Autodiagnoosi  Carcom Oy

940 Turbo viritys

  • 1 Vastauksia
  • 3615 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mopo56

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 85
  • DisplayedMake
940 Turbo viritys
« : 17.08.2012, 17:52:00 »
Olisin kysellyt, että riittääkö pelkkä 1.0bar kello ja Viking Racing EcoMax lastu tuohon 200hp kohille ja mihin asti vakio kytkin kestää?. Eikä siinä vielä kaikki!! mitä kaikkea joutuu tekemään 300hp paikkeille muuta kun 465ml suuttimet, 3,8bar bensapaine, WR 430 turbo ja 531 kansi? jos vaikka ens vuonna kokeilis tommosii lukuja
 

http://www.jpstyling.com/kauppa/?en_teholastut,31


mitä kaikkea joutuu tekemään 300hp paikeille?
« Viimeksi muokattu: 17.08.2012, 18:11:38 kirjoittanut mopo56 »
Myönnän harrastavani naapurivihaa ruotsia kohtaan mutta olen silti ylpeä mitä ovat saaneet aikaan -VOLVO-
Käytössä: 945 GLT 2.3l turbo 1995 B230FK, Projekti: Volvo 245 GL  2.0l 1984

hevonen

  • Vieras
Vs: 940 Turbo viritys
« Vastaus #1 : 18.08.2012, 15:12:38 »
Lue vaikka tuo: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=91.0

Lisäyksenä sen verran että ei sinne tarvita 3" rööriä tuohon 220 hp, kunhan vaan heittää viimesen vaimentimen pois. Olen tuolla systeemillä penkittänyt vakiocoolerilla tuon 220hp.

Tuossa on myös yhden jäsenen profiili, tekee sulle hyvän lastun muutamalla kympillä... http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?action=profile;u=710

Itsellä on takavedossa molemmat boksit Tonin lastulla ja pitää olla kyllä ihan tyytyväinen. :)

Tonin myynti-ilmoitus kierrätyskeskuksessa.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=21556.0

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo