Proturbo  Autodiagnoosi

Volvo s60 2.3 t5: on steroids

  • 1 Vastauksia
  • 3019 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Blade_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Volvo s60 2.3 t5: on steroids
« : 28.04.2014, 09:29:20 »
Noniin, olis vähän kyseltävää tuosta 2001vm s60 t5 koneen piristämisestä... tuli ostettua tuollanen laitos jolla ajettu ruhtinaalliset 250 tkm.

Ideana olis kutitella lisää voimaa myllystä ulos ja samalla ehostaa ja tarkistella kulumia. Kiva oli päästä 350 ja 400 hv lukemille.  Koneessa tällä hetkellä bsr lastu ja kokoränni 3" 2.5 " katilla.  Ahtoja mittari näyttää kiihdytyksessä hetkellisesti 1.5bar ja tiputtaa siitä 1.2-1.3, normaalia vakio hukkiksen toimintaa?

Ideana oli siis lyödä koneeseen seuraavan laista :

h-profiili kanget, mistä halvimmalla? Vakio kanget vaatii vaihdon, eikö? Ja laakerit samalla.
Vakio mäntien pitäisi kestää jos vaan ovat kunnossa?
Autoon vaihdettu suuttimet isommiksi en tiedä tosin mihin. Riittääkö boschin siniset/vihreät. Mistä halvimmalla?
Mikäs fööni tuohon sitten? Riittääkö Td04hl- 19t vai onko jotain parempaa vaihtoehtoa järkevään hintaan?

Kiitos jos jaksaisitte autella :)
« Viimeksi muokattu: 28.04.2014, 09:32:10 kirjoittanut Blade_ »

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron