0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Päivitteletkös tänne sitten miten istuu yläpää? Ja minkälainen ajaa? Suosittelisin ruuvaamaan tuota ''korkeudensäätömutteria'' ylöspäin ja ottamaan tuon ohuemman apujousen heti pois, tulee paljon jämäkämpi.
Mitenkäs tuon apujousen poisottaminen vaikuttaa jäykkyyteen, kun tuo on aina pohjassa, paitsi autoa tunkatessa..?(ei mitenkään)
Mikä idea kyseisellä lisäjousella sitten on? Samahan se ottaa pois jos oikeasti tonttiin haluaa.
Ettei jousi heilu ylösnostettuna = laillinen katsatuksessa silloin
Eiköhän tuo apujousi ole suunniteltu tuomaan ulosjoustoa. Nuo kynäjouset on kohtuu jäykkiä jolloin tarvitaan apujousta, jotta saadaan ulosjoustoissa pyörä seuraan tietä/ ulosjoustoa ylipäätään.
Ehkä kunnon setupeissa, mutta noissa halpiksissa ne pystyy painaa kädellä kasaan.
Noniin! semmoinen tuli. Omasta mielestä jäi ihan hyvälle korkeudelle ja ainakin vielä on sopivan jäykkä Ajettavuuskin oli tosi hyvä tai no, en tiedä oliko oikeesti hyvä kun ei noista alustasarjoista ole kokemusta, mutta kyllä se yli puoli miljoonaa ajetun alkuperäisen alustan päihitti Vähän epäselviä kuvia mutta toivottavasti saa selvää mihin korkeudelle jäi Eikö alemmas saa?
Lainaus käyttäjältä: rapémasa - 01.02.2016, 16:55:22Noniin! semmoinen tuli. Omasta mielestä jäi ihan hyvälle korkeudelle ja ainakin vielä on sopivan jäykkä Ajettavuuskin oli tosi hyvä tai no, en tiedä oliko oikeesti hyvä kun ei noista alustasarjoista ole kokemusta, mutta kyllä se yli puoli miljoonaa ajetun alkuperäisen alustan päihitti Vähän epäselviä kuvia mutta toivottavasti saa selvää mihin korkeudelle jäi Eikö alemmas saa?
Ja ihan samaan lopputulokseen olisi päästy rälläkkä + pari kiekkaa -kombolla..
Niin sellainen pomppukeppi onkin oikein mukava
Settiin sopivat, uudet iskarit niin kaukana pomppukepistä.
Tuommoinen nippanappa tuhatkiloiseen Golfiin suunniteltu etutolppahan on varmasti parempi!