Valkea on toimittanut pääasiallisen käyttöauton virkaa ja sen kanssa puuhailut on jääneet tankkauksen tasolle. Kohta varmaan vaihdettava öljyt. Kahtena -18 aamuna tullut todettua, että käynnistyy se ja vielä kerrasta. Akun puoleen alkaa olemaan rajoilla, mutta vielä jaksaa antaa tarpeeksi virtaa.
Toissaperjantaina tuli aloitettua viimeisimmän 245-hankinnan rassaaminen leimakuntoon ja hyvin lähellä sitä ollaan. Pitkän seisonnan jäljiltä perushuollot, päivä hitsausta, uutta niveltä ohjaukseen, kaikki jarrupalat, uudet heijastimet ajovaloihin, putsaus kauttaaltaan ja muuta vastaavaa. Muuten perusmallin DL vain 461tkm ajetulla B200K:lla, on kuitenkin menty valitsemaan metalliväri. Koppa ihan kohtuullisessa kunnossa, ovien nurkissa on ns. normaalia turvotusta. Ainoat polttimot jotka piti vaihtaa oli kilvenvalot
Pyyhkijänmoottorista kuulostaisi olevan toinen magneetti irti. Sulakerasia oli sen verran hapettunut, että sulakkeiden päät jäivät pyöritellessä kiinni kontaktipintoihin. Silti kaikki sähköt toimi
Toinen kaasarinjalan tiiviste oli rikki, mutta toiminta ei pelkästään sillä täysin korjaantunut vielä. Toisiosta ei taida tulla bensaa ollenkaan joten vastaa heikonlaisesti kaasuun. Käy kumminkin tasaisesti ja kevyellä kaasulla voi ajella pihassa. Huomenna pitäisi saada toinen kaasari haltuun, mutta täytyy aukoa auton oma jos sekin osoittautuu vajaatoimiseksi. Jäähdyttimen vaihdoin ehjään. Kontista löytyi paikka-ainepurkki eli on tainnut vuotaa jo aiemminkin. Huuhdoin jäähdytysjärjestelmän samalla vähän joka suuntaan ja laitoin uuden termarin.
Oli aika kuonaa sisällä:
Ajovaloheijastimista laitoinkin jo otoksen toisaalle:
Konehuone siistiytyi kevyellä pesulla:
Ehti jo tulemaan hämärää ennen kuin sai otettua pari kuvaa: