Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Team Recycle Racing Finland - 850 T5 -> T4

  • 368 Vastauksia
  • 166407 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Taustalla näkyy mun entinen 240 Turbo (TUA), joka on jo päässyt hieman huonoon kuntoon.
:-[

Kun tulin kotiin, niin flikat sano, että me ei sitten ainakaan ajella tuolla romulla.
Sanattomaksi vetää... Pidähän auto hyvänä!

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Sanattomaksi vetää... Pidähän auto hyvänä!

Kiitoksia vaan kaupoista. Kun se kesti tuon meidän 300 km koeajolenkin, niin kyllä se kestää jatkossakin. Alustakin on ihan kelvollisessa kunnossa. Rengastuksen vaihto huomenna korjaa tilannetta vielä varmasti paremmaksi.

Ahtopaineen säädölle pitää tosiaan tehdä jotain. Oli hieman rasittavaa tuo "humppaus". Löysempää jousta ilmeisesti kelloon, niin voisi asettua.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6367
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Ahtopaineen säädölle pitää tosiaan tehdä jotain. Oli hieman rasittavaa tuo "humppaus". Löysempää jousta ilmeisesti kelloon, niin voisi asettua.

Työkaverin T-5 850:ssä oli samanlaisia oireita ja vika poistui vaihtamalla ilmamassamittari uuteen. Tuossa kun ei ole mitään paineanturia, niin ahtopaineen säätö perustuu moottorin kierroslukuun ja ilmamassaan.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Työkaverin T-5 850:ssä oli samanlaisia oireita ja vika poistui vaihtamalla ilmamassamittari uuteen. Tuossa kun ei ole mitään paineanturia, niin ahtopaineen säätö perustuu moottorin kierroslukuun ja ilmamassaan.

Hyvä tietää. Onneksi tuossa pihassa on vielä tuollainen "varaosa-auto", josta voi ottaa osia. Ei sentään ihan 6 000 € :n arvoinen, mutta kuitenkin.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6367
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Ei sentään ihan 6 000 € :n arvoinen, mutta kuitenkin.

Ehheheh :)

Vieläkö hirvitarrat on paikallaan?

Poissa Duke

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2167
  • Näillä mennään
Hieno peli. Iso plussa ku on viälä sedani. Itse en farkuista tykkää.
Lada 1200 L-86: Kesä auto
Volvo v70 D5-05 :käyttis
Volvo v70 D4-14:käyttis
Ford Escort Xr3i - 87:kesä auto

Poissa vesanpsn

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 98
  • www.vrcf.fi
Minultakin vielä terveisiä että pidä huoli OGMästä, haluan sen takaisin vielä joskus  S*

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vieläkö hirvitarrat on paikallaan?

Hirvitykset lähti jo samoin kuin "sponsoritarratkin".



Tässä Titanit asennettuna.


Soitin vaihtui alkuperäiseen ja lisävahvistinkin on kytkettynä. Kaiutin johdot pitää vielä kytkeä lopullisesti, jotta humppa soi useammastakin nurkasta.


Mihinkäs alkuperäinen CD vaihtaja tulee sedanissa?

Minultakin vielä terveisiä että pidä huoli OGMästä, haluan sen takaisin vielä joskus  S*

Ei muuta kuin tarjouksia tulemaan :juhau:

Hieno peli. Iso plussa ku on viälä sedani. Itse en farkuista tykkää.

Laitettavaa tässä on jonkin verran, mutta ajoltaan hyvä ja kaiken kaikkiaan ihan positiivinen fiilis.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2015, 16:13:57 kirjoittanut JuHaU »

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Työkaverin T-5 850:ssä oli samanlaisia oireita ja vika poistui vaihtamalla ilmamassamittari uuteen. Tuossa kun ei ole mitään paineanturia, niin ahtopaineen säätö perustuu moottorin kierroslukuun ja ilmamassaan.

Iso hali tästä vinkistä. Ahdot asettui kun ilmamassamittari vaihtui toiseen.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12503
En 850 sedanista tiedä, mutta omassa S70 vaihtaja oli pystössä takaluukuun lattialla, vasemmalla takimmaisella nurkassa.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13562
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
auttaako tämä yhtään https://www.volvoclub.org.uk/pdf/850_6CD_Changer.pdf

ohjeistus tosin farkulle mutta eikös kontin pohja ole sedanissa ja farkussa aika lähellä toisiaan?
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Iso hali tästä vinkistä. Ahdot asettui kun ilmamassamittari vaihtui toiseen.

Jarrut tosin loppuu tästäkin vehkeestä tuolla suljetulla testipätkällä nyt kun ahdot pysyy tasassa.

Jarruista vielä sen verran, että keltsun Columbat eivät sitten sopineetkaan mustaan. Mustassa on erilaiset isommat satulat paikoillaan.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2015, 19:56:04 kirjoittanut JuHaU »

Poissa aprilli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 470
  • www.vrcf.fi
CD-vaihtajasta (6CD) sen verran että omassa '93 GLT:ssä se oli takaluukun yläosassa, muistaakseni heti siinä vasemman puoleisen luukun saranan oikealla puolen ja tietenkin vaakatasossa. Väittäisin että se oli ihan tehtaan jäljiltä. En tiedä sitte onko muuttunu faceliftin myötä yms. Henk.koht. purin sen CD-vaihtajan siitä pois että muistikuvat on aika hyvät.

Ja onnea keltaisesta minunkin puolesta. Äkkiä siitä tuli paremman näköinen vanteilla ja tarrat poistamalla.
V70R AWD '98 + 142 B230FT '70
ex: 854 T5 '96  +  854 GLT '93 + 744 B230F '88

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12503
Jarrut tosin loppuu tästäkin vehkeestä tuolla suljetulla testipätkällä nyt kun ahdot pysyy tasassa.

Jarruista vielä sen verran, että keltsun Columbat eivät sitten sopineetkaan mustaan. Mustassa on erilaiset isommat satulat paikoillaan.
Onko levyt molemmissa saman kokoiset? Muistelen että jos on laitettu isommat 30X mm kokoiset levyt niin Columbat ei enää mahdu alle.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Juu ei mahdu columbat 302 levyjen kanssa.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

 

KL-varaosat  Race.fi