:hello:
Pääsiäisenä pakkeloitiin koppaa ja purettiin B200K. kannesta vingutettu raput pois ja lohko pesty.
Kaasarikoneen kannesta onkin tässä hyötyä. Kaasarin imusarjan vedenkierron lähtöjä hyödyntäen saankin ahtimelle vedenkierron.
Öljykierto toteutetaan alkuperäiseltä lähdöltä joka pitää porata ja kierteyttää, ja paluu luonnolisesti lohkoon siihen tarkoitettuun paikkaan. Sitten pitäisi hoonata sylinterit. 1 ja 4 sylintereissä oli jotai outoa jälkeä niin toivottavasti se niistä hoonaamalla lähtee. Muuten moottori oli todella siisti, laakerit olivat lähes uuden näköiset ja kampiakseli ihan kiilti.
Lohkoon olisi tarkoitus vetää Biltema ryppymaali.
Nokaksi tuon vanhan L nokan tilalle olisi tarkoitus laittaa ihan turbonokka.
Vaihtoehdot ovat RSI stage 2 turbo, KL Racing T3 ja Enem V16T.
Laitoin sähköpostia R-sport internationalille että vieläkö niitä valmistavat ja myyvätkö suomeen. Sieltä eivät ole vielä vastanneet.
sitten olisi tuo halvin vaihtoehto KL Racingilta. vaatii vaan lashcapit joita vähän kammoksun.
Viimeisenä kallein Enem v16 joka on hinnaltaan jo 100e muita kalliimpi, mutta saatavilla sekä Bolt On . Aika näyttää mikä tulee. jokatapauksessa hankintoja ei juurikaan voi tehdä kun nämä intin päivärahat ei ole järin runsaat.
Kyllä tämä tästä.