21
Showroom / Vs: 240 B230FT
« Uusin viesti kirjoittanut puppet tänään kello 16:33:28 »Aamulla vaille 6 oli tyyni keli. Iltapäivällä kuskattiin pienimmäistä päiväkodista ja itku loppui saman tien kun pääsi takapenkille
Ei tietenkään, kun laitat vaan erillisenä, etkä yritäkkään päästä ns. yhdellä lambdalla. Annat auton alkuperäisen ecun kaverina olla orkkis lambdan ja sit se laajakaistalambda omanaan seosmittarille (/mahdolliselle aftermarket eculle).
Pointti aiemmassa viestissä oli että kapeakaista ja laajakaistalambdoja ei voi vaihdella ristiin, samoin kun tota laajakaistalambdaa on kahdella eri anturityypillä, 4.2 ja 4.9. Niitäkään ei voi vaihdella ristiin, eli esimerkiksi PLX purkki ja mittari vaatii 4.9 anturin eikä sille voi laittaa 4.2 anturia vaikka semmoinen olis ylimääräsenä tms.
ÄH, kuulostaa melko jumppaamiselle. Johtosarjaa ei saa esim kuskin jalkatilan kautta esille? Joskus irrotettiin kaverin autosta ovi tunkkia apuna käyttäen, helpotti muistaakseni aika paljon. Mitenköhän tuon johdon sitten korjaa, uutta piuhaa pinneiltä asti? Pelkään että omat kolvaukset eivät ole kovin pitkäaikainen ratkaisu jos ne tekee samaan kohtaan mistä se on jo aiemmin murtunut.
Olet saanut väärää tietoa.Ehkä luotan ammattilaboranttiin tässä.