Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Oma mekaanikko

  • 20 Vastauksia
  • 4609 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KaiKU

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 71
  • www.vrcf.fi
Vs: Oma mekaanikko
« Vastaus #15 : 11.05.2020, 15:37:37 »
Ei omamekaanikko tarkoita sitä että aina sama henkilö hoitaa autoa. Ainakin Oulussa SAH:lla ja Wetterillä saat valita kuka mekaanikko auton huoltaa.
3 kertaa ollut tarve nyt ½vuoden aikana käydä Wetterillä ja joka kerta ollut eri mekaanikko. Sinänsä ei ole haitannut, mutta tuo "omamekaanikko" nimitys on vähän outo.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Oma mekaanikko
« Vastaus #16 : 11.05.2020, 17:46:11 »
Provisiota voi maksaa muustakin kuin laskutetusta työstä ja osista.
Tottakai voi, voisihan meillä olla jo lentäviä autojakin.

Ei se muodollinen korvaus kuulemani, näkemäni ja kokemani perusteella kilpaile provision kanssa pätkääkään.

Firmalle tottakai se ja sama kuka sen asiakkaan kanssa höpöttelee. Eipähän tarvi maksaa palkkoja niin paljoa, kun huollon vastaanottoon ei tarvita kapasiteettia eikä se MutteriPena kerkeä provisioimaan niin paljoa.

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13499
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: Oma mekaanikko
« Vastaus #17 : 11.05.2020, 19:11:08 »
Minä löysin oma-mekanikon ja Juha on kyllä "aarre" ollut eikä millään homolla tavalla loma, tuuraajia on ollut mutta ei ole oikein innostanut.

Kaksi luotto tyyppiä olen Avain-vaunulta valinnut, Ylösen timo, monet voi pitää ehkä töykeänä, toinen on Hartikaisen Juha ja ei ole ollut ongelmaa mitä ei oltas ihmetelty ja enimmäkseen on kerralla kuntoon tullut. sanon tämän siksi että joskus asiat ei ole mekaanikosta kiinni vaan on koronaa ja luonnonmullistuksia. Kyllä olen huomannut että asiakaspalvelu kuormittaa ja me tyhjän kysyjätkin, mutta aina olen vastauksen saanut kysymykseen ja tuntuu tuolla olevan aika monta semmoista tyyppiä töissä jotka tietää myös jutun jos toisen en kaikkia nimeltä tunne vaikka jutellaan yllättävän useinkin, ainakin ne tuntee mut jo nimeltä  :D
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa hessu80

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2697
Vs: Oma mekaanikko
« Vastaus #18 : 11.05.2020, 20:16:13 »
Itsellä on ollut suunnilleen joka kerta eri omamekaanikko, kun olen sinisellä asioinut.

Rouva pitää minua omamekaanikkonaan, kun minä tuonne autojemme alle useimmiten könyän öljyproppua avaamaan.
V90 D3 AWD Business Inscription aut -18, V40 D2 business aut -16

Poissa ocram

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
Vs: Oma mekaanikko
« Vastaus #19 : 12.05.2020, 09:08:45 »
Mun mielestä tuo omamekaanikko- palvelu on ollut tosi hyvä, sama kaveri huoltanut eri autoja vuodesta 2012 lähtien. Vinkkiä saanut kysyttäessä ja mailiin vastailee viim. seuraavana päivänä. Jos kaikki menee hyvin niin kerran vuoteen vaan ollaan yhteyksissä ja tulee moikattua kun joskus nähnyt töiden ulkopuolella.

Vaihdetuista osista antaa aina max. alennuksen minkä voi koneelle lyödä kun laskua kirjoitetaan.
Polestar 2 PPP, aiemmin liuta Volvoja

Poissa Teinipajero

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 327
  • Kasipätkä
Vs: Oma mekaanikko
« Vastaus #20 : 12.05.2020, 20:32:06 »
Mun mielestä tuo omamekaanikko- palvelu on ollut tosi hyvä, sama kaveri huoltanut eri autoja vuodesta 2012 lähtien. Vinkkiä saanut kysyttäessä ja mailiin vastailee viim. seuraavana päivänä. Jos kaikki menee hyvin niin kerran vuoteen vaan ollaan yhteyksissä ja tulee moikattua kun joskus nähnyt töiden ulkopuolella.

Vaihdetuista osista antaa aina max. alennuksen minkä voi koneelle lyödä kun laskua kirjoitetaan.
Saman tyyppisiä kokemuksia mullakin. Eniten pidän siitä, että jos on jotain kysyttävää, niin mekaniikko tietää, kun tiskillä menee aina arvailuksi.
Volvo V70 D4 Aut. vm. 2014

 

Autoracing  KL-varaosat