0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Laitetaan nyt tänne.. Eli amasta pitäis laatikko (m40) irroittaa, mutta miten vaihdekepin saa irroitettua?
Siinä kepin juuressa on sellainen ison mutterin näköinen alumiininen jutska, niin ihan vaan kiertämällä se auki ja nostamalla keppi pois.
Siinä juuressa on suuri kaulusmutteri, about 47 mm, se auki ja keppi irtoaa.
Hidaaaas
M40 näyttäs, mutta missä malleissa näitä on käytetty?
Museon puolelta löytyy ainakin tällainen turbotustarina (alkaa tuolta sivulta). M40 taitaa rajummassa käytössä olla 200hv kanssa kovilla, ainakin nykystandardien mukaisilla renkailla. Tiedä sitten helpoimmasta vaihtoehdosta, esim. b19a+m46+turbo- ja ruiskuhilut- kombinaatio vois olla näppärämpi ainakin osien yhteensopivuuden kannalta?Mutta onhan tappikoneessa sitä jotain.
Passaako tuo M46 tai joku muu loota suoraan toho b20? Tuo M46 taitaa olla pitempi ku M40? eli kardaanin etupätkää joutus lyhentää...?
b20-m46 kombinaatio tarvitsee ns. tonninkopan kytkinkopaksi. Noita näkyy täällä aina välillä myynnissä. Periaatteessa kuvittelisin tuon m46:n kardaanin olevan sopivan mittainen... Joku ken tietää kertokoon totuuden.