Moro. Viestiketju tuli luettua läpi, mutta heräsi silti kysymyksiä. Mulla on isoventtiilikansi lähdössä huomenna laittoon, pakoventtiileihin tulee seetirenkaat jotta voi ajella lyijyttömällä, ohjureihin tulee K-linerit, venttileihin vissiin toinen kulma. Kansi on vakiokorkeudessa ilmeisesti, mittasin 86.9mm ja sain saman tuloksen jokapuolelta. Mikä on tommosen kannen vakio palotilan koko? Paljonko uskaltaa sipasta kannesta pois puristussuhteen kasvattamiseksi sillain sopivasti mukavan käyttökoneen aikaansaamiseksi, jos nyt oletetaan, että alakerta on stanukoossa (en tiedä kun en ole purkanut)? Nokaksi tulee todennäköisesti "K", ruiskun pakosarja, 2" Simons ja 32/36 Weber dgv on jo nykyisessä setupissa ja jatkavat uuteen. Nyt vakio B20A kansi hieman siistittynä ja A nokka ilmeisesti kun vetää tonnista 4500:aan rpm kuin turbodiesel, mutta siihen toppaa kuin seinään meno. Alakerta on hyvä, eikä ole sitä tarkoitus purkaa, vaikka järkevämpää oliskin ottaa lohkosta kuin kannesta. Samoin mitä kansipahvia kannattais käyttää, paksuudeltaan, riippuu tietty siitäkin paljonko kannesta sipaistaan? Nyt ei siis haeta mitään huipputehoja/korkealta kiekuvaa moottoria, vaan sellaista mikä toimii hienosti alhaalta, mutta vetäis vähän pidemmälle kuin nykyinen 4500rpm.
Sytkänä toimii 123ignition, ihan se perusmalli.