Nyt on uusilla jarruilla takana sellainen 1000km ja hyvältä tuntuvat.
Jarruteho on selvästi parempi ja jarrujen "purevuus" on hyvä, siksi en valinnut mitään keraamisia paloja.
Boschin palat tuntuvat jälleen olevan hyvää laatua, eivät vingu, eivät tee jarrupölyä mielettömästi ja teho on tosiaan hyvä.
Myös Konit tuntuvat hyvältä, mutkat ja nopeat väistöliikkeet menee jämäkästi.
Takapäästä pitää jossain vaiheessa vääntää vielä kierroksen jäykemmälle, molemmat päät ovat nyt "yhden plussan" asennossa, takapää saisi olla vielä vähän jämäkämpi.
Vaihdoin myös vasemman vetoakselin, vanhasta meni sisäpää väljäksi ja täristi välillä kiihdytyksissä.
Myös voimansiirrossa ollut ärsyttävä pieni välys poistui, nyt vaihteenvaihdot sujuvat paljon miellyttävämmin.
Ebaysta löytyi oikeanlainen käytetty akseli sopuhintaan briteistä, tässä 185hp/6-vaihteisessa manuaalissa tuntuu olevan aika harvinaiset vetarit löytää, Suomen purkamoilla taisi olla yksi ja siitäkin pyydettiin 4-kertaisesti se mitä nyt maksoin.
Vaihdoin samalla vaihteistoon uudet öljyt, nyt laitoin
Castrolin Syntrans FE 75W ja tuntuisi toimivan paremmin, vaikka laatikossa oli noin 60tkm ajetut volvolta haetut öljyt.
Takapäähän on kaikki muut jarruosat XC90:stä valmiina paitsi jarrukilvet.
Jos ei tuollaisia löydy mistään (en hae uusia volvolta, maksavat liikaa) niin päädyn varmaan laikkaamaan paikallaan olevista reunat pois, jotta suurempi levy mahtuu paikalleen.