Ateho  Elekma

Kytkimen painelaakeri??

  • 3 Vastauksia
  • 2343 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Automasentaja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 424
Kytkimen painelaakeri??
« : 20.04.2014, 15:00:12 »

Tietääkö kukaan mikä painelaakeri sopii tähän B18 koneen kytkimeen? Olisi myös kiva tietää että sopiiko se laakeri PV:n M40 lootan siirtohaarukkaan.

EDIT: Kytkin on vissiin Borg & Beck ja painelaakeri on varmaan tää: http://www.vp-autoparts.com/main.aspx?page=article&artno=672122
Täytyy vielä tsekata toi halkaisija kytkinasetelmasta. ::)

« Viimeksi muokattu: 20.04.2014, 18:48:32 kirjoittanut Automasentaja »

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6364
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Kytkimen painelaakeri??
« Vastaus #1 : 20.04.2014, 19:16:59 »
Mä olisi veikannut, että kuuluu se matalampi, eli 35mm painelaakeri. Käpälien päiden mutkat ovat sitä luokkaa, että melkein laittaisin sen matalamman.

Mielestäni tuo pitäisi kuitenkin mittaamalla varmistaa, eikä luottaa kuvien perusteella tehtyyn arvioon.

Poissa Jukkaw

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
  • www.vrcf.fi
Vs: Kytkimen painelaakeri??
« Vastaus #2 : 20.04.2014, 20:43:37 »
Tuolta mun projekti topikista voi vertailla tuota kuvaa ja ainakin omaan silmään näyttäys samanmoiselta kuin oma, numero sarjakin täsmää viimeistä osaa vaille. Mulla oli juuri tuo Borg & Beck ja piti olla tuo korkea painelaakeri. Mutta jos jollain parempaa tietoa voipi oikaista.

Poissa Automasentaja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 424
Vs: Kytkimen painelaakeri??
« Vastaus #3 : 21.04.2014, 12:10:18 »
Mittasin keskireiän halkaisijan ja se oli 45mm. Varaosanumeron perusteella laakerin pitäisi olla tuo pidempi malli vaikka sen halkaisijaksi on ilmoitettu 43mm...
Meneekö se sitten läpi siitä reijästä vai pelittääkö? Voiko joku vielä varmistaa että sopiiko koko paketti ylipäätään -64 vuoden PV:n kytkinkopan sisälle vai meneekö vituix?
Maksoi sen verran tuo kytkimen ja vauhtipyörän tasapainotus että mielellään sen laittaisin autoon kii jos mahdolista.

 

Autoracing  KL-varaosat