RallyBaron  Samppasport

aman iskarit ja jouset

  • 7 Vastauksia
  • 2802 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VFE

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
  • www.vrcf.fi
aman iskarit ja jouset
« : 06.04.2012, 22:18:49 »
vanhus vähän keikkuu ja pakenee maata kohti, jos on enemmänkin matkustajia, niinei kukaan sattuis tietämään mitä maksais ja missä kannattais vaihdattaa kaikki iskarit ja jouset amaan?

kepa09

  • Vieras
Vs: aman iskarit ja jouset
« Vastaus #1 : 07.04.2012, 01:13:52 »
vanhus vähän keikkuu ja pakenee maata kohti, jos on enemmänkin matkustajia, niinei kukaan sattuis tietämään mitä maksais ja missä kannattais vaihdattaa kaikki iskarit ja jouset amaan?
No tietysti tuot ne tänne mun pajaan, ostat iskarit ja jouset itse, noin puoli päivää niin on kunnossa. Tai kysele hintoja alan liikkeistä ei ole paha homma.

Poissa amalia69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: aman iskarit ja jouset
« Vastaus #2 : 16.04.2012, 08:09:31 »
Tilasin mister-auto.fi. iskarit taakse. Helppo oli vaihtaa itsekin. Edessä vähän enemmän hommaa, mutta onnistu kädettömältä sekin :-[

Poissa luchadore

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2448
Vs: aman iskarit ja jouset
« Vastaus #3 : 09.05.2012, 06:13:41 »
Lainaan vähän topiccia. Aman vasen etukulma nitisee ja natisee oikein kuuluvasti ja rumasti pienessäkään joustossa, ajaessa ja paikallaan ollessa. En ole varma mistä kuuluu mutta 99% se on iskarin alapuolen kiinnitys. Tarkemmin sanottuna ne kumit ja se iskarin alakuppi. Vaimentajan mutterin kun avaa niin ei nitise, kumeja olen vaihtanut sen miljoona kertaa ja heittänyt vaseliinit ja ties mitä sinne, raavin maalitkin pois kupista kun ajattelin että kiiltävä pinta kumia vasten.

Riesa ei lähde vaikka mitä kokeillut olen. Onko hyviä neuvoja kenelläkään, auto kuullostaa aasilta, ja ääni KUULUU :buck2: 
Iskaritkin on uudet, jouset on uudet. Puslat on uudet. Jännä juttu että identtinen oikea puoli ei ole koskaan inahtanutkaan..
Amazon '69
Volvo S40 '98
-Rock'n'Roll-

Poissa lucky74

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 95
  • www.vrcf.fi
Vs: aman iskarit ja jouset
« Vastaus #4 : 09.05.2012, 07:28:24 »
 Tuohon nitinään. Itellä jäi jousi pikkusen väärään asentoon ja hankasi kiinni etupalkin yläkuppiin. eli jousi ei ollu täysin keskellä. Muistutti kyllä erittäin ikävällä nitisevällä äänellä. Jos muu ei auta, niin tiputa iskari pois ja kokeile poistuuko nitinä? Jos kerran kuuluu ilman ajamistakin?

Poissa luchadore

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2448
Vs: aman iskarit ja jouset
« Vastaus #5 : 09.05.2012, 07:43:29 »
Pitää purkaa ja tutkia taas kerran kunnolla.. Tosiaan ei tarvitse kun painaa etuhelmaa vähän niin jo nitisee ja kitisee. Sellanen "hii-hoo"-ääni. Mietin että jos laittaisi nailon- tai jotkin kovat puslat, ainakin kokeiluun kun epäilen kovasti niitä pehmeitä vakkari kumipuslia. Vaikka olen kokeillut pehmeämpiä ja kovempia kumeja siellä. Nitinä käy hermoille, kuuntelin sitä viime kesänkin :D talvella oli pääosin hiljaa, ihme kyllä.
Amazon '69
Volvo S40 '98
-Rock'n'Roll-

Poissa Jaska_a@hotmail.fi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 124
  • Lightweight Amazon -66
Vs: aman iskarit ja jouset
« Vastaus #6 : 09.05.2012, 11:50:29 »
Tapis garagella on 245€ jouset eteen ja taakse. Iskareiksi riittää jotkut vakiot kybin kaasut, puslat pitää olla kunnossa.
Kokemusta on, tosin siitä on 15v, kun viimeksi autoa hitsasin ja maalailin.

Poissa luchadore

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2448
Vs: aman iskarit ja jouset
« Vastaus #7 : 22.04.2013, 23:26:23 »
Hop, tänne käypää viestiä laitetaan.



Eli tuollaiset tuli vastaan ja tänään meni auton alle, ja mukavasti auton luonne muuttui vakio (laikatuilla) jousilla.

Varsinainen kysymys on että onko kellään kokemuksia vastaavista, tai mitään tietoa. "Biltema Art No. 67-181 PF27 K" Kaasut ovat.
Amazon '69
Volvo S40 '98
-Rock'n'Roll-

 

Futurez  Kulkukoira