0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Tosta puuttuu vielä ainakin koneen koneistukset, tiivisteet, laakerit, ahtimen öljykierto, ahtoputket, kardaanin muutos, tasauspyörästön lukko. Ennakkobudjetin suuruus on vain itsepetoksen määrästä kiinni. "Ei se paljoo yli tonnin mene."
Kovin riippuu siitä mitä pystyy itse tekemään. Voimansiirtoon menee helposti 2500€
Aika kova hinta. Itsellä tais mennä seuraavasti: zf 310z (200€), laatikon sovitus (300€), sre -765 asetelma (300€), bmw massalevy (100€). Lukkoperä oli jo valmiina (räikkä). M45 kardaania käytin ja siihen tehtiin adapteri. Laatikon kannatin itetehty.
Laskeskelin 6 vaihteisen mukaan. SRE 765 asetelma ja levy ovat melkein saman hintaiset kun uusia ostaa. 210 typ perä lukollakin maksaa jotain ja se sovitus Volvon apurunkoon.
Sitten jarruihin 2tonttua ja alustaan 1-2tonttua....
Mulla on jo tollainen 960 ollu jo pari vuotta talvi pulkkana, nyt voisi muutoskatsastaa.Eli tosiaan. -2.8 litrainen h-veiveillä. -zf 6v (37) -210 perällä-ms3x Rahaa menny noin 2-3 tonnia muutoksiin.
Rahaa menny noin 2-3 tonnia muutoksiin.
Onko 210 laitettu paremman lukon ja välityksen takia, vai siksi ettei Volvon perä kestä?