Keskustelua Volvoista > Yleinen keskustelu

Volvo XC60

(1/308) > >>

Quality:
En huomannut omaa keskustelua XC60stä, joten avataan se nyt.

Oma auto on tulossa vuoden alkupäivinä, taisin kokoonpanon jo esitellä täällä jossain ketjussa aiemmin. Innostuneena odotan sitä toivoen, ettei toimitus myöhästy luvatusta (5.1.).

Täällä on hyvä jakaa kokemuksia ja vinkkejä. Myös pks:n XC60-miitit kiinnostavat.

Mielelläni kuulisin kokemuksia vioista ja niiden korjaamisesta. Myös polttoaineenkulutusseuranta kiinnostaa. Tankkaus.com:istahan niitä voi käydä vilkuilemassa.

Quality:
Lähdetään liikkeelle vaikka kysymällä, että miten monta XC60llä ajelevaa löytyy tältä saitilta? Tänne vaan ilmoittautumaan ja kertomaan kokemuksia.

sjvirt:

--- Lainaus käyttäjältä: Quality - 18.12.2011, 09:54:05 ---Lähdetään liikkeelle vaikka kysymällä, että miten monta XC60llä ajelevaa löytyy tältä saitilta? Tänne vaan ilmoittautumaan ja kertomaan kokemuksia.

--- Lainaus päättyy ---

En ole XC60:llä vakituisesti ajava, mutta viikonlopun mittaisen koeajon jälkeen oli haikea tunne palauttaa avaimet siniselle. Helppo yhtyä TM:n koeajoon, jossa oli moitimme-sarakkeessa pelkkä viiva.

Yksi niistä harvoista autoista, joka on tehnyt tuollaisen vaikutuksen. Voishan sellaisen tietysti ostaakin, mutta en taida raaskia niin paljoa laittaa kiesiin rahaa.

Jos jotenkin pitäisi analysoida kokemuksia XC60:n kanssa, niin sitä samaa Volvoahan se on kuin muutkin uudet Volvot. Hyviä autoja kaikki, mutta se viimeinen ihastus jää kuitenkin puuttumaan. Ehkä XC60:n mukava korkeus on se viimeinen niitti, joka nostaa autokuumetta. Myönnän tykästyneeni korkeampiin "maastureihin" jo kauan ennen cittaribuumia.

XC60:n kabiinin ergonomia on huippua ja kaikki vipstaakit toimivat kuin ihmisen mieli. Ovat juuri siellä missä pitääkin, sormenpäissä tuntuva vaste on juuri oikeanlainen jne. Vaikka autossa onkin toimintoja nykytyyliin melkoisen paljon, kaikki on selvää ilman ohjekirjaakin. Tässä suhteessa Volvo on saksalaisia merkkejä edellä ja selkeästi.

Toinen Volvon vahvuus on hyvä varustelu ja lisävarustelukin on sen hintaista, että niitä joutuisi jopa pohtimaan. Verrattuna vaikkapa Audin tai BMW:n lisävarustehinnastoihin, jotka ainakin Suomessa ovat jossain älyvapaan ja mielipuolisuuden välimaastossa. Ilmeisesti tarkoituksena on myydä vain bulkkina business-varusteltuja malleja ja vähentää myyjien työtaakkaa.

esal:
Hyvinhän tuo on kohta vuoden päivät pelittäny ainoa kerta kun kävin sinisellä, tuulilasiin tuli kivi kun PÖLJÄ Toyotakuski HSI-847 kaahasi Raison myllyn kohdalla ohi, järjetöntä ylinopeutta 26.11.2011. Saatiin korjattua kustannus 60 euroo.

DaddyCool:
Täällä yksi  :smitten:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta