Tuossa hitusen pohdintaa aiheuttaa semmoset asiat, että kuinka paljon nuo pitkät reiät korsetin läpi kuristaa vesikiertoa, kuitenkin virtausvastus kasvaa "putken" pituuden kasvaessa. Toinen asia on kansipahvin puristuminen, nyt kun aiemmin on jo ollut kannenpulttien kanssa ajoittain riesaa niin oletan että niiden kiristäminen kireempään ei ole vaihtoehtolistalla, ja tuollain pahvi vastaa isommalta alalta lohkon pintaa vasten niin teoriassa pintapaine esim liekkirenkaan kohdalla pieneneee, joka ei ole täysin toivottavaa tällaisessa projektissa. Tulikin mieleeni, että kun selkeästi kunnon koneisteluvermeet olisi käytössä, pääsisikö molemmista asioista "varmuuteen" jos ajaisi tuon korsettipalasen "keskilinjaa" lohkon ja putken välejä myöten matalan V-uran, jolloinka pahvi ei nojaisi lohkoon juuri sen isommalta alalta kun alunperinkään ja toisaalta pieniä reikiä korsettiin lisäämällä vesikiertoakin rajoittaisi vain pahvin alkuperäiset vesireiät?