Kyllä niitä pitää miettiä, coolerikin on oikeasti tosi painava, verrattuna entisen turbovolvon intercoolerin, joka oli volvon alkuperäinen ei painanut kuin kolmanneksen tuon painosta, vaikka on tuo aika iso ja jäähdyttää varmasti hyvin.
Kun mä mietin jo että teen plenumin alumiinista+hiilikuidusta.
Lisäksi tehostinta ei tule, puskurien tilalle tulee vaan puskurin muovit, puskuriin tulevat rautaputket otetaan pois ja korvataan hiilikuituputkella, 30mm putki ei oo noin lyhyinä pätkinä edes kallista. Lasikuituinen konepelti rallilukoilla säästää aika paljon painoa, ja saranatkin painaa kilon pari, samoin töötit pitää korvata yhdellä pienellä. Pakosarja painaa samanverran ku orgiskin, mutta kyllä turbo sen 10kiloa ainakin painaa, hukkaportti ja dumppikin painaa yhteensä kilon.
Eli aikalailla +-0 tilanteeseen jäädään, sitten saisi vielä muutaman kilon pois ku laittaisi rx7:n alumiinijarrut ja putkitukivarret.
Auton sisältä sitten saakin sen sadan kilon vähennyksen, joku näitä oli jossain nettisivuilla oikein punninnutkin ja etupenkit painaa 25kg kappale takapenkki on 10kg ja selkänoja saman, tästä tulee jo 70kg, sitten kaikki äänieristysmatot ja massat pois niin ollaan 90:ssä kilossa, sitten hattuhylly pois ja takapenkin takana oleva levy pois ja putkiristikkorakenteet tilalle, siitä saisi 5kg, sitten takajalkatilojen lattia 0.75mm peltiä, siinä säästäisi ainakin 5kg, pyöränkaaretkin kun vaihtaa 0.5mm sinkittyyn peltiin lähtee varmaan 10kg painoa jne jne.
Ja penkeiksi 7kg painavat kuppipenkit ja takapenkeiksi ei mitään.