KL-varaosat  Race.fi

Muutama pikkuvika: lasinpyyhkijät, kierroslukumittari ja moottorin nykiminen

  • 1 Vastauksia
  • 1826 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -TATU-

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Joo-o, elikkä siis kyseessä on -88 240 B200K ja M45 tekniikalla ja siinä on 3 vikaa:

1. Kylmänä kun survasee kaasun pohjaan ilman ryyppyä auton vauhti hyytyy, ja sen jälkeen alkaa hervoton nykiminen johon ei auta muu kun nostaa vähän kaasua jolloin hetken pääsyä käynti palaa normaaliksi.Kaasarikoneen ominaisuus vai vikaa?

Co arvo on säädetty 1.5 arvoon, HC on suunnilleen 100 ja O2 2.5%, kaasari on hetki sitten vaihdettu ja samalla laitettu uusi orkkis bakeliitti ja paperitiivisteet.

2. Pyyhkijät toimii hetken normaalisti, mutta sen jälkeen alkaa pyyhkiä jatkuvasti sekä 0 asennossa että tihkulla, sammumaan saa kun näpäyttää viiksen kertapyyhintä asentoon vähän ennen kun pyyhkijät on alhaalla.

Uusi rele ei auta ja magneetit piti liimata moottorista kun olivat kaikki irronneet, mikähän mahtaisi olla menny kasatessa pieleen?

3. Bilteman kierroslukumittari pomppaa hitaasti lähes tappiin asti kun vedättää autoa väännöllä tai kiihdyttää kaasupohjassa, tasakaasulla ja tyhjäkäynnillä toimii normaalisti.

Mitähän tuolle sitten tekisi, kytkin on nelipyttysen asennossa, signaali otettu punavalkosesta johdosta, maadotus siitä ruuvista keskikonsolin takaa mihin joku laite vakionakin maadottaa, +virta tupakansytkäristä ja taustavalolle otettu virta keskikonsolin valosta.

Ja sitten vielä lisäkysymys, onko normaalia että 240 Volvossa ei saa painettua matkustajan oven lukkonuppia alas ellei ovi ole kiinni?
Ex: Volvo 240 -88 B200K + M45

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Joo-o, elikkä siis kyseessä on -88 240 B200K ja M45 tekniikalla ja siinä on 3 vikaa:

1. Kylmänä kun survasee kaasun pohjaan ilman ryyppyä auton vauhti hyytyy, ja sen jälkeen alkaa hervoton nykiminen johon ei auta muu kun nostaa vähän kaasua jolloin hetken pääsyä käynti palaa normaaliksi.Kaasarikoneen ominaisuus vai vikaa?

Co arvo on säädetty 1.5 arvoon, HC on suunnilleen 100 ja O2 2.5%, kaasari on hetki sitten vaihdettu ja samalla laitettu uusi orkkis bakeliitti ja paperitiivisteet.

2. Pyyhkijät toimii hetken normaalisti, mutta sen jälkeen alkaa pyyhkiä jatkuvasti sekä 0 asennossa että tihkulla, sammumaan saa kun näpäyttää viiksen kertapyyhintä asentoon vähän ennen kun pyyhkijät on alhaalla.

Uusi rele ei auta ja magneetit piti liimata moottorista kun olivat kaikki irronneet, mikähän mahtaisi olla menny kasatessa pieleen?

3. Bilteman kierroslukumittari pomppaa hitaasti lähes tappiin asti kun vedättää autoa väännöllä tai kiihdyttää kaasupohjassa, tasakaasulla ja tyhjäkäynnillä toimii normaalisti.

Mitähän tuolle sitten tekisi, kytkin on nelipyttysen asennossa, signaali otettu punavalkosesta johdosta, maadotus siitä ruuvista keskikonsolin takaa mihin joku laite vakionakin maadottaa, +virta tupakansytkäristä ja taustavalolle otettu virta keskikonsolin valosta.

Ja sitten vielä lisäkysymys, onko normaalia että 240 Volvossa ei saa painettua matkustajan oven lukkonuppia alas ellei ovi ole kiinni?
1. Mä sanosin että siksakin ominaisuus kylmänä.

2. Uus käytetty pyyhkijöiden moottori auttanee, jos et jo ole vaihtanu tihkurelettä vasemman jalan lepuutustuen alta.

3. Otapa sähköt vaikka sulakkeen 13 takaa niin saattaa se mittarikin lakata temppuilemasta.
Jäitä housuun!

 

RallyBaron  Samppasport