0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
se keltainen on se lämppärin puhaltimen ohjauspiuha, jos ei ole ilmastointia niin tarvitset pari relettä jotka kytketään sillein kivasti, voin katsoa ohjeista että miten
Jos tarkoitat sitä lyhyehköä kellolta lähtevää piuhaa jossa pyöreä kynnellinen liitin päässä, kyseessä on ns optio kytkeä se johto radio/sytkävirtoihin jolloinka ajastin näyttää kellonaikaa aina kun virrat on päällä.
Jaahas... Olen kyllä ollut koko ajan sitä mieltä että kun pukkaan sulakkeen sulakepesään niin kellonaika syttyy näyttöön ja palaa niin kaun kun akussa riittää virta mutta ei sitten... Elikkäs jos tökkään ko.johdon esim.tupakansytyttimen perään niin näyttöön syttyy "valot" aina kun virta kytketään.. ?
Näin ainakin vanhemmassa kellossa, en kyllä tajunnut varmistaa kumpiko versio sulla on. Tuo mun ohje pätee siihen 4-johtoiseen isoon kelloon, jonka näyttötaulun nurkat toimivat nappeina. Se uudempi kello jossa "oikeat" napit ja useampi johto ei taida toimia samalla logiikalla
Mulla on juuri tuo kellomalli jossa "napit" siellä kulmissa. http://aijaa.com/37FtM0(tuo kellolaite ei välttämättä tule tuohon jäämään mutta tuohon sai sen pienellä työllä näprättyä.., jos siihen rupeaa polvi kolahtelemaan niin pitänee vaihtaa jonnekkin muualle..)Täytyypä sitten tehdä kyseinen kytkentä niin saa näytön "valaistuksi"..
orggispaikkahas tuolle on keskikonsolin kannen alla