Proturbo  Autodiagnoosi

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Hep,

mikäli viesti ei tule edes spam-laatikkoon asti niin ilmeisesti täytyy vain odottaa?

Vai onko käyttäjä (minä) tehnyt jonkin errorin profiilissaan ja jokin valinta pitäisi olla ruksittuna, että esim. privaviesteistä ilmoitusmeili lähtee?

--

Katsoin postipalvelimen logista että sinulle ei ole yritettykään lähettää postia. Käyttäjäprofiilissa on tosiaan mahdollisuus valita tuleeko yksityisviesteistä sähköpostia:

Vanhalla teemalla Yksityisviestit ---> lisävalinnat ---> muuta asetuksia --> "muistuta minua kun saan yksityisviestin". Muistuttaminen tarkoittaa tässä sähköpostin lähettämistä.

Uudessa teemassa: Muokkaa profiilia - yksityisviestintä ja sieltä löytyy "muistuta minua kun saan yksityisviestin" ja valikko sen alla.
2
Projektipäiväkirjat / Vs: Randsin 244 ikuisuusprojekti
« Uusin viesti kirjoittanut A.Mazon tänään kello 22:09:30 »
Upeaa tekemistä! Ja nuo vanteet!  :o
3
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: Etujousen vaihto
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 22:04:41 »
Itselleni vastaten, ja jos tätä foorumia joku enää lukee..
Turhaa kärsimättömyyttä, kyllä tätä varmaan joku lukee. Luithan itsekin.
Aina ei vastaukset tule nappia painamalla. Tämähän on vapaaehtoishommaa, ei tästä makseta eikä kysyminenkään maksa.
4
Ostetaan varaosat / V70 B5244T3 Sylinterikansi
« Uusin viesti kirjoittanut Styroxi tänään kello 22:02:30 »
Eli ostan Sylinterikannen sisältäen nokka-akselit ja venttiilit .
Nokkapyöriä, vvt-solenoidia ei tarvitse.
Vvt oltava pakonokalla.

Tarjoa ainoastaan puhelin-numeroon: 0442390656
Vimpeli
5
Onkos se etujarru palojen rautalanka hässäkkä paikoillaan kunnolla jos ei nii saattaa satulat ja uloimmat palat kolistella. Jaa mistäkö tiedän… kiireessä joskus tulee hajatus katkoksia  :2funny:
6
Showroom / Vs: Risto-Sport V60 Passion Red
« Uusin viesti kirjoittanut KORBiNE tänään kello 21:55:40 »
TFT retrofit saatu päätökseen. Yhden foorumilaisen sekä Vdashin sällien kanssa asiaa pohdittiin ja vanhan DIMin korruptoitunut backuppi oli syynä PA mittarin toimimattomuuteen, Menin vielä uhkarohkeana kokeilemaan huoltovälin muutosta ja teeman vaihtoa p3toolsilla ja hyvinhän tuo toimii.
Tuohon rahaan mitä noita ruotsista saa järkikuntoisia (omani oli vielä v3 mallia) niin ei voi kun suositella. Helppo ja nopea päivitys jos vain käy tuuri konfiguraation aikana.


Pyhää edeltävät päivät aiheuttaa heräteostoksia ja työkaverilta jäi näppiin oranssilla vitosella kasa abs muovia. Pitihän se kokeilla.  :2funny: :idiot2:


Taidan tarvita vielä helmoihin ne lisät ja sitten voikin rauhassa kalastella 18-19 vanteita.

R-designissa madallus on toteutettu ilmeisesti jousilautasen paikalla, netissä ristiriitaista tietoa onko jousissa eroa vai onko madallus pelkästään jousilautasella toteutettu. Kenelläkään kuvaa -30 setillä olevasta Risto-Sportista



7
Kun testaat tankin luukun lukkoa niin ota huomioon että siinä on lukkoonmenossa viive. Mikä lie ohjelmoitu sinne. Varmaan 5-15 min.
Aukeaa onneks heti. :D
8
Offtopic / Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Uusin viesti kirjoittanut Lankku tänään kello 21:49:28 »
Mutta mikä syy sille oikein voi olla? Ei tää mikää keräilyharvinaisuus kuitenkaan ole. :P
Omistajahistoria Trafista ja yhteyttä sen aikaiseen omistajaan mikäli tiedot on saatavilla?
9
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: Etujousen vaihto
« Uusin viesti kirjoittanut Beagle tänään kello 21:46:51 »
Itselleni vastaten, ja jos tätä foorumia joku enää lukee..

Iskarin yläpää ei sovi tulemaan ulos pelkästään koiranluu irti alatukivartta vääntämällä...

Abs tunnistinjohto irti,  Alapallo auki, raidetangonpää irti, jarrusatula irti, vetari irti ja yläpuolelta pyyhkijät irti jotta saa akvaario kotelon kannen pois ja iskarin yläpään pultit irti. Nyt hyppää iskaritolppa napoineen päivineen pois.

Jos iskaria tarvitsee irrotella navasta, se käy nyt helposti. Kiinnityspultti auki ja toisesta päästä takaisin, peltirikka, tai joku latta uraan ja pulttia kiertämällä saadaan rakoa isommaksi ja iskari putoaa pois.

Autossani narinan aiheuttaja oli alapallonivel. Sekin on vaihdettu trw merkkiseen pari vuotta sitten ja nyt jo rutisee. :o Lisäsin sen sisään vaseliinia ja katsotaan nyt miten pitkään pysyy hiljaa.

Yläpään laakerin vaihdan nyt samalla kun kerran tuli irrotettua.
10
850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) / Vs: v70 mk1 alavesiletku irtosi
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 21:43:35 »
Sanoohan tämäkin nesteestä jos se anturi on kunnossa. :)
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Race.fi  Puotilan autokorjaamo