0
B-Man ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Rikas seos nostaa lämpöjä, eli ei muutakun lisää ilmaa koneeseen
Niinhän se on... mutta toisaalta ilman savua ei oo voimaakaan
Katsastuksessakaan ei ollut savumittauksessa mitään flektejä ja silti lämmöt eivät nousseet yli puolen välin....ei ole kyllä koskaan nousseet, vaikka välillä ajellut heinäkuussakkin ilman mitään flektejä...
onhan noissa uudemmissa työkonemoottoreissa voimaa hyvin ilman savuakin...
No ei päästömittauksessa nyt nousekka ku ei oo kuormitusta... kaasupohjassa ajamaan maantielle tai radalle ni varmasti nousee.
Eiköhän tässä topicissa nyt kuitenkin puhuta näistä jeesuksen vanhoista d24-moottoreista.
Tommonen tuli kotiovelle 7 päivän odotuksen jälkeen ja tarvis koittaa asentaa se 245:sen konehuoneeseen joku päivä tuo lumihangessa... ens viikolla kai hiukan pakkaset laskee ni sit vois onnistua. Ei viitti nyt hulluilla ku kipeenä valmiiks.(Kuva poistettu lainauksesta.)
Toivottavasti sulla tuo V-panta ei oo yhtä paska mitä mulla..sitä ei saa pitään millään vaikka oon yrittäny vähän muokatakkin niita kauluksia.. Tuleeko tähän nyt sitte semmonen ylös-eteen tyyppinen sarja?
Se olis kaikista paras ni ei tarvis tuhota autoa mutta taidan laiskuuttani vaan rälläköidä runkopalkista palan pois Ei kauheesti huvita hipoilla tuolla lumihangessa... mittailin ni vakio t3:sen kompuran halkaisija ~14,5cm ja tässä 3/4:ssa ~16cm. Lähellä on että sopis paikoilleen ilman muokkaamistakin..
Meneekö t3:kaan suoraan paikalleen?
Voisko joku muuten kertoa miksi tossa hukkaportissa on 2 lähtöä?