Samppasport  Futurez

360 b200f ei käynnisty..

  • 3 Vastauksia
  • 2321 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kizkinen

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
360 b200f ei käynnisty..
« : 31.03.2013, 12:39:48 »
Mutta käynnistyy heti lohkolämpän päästä, 15min riittää -5asteessa.

Ilmeisesti joku anturivika vai? Mikä ja missähä sijaitsee?

Lämpimänä / päivällä ajettuna lähtee ihan "ok", hieman saattaa uuata jos heti polkee kaasua. Tyhjäkäynti suhteellisen hyvä.

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: 360 b200f ei käynnisty..
« Vastaus #1 : 02.04.2013, 01:30:26 »
Kylmäkäynnistyssuutin, sen johto tai sitä ohjaava lämpöaikakytkin temppuilee. Suutin imusarjan keskiosan "takana", LA-kytkin 4.pytyn imuaukon alla.

Moottorinlämpöanturi voisi kanssa aiheuttaa tuollaista, on muistaakseni 2.pytyn imuaukon alla, 2-napainen "jetronic" tai "EV1" liitin, EI se anturi joka 1-napainen abiko, se on mittarille.

Moottorilämpöanturi tulisi antaa about 5kOhm vastus +5c nurkilla, lähemmäs 10kOhm -5 nurkilla ja lämpimällä koneella muutamasataa ohmia napojen välistä mitattuna.
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa kizkinen

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 b200f ei käynnisty..
« Vastaus #2 : 02.04.2013, 17:47:09 »
lisätään viellä, että kylmänä kerran hörähtää ja sit starttia saa laulattaa ihan turhaan, ellei nykäse ilmamassamäärämittarin johtoa irti jolloin kone hörähtää n. 500-700rpm heijaamiseen. Sillä ku käyttää 30sekunttia ja tökkää johdon takasi nii kone käy normaalisti "ryypyllä".

 :idiot2:


pitänee tutkia nuo SJS:n listaamat vaihtoehdot, ellei tuo tarkennukseni auttaisi tarkentamaan paremmin vikaani..

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: 360 b200f ei käynnisty..
« Vastaus #3 : 15.04.2013, 19:00:39 »
Jahas, silloin ehkä ilmamäärämittari on rikki, tai vaatisi sen muovikuoren alla olevan neularadan fiksausta.

Tosin, kun IMM on pois pelistä, sinne syötetään jonkinlainen oletus (rikas) seos, joka saattaa taasen avittaa kylmästartissa, jos kerran kylmäkäynnistyssuutin on mykkä.
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

 

KL-varaosat  Race.fi