Race.fi  Puotilan autokorjaamo

2.3 T5 + Ärräläisen moottorinohjausyksikkö + viritys, uusi turbo, mikä?

  • 50 Vastauksia
  • 30622 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa BuuBBa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • Recycle Racing #05
Ei helvetti soikoon, ei sit käy suoraan tuo R mallin downpipekään joka on vinolla kiinnityksellä.

Mikä helvetin pakopesä mulla on oikein tossa? Tuntu et toi R mallin DP on liian pieni siihen, reijät osuu suhtkoht kohilleen mutta en tiedä tiivistääkö se jos reikiä vaan suurentaa...

Alkaa kohta vituttamaan tää touhu, kyl mun mielest R Mallin DP vinol kiinnityksel pitäs mennä muoviämpäri suoraan heittämällä kiinni. Miksei mene? Mikä vitun maanantaikappale toi mun turbo oikein on? Kuva pakopesän kiinnityksestä löytyy ekalta sivulta.

Kiinalainen pesä :-\ Kuvassa vinolla oleva pesä, joten kyllä siihen sitten vinolla lähdöllä oleva DP pitäisi sopia.. Mutta eihän noista kiinalaisista tiedä.
Pistä pari kuvaa ahtimesta ja DP:stä, niin voisi hahmottaa tarkemmin..
MYYDÄÄN: Suuttimia (KLIK), Uusi 1045(multilink) lukkoperä, 700-sarjan silotettu takaluukku.
Ex:Volvo 760 -88 Tbo x3, 960 2.5 -95, V70 2.0T -01, V70R -98 C70 T5 -00, S80 D5 AWD -07, S60 T3 -10, V70 T4 -11

Poissa Kanistaja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 95
  • www.vrcf.fi
Noitahan on kahdella erikokoisella kiinnityksellä noita vinojakin? Sattui vaan nyt itselle iso, ja postista tuli pienel kiinnityksel. Ei voi minkää. Hermot menee. Myyn auton varmaan vittuun kun saan sen kasaan vaikka täysi peli ois sitte, ja ostan pyörän tilalle. Tää autoilu ei ole yhtää mun juttu ei kiinnosta enää rasvamontussa kykkiä ja hikoilla paskan ja hyttysten keskellä paskan vertaa, anteeksi avautuminen mut vitun vaikeeta on.

850 taitaa olla ainut malli volvolta johon tällä hetkellä ei saa vinolla kiinnityksellä olevia dp:itä budjettihintaan ebaysta tai mistään. Kaikkiin muuhun saa, kun vitutuspäissään tein researchia tossa yks päivä, muoviämpäri.

Anteeksi myös kielenkäyttö, mutta tän hetkinen vitutus ja epätoivo on yhtiä suurimpia mitä olen moottoriajoneuvojen kanssa kokenut koskaan  >:(

Poissa jusbe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
  • 164 -72, 850 T-5R,
Mä en kyllä nää tässä isoakaan ongelmaa? mikset vaan vie sitä autoas jollekkin kyläsepälle joka tekee sulle putken siihen, tarviit palan suoraa ja muutaman mutkan putkea, teet vaikka 3" ja siihen supiste päähän jotta saa vaikka alkuperäiseen loppupäähän kiinnni?
Tuli itelläkin ostettua väärä downpipe, mulla iso pakopesä ja putki oli pikkupesäseen--> vaihtaa laipan isompaan.

Poissa Kanistaja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 95
  • www.vrcf.fi
Jep, uus laippa tulossa nyt isolla kiinnityksellä.

Poissa Wortex

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Jep, uus laippa tulossa nyt isolla kiinnityksellä.
S60T5:n downpipe menee melkein suoraan sinne paikalleen.
S60 T5

Poissa Kanistaja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 95
  • www.vrcf.fi
Onko mahdollista että nuo 850 vakio downpipet ois valurautaa??? Miten sitä voi hitsata, ei mitenkään oikein?

Näyttäs et T5 sekä R downpipet ois molemmat valurautaa?? Eikai? Mitä ne sit on?

 

Ateho  Elekma