Otsikon mukaisen 70-luvun tekniikan helmen kanssa on tullut taisteltua taas vähän liikaa. Tähän ketjuun voisi kerätä kokemuksia, ongelmia ja ajatuksia korjaamisesta.
Yleisin vika ko. laitteen kanssa lienee spontaanisti lämmityksen hyppääminen maksimiasentoon. Tämä johtuu huonoista kontakteista jommassa kummassa lämpöanturissa tai palaneesta anturista. Sisäilman anturi sijaitsee hanskalokeron yläpuolella kojelaudassa ja tuloilman anturi aivan puhallinmoottorin oikealla puolella hanskalokeron alla.
Seuraava ongelma on puhalluksen heikkous, etenkin automaattiasennossa laitteen ohjatessa ilma jalkoihin ja lasille. Huhu kertoo kaasupolkimen vieressä olevan jakoläpän toiminnan heikkenevän ajan mittaan ja tämän syövän puhalluksen, mutta en ole asiaan vielä motivoitunut perehtymään. Kokemuksia?
Vieläkö tänä päivänä joku muu jaksaa taistella tämän iäkkään automatiikan kanssa?