Samppasport  Futurez

MYYTY

  • 0 Vastauksia
  • 858 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa EetuR

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
MYYTY
« : 17.07.2019, 19:17:03 »
Suunnitelmien muuttuessa myyntiin Retroject 38/38mm läppärunko

Kaasuttimella varustetun klassikkoautosi muuttaminen elektronisella polttoaineensyötöllä varustetuksi ei ole koskaan aikaisemmin ollut näin helppoa!

Retroject on kahdella suuttimella varustettu läppärunko, joka on tarkoitettu suoraan korvaamaan Weber 32/36 DGV ja 38DGAS kaasuttimet. Olennaiset mitat ovat samat - myös kaasuviviston sijainti ja liikerata. Näin ollen poistamalla vanha kaksikurkkuinen Weber- kaasutin ja pulttaamalla tilalle Retroject läppärunko, sekä lisäämällä esimerkiksi säädettävä Link tai Ecumaster ECU ja polttoainepumppu - ruiskumuutos on suoraviivainen toteutettava.

Johdotukset ovat seuraavanlaiset:

Ilmanlämpöanturi: kaksi johtoa, signaali ja sensorimaa.
Suuttimet: merkitty + ja - liittimessä.
Joutokäynnin ohjausventtiili: Stepper-tyyppinen, Pinnit 1 ja 3: ensimmäinen kela. Pinnit 2 ja 4: toinen kela.
Kaasunasentoanturi: A - sensorimaa, B - 5V syöttöjännite, C - signaali

Retrojectin ansiosta sinulla on mahdollisuus saavuttaa modernin EFI -järjestelmän teho, ajettavuus, vääntö ja polttoainetalous klassikkoautoosi. Ja siis ilman kattavia mekaanisisa muutoksia. Et siis tarvitse uutta kaasuvivustoa, uusia ilmansuodattimia tai imusarjaa.

Retroject toimitetaan varustettuna kahdella aidolla Weber 480cc/min PICO polttoainesuuttimella, kaasunasentotunnistimella, joutokäynnin ohjausventtiilillä ja polttoainepainesäätimellä.

Soveltuu myös ahtamiseen ja etanolimuutoksen tekemiseen. Saatavana myös suuremmilla suuttimilla (vakiot riittävät bensalla noin 200 hv asti).

Mukaan myös liitinsarja.

Hp 500e

o5o 376 3955 Mänttä
« Viimeksi muokattu: 30.07.2019, 15:09:44 kirjoittanut EetuR »

 

Autoracing  KL-varaosat