0
0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Onko se edullisin ja viisain laittaa kuormajouset pätkittynä taakse ja vakiot eteen pätkittynä? 744 1986 pitäisi hivenen saada maata kohti. Tekeekö esim motonetin madallusjousisarjalla mitään?
Ainakin 240 nuin on parempi mitä motonetin madallusjouset. Eiköhän 740 päde sama kaava.Viime kesänä seiskassa oli laikattu noin puolet etujousista ja takaakin liikaa, jotta sai kenttään ja se oli jo osittain kamala ajettava. Elikkä liika on liikaa. Siksi tulossa bcracing alusta. Ajelit tänään Kuusamossa liikennevaloissa vastaan
Mulla kun 945 laitoinkuormajouset taakse niin ei niistä ois voinu yhtään lyhentää jos meinaa että jousi pysyy tunkatessa alhaalta kiinni. Ei se kyllä haitannu kun talvella pitää korkeena ja kesällä voi madaltaa
Asia korjaantuu kun laittaa jousen alalautaseen lemmarilla kiinni ja ainut virka sillä lemmarilla oli siellä ettei aina autoa laskiessa tarvinnu asetella niitä jousia kuppeihin
Lyhyempi iskari toimii myös hyvin. Tai sitten on valmistaja eroja. Itellä täysmittaset kuormajouset ja vakio iskarit. Juuri pysyy kupissa sillä ohjaus kielekkeellä.
Onko katsastuksessa tästä tullut kommenttia?
Ei oo ainakaan kolmessa edellisessä katsastuksessa. Tosin voittajan valinta olis hitsata pellinsuikaleet klemmareiden tilalle, niitä ei katsuri hevillä huomaisi. Ei vaan oo saanut aikaiseksi.
Mitäh se inssi tuumais jos laittas sinkit tai liinan pätkät akselin ja rungon väliin joilla ulos jouston sais rajotettua