Autodiagnoosi  Carcom Oy

mk2 V70tdi -00

  • 45 Vastauksia
  • 12568 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #30 : 26.02.2014, 21:25:40 »
Öö eli siis niinku miten?

Poissa RokkiHedgehog

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 108
  • www.vrcf.fi
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #31 : 26.02.2014, 22:05:18 »
Tänää säädettii "vähän" pyörän kulmii.Eessä aurausta 40mm ja takana toistakyt mm.Edellinen omistaja vähän vaihellu nivelii.E
Mihinkä arvoon sääditte kulmat? Ihan "pikkasen" oli lähdössä aurausta, en yhtään ihmettele jos oli vähän vekkuli ajaa.  ;D
Volvo 740 Fun Racing
UAU
VRCF

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #32 : 26.02.2014, 22:23:43 »
Etukulmat on nyt lähellä nollaa..aavistuksen aurauksen puolella,vaikka ilmeisest pitäs olla vähän harituksella(mutuilua).Takapää jäi n.1mm aurakselle mutkun rupes laitteet temppuilee ni jätettii nyt toistaseks noihin arvoihin.Menee kuiteki täl hetkel huomattavasti vakaammin ku aikasempaa :)

Poissa RokkiHedgehog

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 108
  • www.vrcf.fi
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #33 : 27.02.2014, 02:38:17 »
Etuset nollaan hyvä lähtökohta, hallitus tekee helposti ura magneettin alustasta, kun rengas on jo valmiiksi kääntynyt ulos päin. Mä olen aurausta säätänyt niinkin teknisellä laitteella kuin rulla mitalla :D, camperihin jos joutuu puuttumaan niin sitten on mentävä penkkiin.
Volvo 740 Fun Racing
UAU
VRCF

Poissa Joona.S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #34 : 27.02.2014, 20:37:12 »
Öö eli siis niinku miten?

Eli siis siten jotta imusarjasta painetieto säädettävällä rajalla olevalle painekytkimelle joka kytkee evryä päälle/pois ahtopaineen mukaan , saa olla toiminnassa jatkuvaan ja ei tarvihe huolehtia sammutus/käynnistys tilanteissa että onko nappulat päällä vaiko poikessa.

http://katuauto.fi/product_info.php/cPath/77_82/products_id/321  tuollanen miulla on käytössä.

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #35 : 27.02.2014, 20:45:03 »
Ahaa.Eli tommosen vois laittaa tilauksee.Ei tartte pitää vikakoodinlukijaa kaikenaikaa pistokkees kiinni.

Poissa oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 890
  • TDI POWER
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #36 : 10.03.2014, 17:48:19 »
Onko sulla yv-laatikko täynnä? Tarjosit sitä nokka-akselia niin tehään kaupat!

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #37 : 11.03.2014, 23:39:37 »
Onko sulla yv-laatikko täynnä? Tarjosit sitä nokka-akselia niin tehään kaupat!

Muistutus tähän väliin, että yhfistyksen jäsenillä on suurempi yv laatikko.

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #38 : 26.04.2014, 09:26:43 »
Aina nää käyttikset karkaa käsistä..mitähän seuraavaks.

Pientä puuhapakettii


Ja pieleehän se heti meni.Tarkkasilmänen saattaa huomata  ;)

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #39 : 26.04.2014, 09:29:07 »
Aina nää käyttikset karkaa käsistä..mitähän seuraavaks.

Pientä puuhapakettii
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Ja pieleehän se heti meni.Tarkkasilmänen saattaa huomata  ;)
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Hitsasit sitten laipan väärinpäin  ;)
Jäitä housuun!

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #40 : 26.04.2014, 09:32:26 »
Näin menin tekemää.No ei oo iso homma kääntää oikein päin.Isoin homma oli noitten palikoitten sovittelu ja veistely.

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #41 : 26.04.2014, 15:32:23 »
Nyt meni jo oikein päin.Vinku pyöri sen vähintää tunnin verran että sai sisäpuolen siloteltuu.Rupee jo tulee liian hyvää omaa rojektii  :P


Tältähän tää tällä hetkellä suunnille näyttää

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #42 : 11.07.2014, 09:50:59 »
Ei menny ahtimen asennus ekalla kerralla ihan putkee kun osottautu vialliseks.Ei muutakun korjattavaks ja nythän se onki jo paikallaa.


Ei ollu ihan niin bolt on ku olin ymmärtäny.Viitisen tuntii meni siitä ku rupes vanhaa irrottaa.


Samalla meni imuputki uusiks.


Ja dp/"katti"


Niinku myös loppuputkisto.Tohon välii lisäsin viel jälkee päin yhen pienen läpivirtaavan.

Woimaa tuli taas niin paljon lisää että isolla vaihteella pienillä kierroksilla ku painaa kaasua,niin kierrosmittari nousee samassa potenssissa ahtomittarin kanssa nopeusmittarin neulan pysyessä paikallaa.Taitaa olla kytkinremontti jossain vaiheessa eessä.

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #43 : 05.10.2014, 12:23:24 »
Välillä väliaikatietoa vaikkei tälle nyt mitään oo tapahtunukkaa. Pelannu oikein hienosti ja oon ollu tyytyväinen. Muutaku ainetta tankkii ja päästelly menee. Tos kesälomareissul tuli laskettuu kulutustaki ni aika tarkkaa 6 litran paikkeil meni reippaalla ajolla. Kytkin ei oo luistanu enää,en tiedä miks luisti sillon viritysten jälkee jonkuu aikaa. Coolerin päivitys ois edelleen edessä ku saa vaan aikaseks ettii jostain sopivan kennon mistä tekee.

Poissa Joona.S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: mk2 V70tdi -00
« Vastaus #44 : 05.10.2014, 12:44:51 »
Mahtasitkoha kehata muutaman kuvan räpätä siitä coolerin vaihosta kohan millon on ajankohtanen , varsinnii jos pääjyt johonki normaaliin kiinamalliin jossa lähöt suoraan sivuille.     

 

Carcom Oy  Ateho