Samppasport  Futurez

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) / Vs: v70 mk1 alavesiletku irtosi
« Uusin viesti kirjoittanut tomaattifarmari 09.05.2024, 18:48:44 »
Kiitoksia vastauksista.
Autoa pitää nyt tarkkailla tosiaan jonkin aikaa, ennen kuin mihinkään pitemmälle sillä uskaltaa lähteä. siellä on nyt suurimmaksi osaksi vettä vain sisällä, mutta ei se näin plussakeleillä varmaan haittaa tee, täytyy vaihtaa sinne oikeat aineet kunhan varmistuu ettei ole rikki mennyt.
Uskomatonta kyllä että kestäisi tuollaisen, mutta ilmeisesti muillakin on sitten kestänyt tuurilla.
kantta/pahvia itsekin ajattelin että ensin pettää kuumuudesta, mutta voisiko esim vesipumpun stefa tuhoutua ilman vettä?
ihan hyvä huomio että öljykin vähän jäähdyttää ja tasaa kuumuuseroja tuolla kannessakin.
tarttee varmaan tarkastaa muutkin klemmarit varmuuden vuoksi samalla kun uudet nesteet laittaa sisään jossain vaiheesa.

Mitäs jäähdytinnestettä olette noissa bensa vitoskoneissa käyttäneet? muistaakseni olen jakopään ja vesipumpun yhteydessä laittanut ihan halvinta motonetistä eli classic etyleeniglykolia vihreen väristä. joskaan se väri ei mitään merkkaa.. kuuluisko noihin oikeasti jotain hienompaa ainetta laittaa vai onko paljoakaan väliä?
22
Yhteydenotot  M I E L E L L Ä Ä N  SOITTO / sähköposti / yksityisviesti


0405544358
 
autoharri@hotmail.com



4 kpl hienokuntoista KIILTÄVÄÄ Volvon alkuperäistä SCOTIA alumiinivannetta.

7 x 17 offset = ET 52,5

Sopii / kuuluu S40/V50 / C30 2004 - 2007.


Joitain jälki löytyy.

Kuvissa näkyy näköjään vesitippoja.









HInta***350e.




VOLVO V50 ........ VOLVO S40

Käyttämätön 16" varapyörä.

Vuosimallista 2011.



Hinta***65e.





4 kpl Volvon alkuperäistä 6,5" x 16"  ET 52,5  peltivannetta.

Varaosanumero 216 08 22

Sopii / Kuuluu C30 , S40 , V50 , C70.

Näillä on ajettu yhdet kesärenkaat sileiksi.

Erittäin hienossa kunnossa.





Kaikki samassa kunnossa.

Hinta***220e.







VOLVO shortsit.



Edessä vetoketju ja nappi , jossa VOLVO - teksti

Edessä etusivutaskut.

Oikealla sivussa läpällinen sivutasku.

Takana oikealla takatasku , jossa nappi VOLVO - tekstillä








Taskussa brodeerattu sinisellä VOLVO

KOKO L ja M

Hinta***40e.



UUSI Volvon OIKEA työpaita.


Koko XS










Hinta***40e.



UUDET käyttämättömät VOLVO - työhaalarit.


OIKEAT työhaalarit,ei koristekäyttöön tarkoitetut.


Muutama eri koko.








Nämä väriraidat ei näy isossa kuvassa.

HAALARIT ON TÄMÄN VÄRISET.











Alla olevat koot löytyy.

 46 , 48 , 62 , 62 LEGS + 20 cm. ,62 LONGER + 20 cm

D 96 , D 100 , D 104, D 112 , 116 , 118 , 150 , 152 , 156 , 158 , 160.


D 104 on NOIN 183 cm ja NOIN 83 kg.


D 96 on NOIN 170 cm - 175 cm ja NOIN 70 kg - 77 kg.

62 LONGER + 20 cm = Sopii noin 194 cm - 200cm ja noin 120kg - 125 kg.



65 % Polyester

35% Puuvilla.

Hinta***40e.


Loimaa.



autoharri@hotmail.com



0405544358
23
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo Amazon 4D 122Sport Turbo
« Uusin viesti kirjoittanut Zebe 09.05.2024, 18:30:11 »
Tiputin tänään laatikon pois ja aattelin nyt sen purkaa, sitäkin jo aloittelin, mutta tiukassahan se on luultavasti laakereista, omasta mielestä mikäön muu paikka ei voi enää ottaa kiinni.

En oo vielä edes googlannu, mutta onkohan näihin 37-laatikoihin saatavilla jotakin korjaussarjoja tms. Suomesta? Jos sieltä esim joku laakerivika löytyy.. Varmasti irtotavarana löytyy viimeistään merkkiliikkeestä, mutta voi olla jo että saa toisen hitsatun laatikon samaan hintaan.
24
Yleinen keskustelu / Volvo 240 tuonti ruotsista
« Uusin viesti kirjoittanut FabbeXXX 09.05.2024, 18:29:08 »
Eli tarkoituksena olisi tuoda 240 volvo vuosimallia -77 ruotsista. Kuinka paljon nuissa on tuontivero ja pitääkö nuo rekisteröintikatsastaa? Onko vielä jotain muita kuluja mistä olisi hyvä tietää?
25
Myydään renkaat ja vanteet / Vs: Volvo xc70 Xenia 16"
« Uusin viesti kirjoittanut Taipsu 09.05.2024, 18:14:34 »
 :)
26
Myydään varaosat / Vs: Biltema 016 kopio immu
« Uusin viesti kirjoittanut tuomas97 09.05.2024, 16:52:05 »
Upp, Hintaa laskettu. Tarjota voi myös
27
Myydään varaosat / Vs: Jom blueline takaiskarit v70 00-07
« Uusin viesti kirjoittanut tuomas97 09.05.2024, 16:51:08 »
Up
28
Muut menopelit / Vs: Kulmiksen taivaspaikka
« Uusin viesti kirjoittanut Kulmamies 09.05.2024, 16:08:05 »
Onpas hyvin suunniteltu ja järjestyksessä oleva miesluola. Mee laik!

Ultraäänipesurillekin löytynyt sopiva kolo.  ;)

Kiitos :)

Uskotko jos sanon, että se kolo oli ihan sattumalta tuon kokoinen :D


Se uusi välityskin tuli ja tänään tipautin perän alas. Meinasin kasata vanhoilla laakereilla, mutta pinjonin isompi laakeri oli sen verran huono, että pitää vaihtaa. Lisäksi se sisäkooli huononi entisestään, kun yritin ottaa sitä irti :D Laakeri on saman kokoinen, mitä Volvon 1030 laakeri ja kardaaninlaipan stefa on sama mitä Volvossa. Aika hassua.
30
Veteraanien korjaamo / Vs: B18+dellorto dhla 40 säädöt.
« Uusin viesti kirjoittanut LuukasR 09.05.2024, 15:56:50 »
Noniin tuo imuvuotohommeli varmasti tuottaa käyntivaivaa!

Ite tein sillain että mittasin tönärillä jokasen kiinnityskorvan paksuuden imusarjasta joka jakaa saman pinnapultin pakosarjan kanssa ja rälläkällä hioskentelin pakosarjan vastaavat kohdat sillain että ovat 0.1mm sisään saman paksuiset aina per pinnapultti.
Ja sitten viä käytin niitä orkkis prikkoja jotka vähän kuperia niin antaa kans hiukan anteeks.
Niin ja tiivisteenä semmonen massatiiviste missä vahvike rinkulat pakoaukoissa,eikä semmonen tiiviste mikä on kaks pellilättyä ja massa keskellä.
Ja sitten viä kasaan aina VHT coppergasketilla tiivisteen molemminpuolin.

En usko että ovat niin kierossa että plaanata tarvis,itte kylä plaanasin omani mutta vaan sen takia kun oli joskus lohjennu korva ja oli tigattu takas vähän sinneppäin.

Niin ja kun käyttää niitä volvon orkkis imu/pakosarjan prikkoja niin ite ainakin jouduin paria pienentään kun ottas muuten kiinni imusarjan runnereihin eikä laippaan.

Ite joskus taistelin noiden kiihdytyspumppujen kans helkkaristi ja säätelin ne johonkin netistä löytämääni Alfaromeon ohjearvoihin mutta ei vieny maata merelle sekään homma,eli toisinsanoen tuntuu siltä että kun sieltä vaan jotain tulee niin toimii sillain kun toimii.
Kun tuo kierresäätö säätää pumpun tuottoa ja suutin purkausnopeutta,eli suutinta vaihtamalla määrä pysyy samana mutta kesto muuttuu.

Mutta tosiaan suosittelen tota imu/pakosarjan tiivisteen vaihtoa ja passaa laippojen paksuudet samaks kiinnityskohdilta ja kasaa VHT coppergasketin kans niin pitää varmasti.  :)

On kans sen verran hanurihommaa tuo imuvuotojen kans pelaus että kannattaa tuhrata mieluusti vähän työtä ja tarmoo siihen laippojen paksuuden passailuun.  :)

Tänään taas kokeiltiin ja laiteltiin… porailin tyhjäkäynnit 65 kokoon ja tein metalli tuen kaasareiden väliin.
Imuvuotoja en enään läytänyt präkiksellä ruiskiessani, tähän varmaan vaikutti pakosarjan laippojen passaus imusarjojen korkoon sekä uusi tiiviste ja silikoonit.

Kuitenkin auto käyttäytyy nopesti kaasua painaessa samalla tavalla kun esim 60 suuttimella :idiot2: eli booaa. Mutta taas vähän kaasua painaessa kierrokset saa ylös helposti. Alhaalla video:
https://youtube.com/shorts/mQGIiWU5xMc?si=z5NOFryFG6BBRuuC

 Vieläkin näyttää olevan laihalla kaasua painaessa, koska eihän liian rikas tai paksu seos booaa vaan ja alkaa rötätä. Alkaa itseltä loppua ideat tuon kanssa… :-\

Mietin vielä tota bensan pinnan liiallista alhautta ja bensan loppumista. Itsellä ilman kohoja tuntuu olevan muutaman millin alempana kuin 27mm mutta taas kohot paikallaan suutinputken reiästä mitattuna vähän ylempänä kuin esimerkiksi sulla.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
Puotilan autokorjaamo  RallyBaron