Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: jormaheikki - 06.06.2019, 20:49:41
-
Viisaammilta kysyisin B200K päästöistä. Mitkä olisi optimaaliset. Ohessa mittaukset viime 3 vuodelta.
(https://i.ibb.co/GMDqDMx/IMAG0586.jpg) (https://ibb.co/GMDqDMx)
-
Viisaammilta kysyisin B200K päästöistä. Mitkä olisi optimaaliset. Ohessa mittaukset viime 3 vuodelta.
(https://i.ibb.co/GMDqDMx/IMAG0586.jpg) (https://ibb.co/GMDqDMx)
ekassa liian laihalla,tokassakin turhan laihalla ja kolmannessa turhan rikkaalla,ite säätäsin co siihen 2-2.5 lähempänä 2.5,mutta noista paras toi viiminen.
-
Ok. Ollut iänkaiken tuo co% yhden pinnassa, nyt katsastuksessa oli yli 10 sai ruuvata toistakymmentä kierrosta tuohon 3.4 lukemaan, olisko ruuvautunu ite auki.. Pitänee hieman vielä koittaa ruuvata kun saa testerin putkenpäähän.
-
Ok. Ollut iänkaiken tuo co% yhden pinnassa, nyt katsastuksessa oli yli 10 sai ruuvata toistakymmentä kierrosta tuohon 3.4 lukemaan, olisko ruuvautunu ite auki.. Pitänee hieman vielä koittaa ruuvata kun saa testerin putkenpäähän.
noinkin ihan ok ei toi huono ole,mutta se 1 on aivan liian vähän tommoseen,tyhjäkäynti alkaa helposti ravistaa,ennemmin vähän rikkaanpuolella kuin laihalla... ;)
-
Päästöt saatiin kohdilleen katsastuksessa ja hyvin toimii, mutta nyt seos ruuvi kiinni asti kiristetty. Voisiko kohot olla vettyneet?