Carcom Oy  Ateho

230ft ja turbo rikki mitä tilalle suositelkaa!!

  • 28 Vastauksia
  • 12232 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ___TK___

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #15 : 14.10.2012, 12:35:30 »
Minkä laisia tehoja muuten nuo vakio ftn kanget oikeen kestää kestävätkö n 270hp tehoja vai onko pakko vaihtaa jo siinä  vaiheessa  ???
740 230ft vm 90                                       "The 1990-92 Volvo 700-series cars may very well represent one of the most reliable 4-door passenger sedans of its era due to a limited number of engineering limitations and solid build quality"

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #16 : 14.10.2012, 12:37:51 »
Minkä laisia tehoja muuten nuo vakio ftn kanget oikeen kestää kestävätkö n 270hp tehoja vai onko pakko vaihtaa jo siinä  vaiheessa  ???

Ns. vahvemmat 13 mm kanget kestää turavallisesti noin 350 hv tehot. Kone ei saa tosin nakuttaa missään vaihessa, eikä päästää vettä palotilaan pahvin välistä. Suurempiakin tehoja ko kangilla on otettu, mutta silloin ollaan jo todellakin riskirajoilla.

Poissa ___TK___

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #17 : 14.10.2012, 12:41:51 »
elikkä noissa ft koneissa on jo nuo 13mm kanget ?  :)
740 230ft vm 90                                       "The 1990-92 Volvo 700-series cars may very well represent one of the most reliable 4-door passenger sedans of its era due to a limited number of engineering limitations and solid build quality"

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #18 : 14.10.2012, 12:50:31 »
elikkä noissa ft koneissa on jo nuo 13mm kanget ?  :)

940:n FT koneissa pitäisi olla aina nuo 13 mm kanget. 740 FT koneista kannattaa tarkistaa, ettei tule yllätyksiä.

Poissa ___TK___

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #19 : 14.10.2012, 13:06:09 »
Asia selva  ;)
740 230ft vm 90                                       "The 1990-92 Volvo 700-series cars may very well represent one of the most reliable 4-door passenger sedans of its era due to a limited number of engineering limitations and solid build quality"

Poissa ___TK___

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #20 : 14.10.2012, 13:43:51 »
http://www.samppasport.fi/shop/cat/product_details.php?p=381 olisikohan  nuo suuttimet hyvät 16t kanssa ja 3 tuumasen immun kanssa jos poistaa etuvastukset ?  :pomo:
740 230ft vm 90                                       "The 1990-92 Volvo 700-series cars may very well represent one of the most reliable 4-door passenger sedans of its era due to a limited number of engineering limitations and solid build quality"

Poissa J0NZA

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 110
  • www.vrcf.fi

Poissa ___TK___

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #22 : 14.10.2012, 13:51:16 »
pakko kysyä että ovatko nuokin korkea ohmiset  :o
740 230ft vm 90                                       "The 1990-92 Volvo 700-series cars may very well represent one of the most reliable 4-door passenger sedans of its era due to a limited number of engineering limitations and solid build quality"

Poissa J0NZA

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 110
  • www.vrcf.fi
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #23 : 14.10.2012, 20:12:25 »
Bosch EV6 443cc/min 3bar
 
Korkea ohminen 12ohm
 
71mm pitkä, 61mm o-o-renkaasta
 
14mm o-rengas
 
Normi EV1 liitin

Poissa antonmies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • Mestareille Mastereita
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #24 : 17.10.2012, 23:04:45 »
Meikäläisellä tuollainen muutos kilpakelpoisella päittäisellä (isompi pinta-ala ja parempi materiaali), 18 tai 19T (valu) kompuralla, HL akselilla, uudella 7 pesällä (850 T5 2.3) koneistuksineen (laakeripesä ja kompurakotelo) 775€
Saatavana lisähinnalla myös billettikompuralla. Ja sitten jos haluaa jotain niiden ainaisten Holsettien tilalle, niin katseet tänne
Ja jos vimosen päälle haluaa, niin [ur=http://www.hevosvoima.com/shop/index.php?main_page=index&cPath=1058_1051l]MS3EFI[/url] ohjaamaan koko oopperaa.

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #25 : 29.11.2012, 20:23:56 »
itse kyllä suosittelen "korvausahtimeksi" mitsun TD05-16G..muista mitsuista ei kokemusta, mutta tuo on oikeinkin mukava ajaa kadulla..perus paineilla kun ajelen niin täydet ahdot n.2500rpm ja vetää ihan punarajalle 2.3 koneessa
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #26 : 24.07.2013, 20:40:09 »
itse kyllä suosittelen "korvausahtimeksi" mitsun TD05-16G..muista mitsuista ei kokemusta, mutta tuo on oikeinkin mukava ajaa kadulla..perus paineilla kun ajelen niin täydet ahdot n.2500rpm ja vetää ihan punarajalle 2.3 koneessa

Kerros lisää? Minkälaisessa kokoonpanossa tuo on sulla ollut?

Mulle kulkeutui tollanen ahdin, ja suunnitelmissa on sen asentaminen tuohon omaan merikonttiini. 

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #27 : 24.07.2013, 21:05:16 »
Kerros lisää? Minkälaisessa kokoonpanossa tuo on sulla ollut?

Mulle kulkeutui tollanen ahdin, ja suunnitelmissa on sen asentaminen tuohon omaan merikonttiini.
tuo ei ole ollut volvossa vaan entisessä saab 9000. Vaihtui garretin tilalle..tuon kaveriksi tein pulssisarjan. Mutta yleisesti ottaen vetoalue oli vakio softallakin hyvä.
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: 230ft ja turbo paskana mitä tilalle suositelkaa!!
« Vastaus #28 : 24.07.2013, 21:18:46 »
Ei oikeen löydy vinokoneprojekteja, joista voisi suoraan apinoida kokoonpanoja..  :D

Noh, kaippa se on kokeilemalla mentävä etiäppäin!

 

KL-varaosat  Race.fi