Kulkukoira  Proturbo

240 koelauta

  • 6 Vastauksia
  • 1466 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
240 koelauta
« : 22.01.2019, 13:51:45 »
nyt kävi niin että pamahti halki nopeusmittarin kohdalta,onko kukaan korjannut halkeamaa jollain mössöllä niin että oisi edes vähän huomaamattomampi?
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa temle

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 428
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 koelauta
« Vastaus #1 : 22.01.2019, 14:45:53 »
Sikaflex uv 521 .sillä tulee kohtuu siisti .

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: 240 koelauta
« Vastaus #2 : 22.01.2019, 14:49:56 »
Sikaflex uv 521 .sillä tulee kohtuu siisti .
kiitos!
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa D`Artagnan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 681
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 koelauta
« Vastaus #3 : 22.01.2019, 19:20:14 »
Mulla kävi vuosia sitten ihan samoin. Silloinkin oli talvi ja minulla oli sisätilanlämppäri käytössä, en tiedä oliko sillä yhteyttä siihen että hajosi.
Vaihdoin sitten ehjään kojelautaan, joka on ihme kyllä pysynyt näihin päiviin saakka ehjänä. Tosin autokin on enää vain kesäkäytössä. Olen varonut myös suihkuttamasta mitään silikonia sisältävää verhoilunpuhdistusainetta siihen kun kuulin että saattaa aikaa myöten haurastuttaa muoviosia.
Ja se kojelauta oli tosiaan yön aikana paukahtanut ihan itsellään keskeltä halki. Kuin puukolla olisi vedetty. (tarkoitan että se muovipinta oli kokonaan halki). Mitään muuta syytä kuin nuo suihkeet ja sisätilanlämppärin käyttö en ole sille keksinyt.
Harraste: Volvo 240 GL B200K M47 -87

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: 240 koelauta
« Vastaus #4 : 22.01.2019, 19:25:53 »
Mulla kävi vuosia sitten ihan samoin. Silloinkin oli talvi ja minulla oli sisätilanlämppäri käytössä, en tiedä oliko sillä yhteyttä siihen että hajosi.
Vaihdoin sitten ehjään kojelautaan, joka on ihme kyllä pysynyt näihin päiviin saakka ehjänä. Tosin autokin on enää vain kesäkäytössä. Olen varonut myös suihkuttamasta mitään silikonia sisältävää verhoilunpuhdistusainetta siihen kun kuulin että saattaa aikaa myöten haurastuttaa muoviosia.
Ja se kojelauta oli tosiaan yön aikana paukahtanut ihan itsellään keskeltä halki. Kuin puukolla olisi vedetty. (tarkoitan että se muovipinta oli kokonaan halki). Mitään muuta syytä kuin nuo suihkeet ja sisätilanlämppärin käyttö en ole sille keksinyt.
juurinäin kävi mullekkin,aika usein nää näyttää halki olevan,oisko siinä myös jotain jännitystä en tiedä,mutta luulen et raon saa aikahyväksi tolla sialla,täytyy joskus koklaa
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 koelauta
« Vastaus #5 : 22.01.2019, 20:43:20 »
Minä tekisin niin että laittaisin maalarinteippiä halkeaman reunaan, possumassaa hyvin vähän (just pinnan tasalle) ja sitten sauman tasoitus fairyveteen kastetulla sormella. Teippi heti pois.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: 240 koelauta
« Vastaus #6 : 22.01.2019, 20:51:33 »
Minä tekisin niin että laittaisin maalarinteippiä halkeaman reunaan, possumassaa hyvin vähän (just pinnan tasalle) ja sitten sauman tasoitus fairyveteen kastetulla sormella. Teippi heti pois.
joo tällälailla vähä kaavailin itsekkin,eli sain vahvistuksen aatoksilleni kiitos ;)
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron