0
Gnolli ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.
Itselläni muuttui asumiskuviot sen verran, että en saa enää ladattua autoa missään. Joudun pysäköimään kadun varteen ja töissä ei ole mahdollista. Täytyykö tässä lähteä autokaupoille? Ja kilsatkin muuttui radikaalisti, hyvä jos 10000km tulee vuoteen.
Itsellä olisi mahdollisuus ladata, mutta siltikään minun ei ole järkeä ajella tuolla V60 Hybridillä. Tuolla käyttövoimaveron säästöllä ajelen bensalla melkein koko vuoden. Kilometrejä tulee siis minulla alle 10tkm. Sinulla muuttuisi tilanne käytännössä siihen että ajelet dieselillä ja raahaat kalliita ja painavia akustoja mukanasi ja makselet sitten vielä päälle kallista käyttövoimaveroa
Se on juurikin näin, paska homma kun tykkään tuosta autosta. V8 bensa olis kova peli
Jos olisi bensa niin ei haittaisi vaikka ei tule kilsoja. Esim. T8 on ilman lataustakin yllättävän taloudellinen jos miettii että on 400hv neliveto. Mutta tuo D6 mallin dieselvero sylettää varmasti
Ihan mielenkiinnosta, millaisella kulutuksella T8 kulkee pitkää matkaa? Oman keskikulutus on 4,5 l/100 km ja pitkillä matkoilla norminopeuksilla kulutus on 4,7 l/100 km.
No ei nuo verot kyllä jaksa sylettää , kun on varaa maksaa 20 000 € autosta. Pari sataa euroa vuodessa, mutta dieselissä on se vääntö omaa luokkaansa.
Samat väännöt on T8 mallissakin. Ja joillekkin se 600€ vuodessa on jo ihan kohtuullinen summa. Jos ottaa D6 mallin ja bensa version verot niin sillä erotuksella ostaa noin 300 litraa bensaa. Jos kulutus olisi vaikkapa 8 litraa satasella niin sillä ajaa reilu 4tkm.
Samat väännöt on T8 mallissakin. Ja joillekkin se 600€ vuodessa on jo ihan kohtuullinen summa. Jos ottaa D6 mallin ja bensa version verot niin sillä erotuksella ostaa noin 300 litraa bensaa. Jos kulutus olisi vaikkapa 8 litraa satasella niin sillä ajaa reilu 4tkm.Ja topiciin liittyen. Oli näköjään naapuri tuonut ruotsista 2013 mallisen D6 Volvon. Varmasti tulee jossain välissä foorumillekkin myyntiin
D6 hybridissä vero on 590 vuodessa, paljonkohan se on T8:ssa?