3" poutki olisikin riittänyt, mutta teen koneesta joskus ns toisen version, silloin on tavoitteena 400hv, silloin on bensaputket ja pakoputki oltava mahdollisimman isoja, ei siitä haittaakaan ole.
Tuossa turbossa kun on suht pieni pakopesä, ja kun pakopuoli virtaa kannessa hyvin ja pakosarja on hyvä, niin ahdin heräilee aikaisemmin kun mitä se olisi tehnyt vakiokannella. 531:ssä on pakopuoli just sama, niin katsoin että 530 kansi on ihan tarpeeksi hyvä aihioksi.
Pakosarja tulee rosteriputkesta 3mm seinamällä, 44mm on putken sisähalkaisija.
Myös pakosarjaksi tulee ammattilaisen tekemä. Olisin toki voinut yrittää tehdä itsekin mutkista tuon pakosarjan, mutta luulen että näin tulee parempi.
Niin mun hommana on kasata kone ja pistää se käymään kesällä. Sitten kone pitää nostaa taas pois kun maalaan auton kaikki pinnat, myös konehuoneen ja takakontin ja sisätilat.