Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Äänestys

Maskivaihtoehto 1 oor 2

Maski 1.
Maski 2.

V70R AWD -97 (-98) [vuori]

  • 283 Vastauksia
  • 89493 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #105 : 11.10.2011, 15:04:38 »
En ny muista 100 varmasti oliko LG:t

Vanhempaa tuotantoa kuitenkin, oisko -06.
Ja laakerilukko urilla.


Saitko Hurm0s yv:tä ??
Ok, ei oo kyllä tarkkaa tietoa että koska toi kangen malli muuttui...
Ootko jo kyselly laakereita noihin?

Sain, en ehtiny vielä vastailemaan...
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5880
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #106 : 11.10.2011, 15:18:57 »
Ok, ei oo kyllä tarkkaa tietoa että koska toi kangen malli muuttui...
Ootko jo kyselly laakereita noihin?

Sain, en ehtiny vielä vastailemaan...

Ok.

Lukottomat laakerit ostin, clykot.

Ei löytynyt mistään lukollisia, en tosin kauheeta soittokierrosta tehnyt, kun nuokin käy ja toimii.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #107 : 11.10.2011, 15:36:56 »
Nyt on kanket hajettu mh:sta.
Kiitos ZuluR:lle  :hello: laittoi sitten hieman extraakin pakettiin mukaan. S*

ps. Täytyykö housut palauttaa... :2funny:

Kiitos itsellesi ja Oleppa hyvä :D

Housuja ei tarvitse palauttaa...   :2funny:

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #108 : 11.10.2011, 19:20:50 »
Mites ny meinaat? Laitatko sen purussa olevan vaparin nokkakepit ny tähän vai mennäänkö vielä vakioilla?
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5880
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #109 : 11.10.2011, 19:23:28 »
Mites ny meinaat? Laitatko sen purussa olevan vaparin nokkakepit ny tähän vai mennäänkö vielä vakioilla?

En meinannut.

Ei ole selviä merkintöjä löytynyt mitkä kepit ne on.
Molemmissa samat numerot.

Ilmeisesti eri kepit mitä nois vanhemmissa glt koneissa on..??
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #110 : 11.10.2011, 19:36:02 »
En meinannut.

Ei ole selviä merkintöjä löytynyt mitkä kepit ne on.
Molemmissa samat numerot.

Ilmeisesti eri kepit mitä nois vanhemmissa glt koneissa on..??
Vadis antaa kahdet nokka vaihtoehdot 95-vuosimallin B5254FS-koneelle. Ja sitten 98-vm vastaavalle löytyy vain toiset niistä.  :-\
Olikos se sun vapari vuosimallia 99?
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5880
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #111 : 11.10.2011, 19:38:29 »
Vadis antaa kahdet nokka vaihtoehdot 95-vuosimallin B5254FS-koneelle. Ja sitten 98-vm vastaavalle löytyy vain toiset niistä.  :-\
Olikos se sun vapari vuosimallia 99?

Jep, 99 on.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #112 : 11.10.2011, 19:41:37 »
Jep, 99 on.
Jahans. Sille tuli taas eri varaosanumerot.. Onkos siinä jo VVT imunokassa? Ja jos on niin taitaa myös olla paksumpi tuo jakopään puoleinen pääty tuossa nokassa.
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5880
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #113 : 11.10.2011, 19:42:20 »
Jahans. Sille tuli taas eri varaosanumerot.. Onkos siinä jo VVT imunokassa?

On VVT.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #114 : 11.10.2011, 19:43:45 »
On VVT.
Nonni ei ne vissiin sit käviskään ees fyysisesti ku siinä vaparissa ns. uuden mallinen kansi. Tarvis sit koko kansi vaihtaa.
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #115 : 11.10.2011, 20:44:06 »
Nonni ei ne vissiin sit käviskään ees fyysisesti ku siinä vaparissa ns. uuden mallinen kansi. Tarvis sit koko kansi vaihtaa.

Näin on.

vanhamalliset nokat on 32mm ja uudenmalliset 34mm ympärysmitta.

Mutta heitä koko tuo vapaarin kasin nokilla paikalleen!
(kunhan vaihdat pakoventiilit niin muistaakseni kannet on jo noissa samanmuotoisia ja samasta materiaalista).

nokissa on muuten merinnät näissä vanhoissa

phi, phe turbonokat
pgi, pge vapaarin nokat.

i intake imunokka
e eghaust pakonokka

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5880
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #116 : 11.10.2011, 21:43:35 »
Näin on.

vanhamalliset nokat on 32mm ja uudenmalliset 34mm ympärysmitta.

Mutta heitä koko tuo vapaarin kasin nokilla paikalleen!
(kunhan vaihdat pakoventiilit niin muistaakseni kannet on jo noissa samanmuotoisia ja samasta materiaalista).

Onko tuosta kuinka paljon hyötyä?
Eli, maksaako vaivaa niin sanotusti...??
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #117 : 11.10.2011, 21:52:03 »
Onko tuosta kuinka paljon hyötyä?
Eli, maksaako vaivaa niin sanotusti...??

Normi turbon nokat riittä pitkälle.

glt nokat siirtää tehot vähän ylemmäs rekisterissä. Eli mahdollisuus saada vähän lisää huipputehoa mutta alavääntö kärsii. toki se väntö löytyy jos raaskii anta vähän kierroksia koneelle...

eli ehkä ei tässä tapauksessa niin kauan kun on automaatti, ellet ole "kick-down" addikti :D

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5880
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #118 : 11.10.2011, 22:03:26 »
Normi turbon nokat riittä pitkälle.

glt nokat siirtää tehot vähän ylemmäs rekisterissä. Eli mahdollisuus saada vähän lisää huipputehoa mutta alavääntö kärsii. toki se väntö löytyy jos raaskii anta vähän kierroksia koneelle...

eli ehkä ei tässä tapauksessa niin kauan kun on automaatti, ellet ole "kick-down" addikti :D

Eihän toi mihnää liiku, jos ei anna kick-downia.. :D
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5880
Vs: V70R AWD -97 (-98) [vuori]
« Vastaus #119 : 12.10.2011, 18:01:46 »
Tänään osia taas haettu.. ???

Liima siniseltä 41€ jäi tuubin hinnax.
Tilasin samal, kun liimankin, niin niitä O renkaita, mut jätin tiskille ne.
Vajaat kymmenen renkulaa 45€... :idiot2:

Tilasin sitten moot koneistamolta koko alapään tiiviste setin 42€.

Motonetistä tuli myös haettua, pyöriä ja jakajan kansi + 1/4 momenttiavain.

+ 4 purkkia bräkliineriä, ku oli mielestäni etullisesti, 4,95€ crc:n isot purnukat.

Kyllä tämä vielä valmistuu..joskus.
Jos vkl:nä purkais tuosta vaparista kannen ja ihmettelis sitä, jos kuitenkin innostuisi sen laittamaan.. ::)
Chrysler PT Cruiser :smoke:

 

Carcom Oy  Elekma