Mitenkä vaikuttaa tämä immin toiminta jos arvot heittelee? jos Tyhjäkäynnillä ohjearvot pitäisi olla 330 mg mutta ne seilaa välillä 300-380mg ja ajossa noin 8 - 100km/h niin menevät yli mitä haluttu määrä näyttää? esim jos haluttu määrä on 569mg mutta mittari näyttää 600-760mg välillä pysyen kuitenkin halutussa määrässä niiin onko mittari silloin sökö ja vaatii uutta immiä vai vaikuttaako tuollainen heiluri arvo niin paljon? siis vika on että välillä ei jaksa vetää ja välillä toimii moitteetta? autoon on vaihdettu juuri egr: mikä ollut vikana koko ajan ja vanhan välissä oli laippa , tällöin auto toimii moitteetta mutta kun nyt laitettiin 100% toimiva egr ja otettiin lätkä pois välistä niin vika tuli takaisin eli ei vastaa aina kaasuun ja hyytyy, mutta nyt ei sytytä mitään valoja tauluun? Volvo v70 2.5 tdi Volkkarin koneella ja vuosimalli 2000 pulloposkinen kulkine.