Samppasport  Futurez

2.5TDI virityskeskustelut

  • 1042 Vastauksia
  • 344809 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #330 : 03.04.2013, 19:15:19 »
Nyt on kesäkengät alla, pitänee tilata penkkiin aika, jos vaikka tällä kertaa pääsis sinne... Huomenna soitto Motestille.... Saas nähä, mitä on putjettiviilaukset volleen tehneet... Tuo kyllä on säädetty silleen että nelosella vaan mennään lämä pohjassa, että ne maksimit jää vitosen osalta koittamatta...
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #331 : 19.04.2013, 19:59:50 »
Nyt sitä remonttia on tiiossa... kytkin luistaa... Piti pudottaa paineet 1,4bar hujakoille että pitää. Penkki olis 23 pv ja koitetaan nyt noilla paineilla sitte mitä löytyypi.
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa 2012

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 266
  • www.vrcf.fi
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #332 : 23.04.2013, 19:15:14 »
Mielenkiinnolla odotan mitä  arvoja saatiin...

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #333 : 23.04.2013, 19:44:33 »
Onko kellään teistä virivirimiehistä automaattia tossa jatkona?
Kuinka paljon tota tditä uskaltaa tomaattina ruuvata?

Puolmiljoonaa tolla poljettu meneen, jotain tolle on tehty, pitäs käyttää penkissä niin kertois vähä mistä lähetään kohentamaan, taas laitettu hx221w-tutka päälle, harmi kun holysmoke.fi on död.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #334 : 23.04.2013, 20:19:51 »
No niin... Tässä dataa: 197hv, 442nm, 1,6bar!! Kytkin ei kestänyt enempää syöttöä, prkl!! Mutta aika mukavasti, sanoisin... ;)
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4110
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #335 : 23.04.2013, 20:37:40 »
 :hello: hienot luvut vakio osilla. Täytyy vähän avartaa tuon oman hengitystä niin pääsis sinne 180hv tuntumaan.

Poissa oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 890
  • TDI POWER
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #336 : 23.04.2013, 20:40:01 »
Ihmeen hyvät luvut!  ;)

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #337 : 23.04.2013, 20:47:22 »
Harmittaa vähän toi 3hv... Olis kärsiny vielä kääntää ruuvia, mutku kytkin ei tykänny... Eli mitä opimme tästä: Ei polteta kumia kolmosella...!! Max teho oli 3734rpm ja max vääntö 3020rpm.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2013, 21:43:19 kirjoittanut kenkee »
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #338 : 23.04.2013, 21:04:51 »
Joku mulle joskus tuumas, että alle 500nm kestäis... Varmaan kyllä riippuu niin monesta asiasta, taas kerran...  Ja vähän kyllä muutenkin epäilyttää... Manuaali, uutena, kestää näköjään aika kovia lukemia, kun omassani on taulussa 418tuh ja vasta 450nm hujakoilla rupes antautumaan... :2funny:
« Viimeksi muokattu: 23.04.2013, 21:08:36 kirjoittanut kenkee »
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #339 : 24.04.2013, 00:36:43 »
No niin... Tässä dataa: 197hv, 442nm, 1,6bar!! Kytkin ei kestänyt enempää syöttöä, prkl!! Mutta aika mukavasti, sanoisin... ;)

Siis onko nämä nyt ihan puhtaasti vakioilla osilla? Mitä muutoksia tehty?

Siis kolmosella vauhdissa kumin polttoa? No perskeles.... mulla palaa merikontissa vain kytkin. :D

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #340 : 24.04.2013, 05:57:27 »
Evry+ahto modit ja hengitystä helpotettu. Tarkkaa säätöä, rakkautta ja biolania :2funny:
« Viimeksi muokattu: 24.04.2013, 06:00:51 kirjoittanut kenkee »
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #341 : 25.04.2013, 00:24:28 »
Yhdistin 2 eri tdi ketjua samaan pötköön.

Poissa mattipeura

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 137
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #342 : 25.04.2013, 07:54:23 »
mitä kytkintä kannattais lähtä hommaamaan tommoseen 2000/2001 2.5Tdi V70? saksassa näkyis olevan kytkinsarjoja jotka kestäis muka 30% enemmän tehoja/vääntöjä ja hintaa n.200€. autosta ois tarkoitus ottaa 200HV

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #343 : 25.04.2013, 08:44:43 »
Vauhtipyörähän näissä tuppaa antautumaan ennen kytkintä, mulla kytkin&vauhtisrempan jälkeen jurisi jo pelkällä lastulla. En tiiä sitte haittaako tuo jurina, mää oon yrittäny aina puottaa pienempää pykälää ja vetää yläkiekoilla kun alaväännöllä tuppaa jurraamaan.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #344 : 25.04.2013, 17:52:11 »
Aivan järjettömän kestävä on toi vakiokytkin myös, jos allekirjottaneen 418tuh ajettu kestää 442nm, on se aika kestävä silloin. Vauhtipyörä pitää melkoista jurinaa kyllä, mutta kestänyt on ainavaan... Voin kertoa, että on saanut kenkää... :2funny:
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy