Autodiagnoosi  Carcom Oy

142gt b230Turbo

  • 48 Vastauksia
  • 18602 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • 142 gt-turbo -71
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #30 : 23.01.2012, 22:10:00 »
kone on nostettu paikoilleen ja alettu sovittelee apulaitteita paikoilleen. kuvia ei kyllä ole :nohnoh mutta koitetaan jossain vaiheessa niitäkin ottaa. nyt olis aloiteltu sovittamaan syyläriä ja kuuleria paikoilleen, niille täytyisi rakennella jonkin moinen irroitettava kehikko, suunitelma olisi jossain pään syövereissä ja se täytyis saada jossain vaiheessa ulos :idiot2:  imusarjan ahtoputkea on myös hahmoteltu ja kaasuläpän uutta sijaintia myös, vain laipat puuttuu välistä. kyllä se taitaa siitä pikku hiljaa valmistua :) välillä meinaa mopo karata, mutta onneks ei ole lähteny keulimaan.

Poissa mikar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • 142 gt-turbo -71
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #31 : 14.03.2012, 03:42:41 »
Mitenkä kannattais lähestyä noita LH:n kytkentöjä, kun tuo sähköpuoli on vieraampaa? Eli pitäis saada lh2.2 johtosarja lh2.4:seen? Boxit on helppo kytkeä, sen sentään osaan tehdä :D mutta nuo kaikki anturit ja muut johdot :idiot2: Ja se vielä että "yllättäen" hommat lähti keulimaan tuli ostettua tuollainen hx35 koneen kylkeen. Siinähän taisi olla tämän hetken ongelmat kiitos ja näkemiin :hello:

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #32 : 14.03.2012, 07:20:51 »
Mitenkä kannattais lähestyä noita LH:n kytkentöjä, kun tuo sähköpuoli on vieraampaa? Eli pitäis saada lh2.2 johtosarja lh2.4:seen? Boxit on helppo kytkeä, sen sentään osaan tehdä :D mutta nuo kaikki anturit ja muut johdot :idiot2: Ja se vielä että "yllättäen" hommat lähti keulimaan tuli ostettua tuollainen hx35 koneen kylkeen. Siinähän taisi olla tämän hetken ongelmat kiitos ja näkemiin :hello:
Kyllä sillä jo kerkiää O0
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Pecan

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #33 : 14.03.2012, 17:36:40 »
Siitä ei ole mielikuvaa miten nämä johtosarjat toisistaan eroavat, mutta kannattaisiko holsetin myötä harkita vaikka megasquirttia mieluummin, jos johtosarjatyömaata joka tapauksessa riittää enempikin?
142 GTIC -72, 164 -72, 244 TIC -84, 245 TIC -85, 740 TIC -87, 740 TIC -88

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #34 : 14.03.2012, 17:48:25 »
Hommaa jostain 240 LH 2.4 johtosarja niin menee lähes suoraan paikoilleen.

Poissa mikar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • 142 gt-turbo -71
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #35 : 14.03.2012, 21:38:08 »
 :facepalm: siis tosiaan mullahan on toi 240 LH 2.4 johtosarja paikalla. mukavia nämä yö vuorot...

Poissa mikar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • 142 gt-turbo -71
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #36 : 18.04.2012, 19:41:13 »
kirjoitellaan nyt taas tännekkin. vähän on päästy eteen päin ja jonkin verran hommaa edessä. pakosarjan sain tehtyä holsetille jokin aika sitten ja kohtuu hyvä tuli ekaks räpellykseks. cooleri ja syyläri olis kans paikoillaa. tänään sain ahtoputket valmiiksi ja maalattua, jos sais ne huomenna vaikka paikoilleen. seuraavaksi vois ruvet tekee db:tä jos sen sais sovitettua jotenkin sinne. taas olis tilanpuutetta. pitänee jättää sit noi sähköt viimoseks kaverin huoleks jos se sais ne selvitettyä, kun tuo sähkö ei oikein taivu tuolla pääkopassa. olen yrittäny kattella tuolta 360.haubits sivuilta, mut ihan turhaa menee vaan ihan sekaisin nuppi :idiot2: kova halu olis jo päästä ajelee, mut taitaa kesä olla jo pitkällä/menny ennen kuin saa savut ulos. mutta mutta eiköhän se siitä sitten joskus valmistu ::) yllätys ettei ole tullu taas otettua kuvia :facepalm:

Poissa mikar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • 142 gt-turbo -71
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #37 : 23.04.2012, 16:56:16 »
nyt olis sellane pikku ropleema, kaasuvaijeri. elikkä en ole saanu viriteltyä vaijeria polkimeen niin että se käyttäis kaasua. paikalla on se alkuperäinen lattia malli ja se tarvisi saada vetämään sitä vaijeria, mut on ole saanu tehtyä mitään toimivaa vipua siihen. paria erillaista vipua kokeillu mut saanu vaan sen asentotunnistimen pikkusen liikahtamaan. ei ymmärrä. oliskohan parempi kokeilla sellaista uudemman mallin poljinta?

Poissa juhnu-79

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 360
  • www.vrcf.fi
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #38 : 23.04.2012, 18:43:04 »
mä laitoin ihan 240:sen polkimen omaani.
kyl mää ny jotain siinä sitten koitin oikeinkin tehdä..:)

Poissa mikar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • 142 gt-turbo -71
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #39 : 24.04.2012, 01:12:03 »
Ok. Sopiikos se ihan suoraan vai pitääkö sovitella jotenki? Täytyis sit varmaan metsästää sellanen jostain

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #40 : 24.04.2012, 06:36:30 »
Onko sulla vielä se 940:n raato pihalla? Siitä sopii poljin varmaan kans aika pienellä vaivalla.

Mulla on ainakin yksi purkuraato tontilla, jos omasi jo olet ehtinyt hävittämään ;)

Poissa mikar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • 142 gt-turbo -71
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #41 : 24.04.2012, 17:35:37 »
Sitä poljinta kyllä sovittelin pikaisesti aikasemmin. Ei se oikein sopinu. Pitää vielä kokeilla uudelleen, tarvis tehdä jonkinlainen teline sille että sais paikoilleen

Poissa juhnu-79

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 360
  • www.vrcf.fi
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #42 : 24.04.2012, 17:42:43 »


tossa olis mallina tommonen. en tiä vaan kui oli kamera kääntäny polkimien järjestykset sekasin..
kyl mää ny jotain siinä sitten koitin oikeinkin tehdä..:)

Poissa ville.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #43 : 24.04.2012, 18:47:20 »
Mä laitoin 2-satasesta polkimen omaan 144:seen. Ei tarvinnu ku poras reijät rintapeltiin ja pulttas kiinni. Kaasuvaijeri on otettu 7-satasesta. Vaiherin kiinnitystä polkimeen joutu vähän muuttamaan.

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: 142gt b230Turbo
« Vastaus #44 : 06.08.2012, 19:18:07 »
Hieno vekotin :)

Takavalot on samannäköiset kuin -80 datsun 120y:ssä.
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

 

Elekma  Autoracing