0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Jos Pukema olisi käynyt täällä, se olisi alkajaisiksi käskenyt vaihtaa sytkäkivet (imusarjapallon molemmin puolin), nimittäin sylintereille on omat ryhmänsä ja omat vikakoodinsa, nyt vain toinen ryhmä on "pimeä", molemmille ryhmille on oma sytkäkivi, mutta ei omaa bensarelettä immua lambdaa tms.
No niimpä tietysti! osaatko sanoo kumpi kivi on kumpaan ryhmään kun näkys edellinen omista ja vaihtaneen vain tuon keulanpuoleisen?Saiskohan nuista kivistä vaihdettua johdot päiseen näkis siirtyykö vika toiseen ryhmään ja erivika koodille?
Ei riitä johdot päikseen vaihdolle, mutta ruuvaa yksiköt irti ja vaihtaa ne siten päikseen.
Pii tahnaa ei tähän hätään löydy eli saako särettyä taas jotain jos nuo menee vaihtamaan päikseen ilman uutta tahnaa välissä?
Äskön kävin vähä taas tutkailemassa konehuoneesa peilin kanssanokan asento anturin alimmainen pultti on puoliks auki!Vaan on niin urosmehiläisen paikassa et täytyy huomenna päivänvalossa koittaa kiriä.Voiskohan vika piillä siellä?
Eipä löytyny vika sieltäkään käytin anturin irti ja puhistelin.tulpille ei tule kipinätä bensaa näyttäs tulevan!Oiskohan se nokan anturi sitten kaput.
Vaihdoitko sen sytkäkiven?
Ei ole sama asia. Nakutusanturi on lohkon kyljessä. Musta kiekko n. 20snt kolikon kokoinen.