Carcom Oy  Ateho

V70 R

  • 5 Vastauksia
  • 1785 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PataRouva

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
V70 R
« : 01.07.2019, 22:08:22 »
V70 ärrä vuodelta 98, kertokaas pahimmat tyyppiviat ja huoltokustannukset? 

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6016
Vs: V70 R
« Vastaus #1 : 01.07.2019, 22:20:00 »
Samat viat kuin perus V70-turbossa samalla vetotavalla mutta mahdollisesti poljettu enemmän ja monet kuluvat osat kalliimpia.
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12485
Vs: V70 R
« Vastaus #2 : 02.07.2019, 07:19:34 »
Tuon ikäisissä ei ole enää ns tyyppivikoja vaan 21v ikä takaa sen että jokainen on yksilö.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2906
  • "Noku mä haluan"
Vs: V70 R
« Vastaus #3 : 02.07.2019, 10:02:00 »
Tuon ikäisissä ei ole enää ns tyyppivikoja vaan 21v ikä takaa sen että jokainen on jollain tavalla laho yksilö.

Korjasin vähän

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12485
Vs: V70 R
« Vastaus #4 : 02.07.2019, 10:06:38 »
Korjasin vähän
Hyvin korjattu. Varmasti monessa alkaa olemaan kaikenlaista lahoa. Tekniikassa ja korissa. Erikseen sitten kunnostetut taikka vähän ajetut helmet.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2906
  • "Noku mä haluan"
Vs: V70 R
« Vastaus #5 : 02.07.2019, 10:21:26 »
Hyvin korjattu. Varmasti monessa alkaa olemaan kaikenlaista lahoa. Tekniikassa ja korissa. Erikseen sitten kunnostetut taikka vähän ajetut helmet.

Jep. Eikä auton tarvitse olla millään lailla erikoinen yksilö. Ihan tavallisen rivimallin nelikon kanssa saa tehdä ihan riittävästi, puhumattakaan jostain hieman speciaalimmasta  :idiot2:

Mutta jos kerran tyyppivikoja kaivattiin niin perusvikana kulmavaihteen boorit todennäköisesti huonot/olemattomat joka takaa sen että kiva remppa tulossa. Kehuttavaa ei myöskään ole vaihdelaatikon puolella olevissa booreissa, sillä pintakäsittelyn -tai sen puutoksen johdosta (nitraus), myös laatikon puolen boorit kuluu näissä alkupään nelikoissa.

Uusia vaihdelaatikkoja ei saa ja vanhaa ei pysty korjaamaan, niinkuin esimerkiksi kulmavaihteen pystyy.

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron