Hieno peli!
Onko moottori garretin kanssa mukavampi / miten se muuttui alkuperäiseen nähden?
t. Leka
Ahtimen vaihto muutti auton luonteen aivan erilaiseksi. Pikku Mitsulla paineet nousivat maksimiin jo alle 2 500 rpm, eli oli todella alhaalta heräävä. Toisaalta ahdin meni tukkoon myös aikaisin, eli esimerkiksi nelosella tuntui, ettei tapahdu enää juurikaan mitään. Päivittäisessä ajossa kaupungissa ja nurkissa tuollainen pikkuahdin on aivan ylivertainen.
Isommalla ahtimella ns herääminen siirtyy huomattavasti ylemmäs. Nyt autossa alkaa tapahtumaan + 3600 rpm alueella ja 4000 jälkeen meno alkaa todella maistumaan. Tällä ahtimella jaksaa vetää kunnolla rajoittajalle saakka riippumatta vaihteesta.
Omaan käyttöön / käyttötarkoitukseen tämä isompi ahdin on just passeli. Täytyy siinä autossa olla voimaa myös moottoritienopeuksilla.