Kulkukoira  Proturbo

960 ovet -> 740

  • 10 Vastauksia
  • 4268 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
960 ovet -> 740
« : 17.02.2011, 16:31:00 »
sopiiko ?
norjalaisilla foorumeilla olen nähnyt kun jotkut ovat näin tehneet, mutta kieltä kun en osaa ja kuvat ei kerro että mitä muutoksia on tehty ?

kiitos.

Paikalla janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4112
Vs: 960 ovet -> 740
« Vastaus #1 : 18.02.2011, 07:17:37 »
Sopii, listat ei natsaa lokasuojan listoihin.

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 960 ovet -> 740
« Vastaus #2 : 18.02.2011, 11:53:19 »
Sopii, listat ei natsaa lokasuojan listoihin.

ok hyvä kiitos  :)

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 960 ovet -> 740
« Vastaus #3 : 22.02.2011, 23:49:44 »
hetkinen, mitäköhän tuo jätkä säätää noitten A-pilareiden kanssa, samassa yhteydessä kun ovia asentaa ? norjaa kun en osaa ja google kääntäjä ei tuota slangia oiken hyvin käännä

http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392

Poissa pukema

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 411
  • SVK #1148
    • www.pukema.com
Vs: 960 ovet -> 740
« Vastaus #4 : 23.02.2011, 00:05:09 »
hetkinen, mitäköhän tuo jätkä säätää noitten A-pilareiden kanssa, samassa yhteydessä kun ovia asentaa ? norjaa kun en osaa ja google kääntäjä ei tuota slangia oiken hyvin käännä

http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392
Ei tuo a-pilari homma liity oviin, enemmän tuo vaikuttaa kai lokasuojiin tai johonki. Ovet sopii suoraan 960 --> 740
760 Turbo 1988, 960 Pullman Limousine 1996, 960 Executive Level I 1996, S90 Pullman Limousine 1998, S90 T6 1998
S80 V8 2007, S80 V8 Executive 2008
Chrysler Viper GTS 2000
Cadillac Fleetwood Limo 1978

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 960 ovet -> 740
« Vastaus #5 : 23.02.2011, 00:05:58 »
Ei tuo a-pilari homma liity oviin, enemmän tuo vaikuttaa kai lokasuojiin tai johonki. Ovet sopii suoraan 960 --> 740

ai että lokarit ei sitten sopisikaan tuosta pilarin kohdalta  :o

E: en tiedä kyllä mitä se siellä tekee mutta museon puolella nimimerkki pete740 ei kyllä koskenut A-pilareihin 960:pin keulaa vaihtaessa  :o

toivottavasti tuo ei nyt liity oviin mitenkään  :(
« Viimeksi muokattu: 23.02.2011, 00:38:52 kirjoittanut skebazu »

Paikalla janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4112
Vs: 960 ovet -> 740
« Vastaus #6 : 23.02.2011, 05:20:04 »
Tuo norski laitto pitkän pellinkin, käytettäessä alkuperäistä konepeittoa riittää lokasuojan yläosan muutos.

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 960 ovet -> 740
« Vastaus #7 : 23.02.2011, 12:06:36 »
Tuo norski laitto pitkän pellinkin, käytettäessä alkuperäistä konepeittoa riittää lokasuojan yläosan muutos.

niinpä näyttää, kiitos  ;)

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 960 ovet -> 740
« Vastaus #8 : 23.02.2011, 12:41:49 »
Tuo norski laitto pitkän pellinkin, käytettäessä alkuperäistä konepeittoa riittää lokasuojan yläosan muutos.

eikös enemmistö ole tehnyt 960 keulalla paitsi konepelti on sitten 940:stä

Paikalla janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4112
Vs: 960 ovet -> 740
« Vastaus #9 : 23.02.2011, 16:37:10 »
eikös enemmistö ole tehnyt 960 keulalla paitsi konepelti on sitten 940:stä
Näinhän ne on niitä tehny. Passaa maskiinkin ihan ok.

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 960 ovet -> 740
« Vastaus #10 : 23.02.2011, 18:11:32 »
Näinhän ne on niitä tehny. Passaa maskiinkin ihan ok.

kiitos avuista

 

Carcom Oy  Elekma