Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: PedroTM - 20.07.2023, 19:08:49
-
Miten pitkä letku riittää gs6-37dz:n työsylinterille b230 perään ja mistä ootte tilaillu näitä yms. M10 kierre kun taitaa olla tossa bmwn työsylinterissä nii ei m47 laatikon vakioletku mene siihen
muutos ollaan tosiaan tekemässä m47 laatikosta ku se hajos
-
Mulla on ysinelikympissä pääsylinteriltä 50cm kupariputki runkoaisan kylkeen orkkis kiinnikkeeseen, siitä 65cm teräspunosletku työsylinterille. Työsylinterissä on paikallaan semmonen värinänvaimennin? letkukieppi.
-
mistäkä mie voisin ostaa suoraa tämmösen joka menee vaa paikallee? Kahtelin tarvikemotin teräspunosletkuu nii haitanneeko se jos koko pätkä on teräspunosta
nii ja työsylinteri on vielä ostamatta
-
Voihan sen vetää teräspunoksellakin koko matkan. Pääsylinterille vaan 90-asteinen liitin, muuten tulee ahdasta iskaritornin kanssa, ainakin 940 korissa. Hommaa se työsylinteri paikalleen ja sähköjohdolla hahmottelee minkä mittaisen letkun teettää.
-
Joo pitää kahtoo. Riittääkö metri tähän jos oletetaa et vakiotyösylinteri ja pääsylinteri
-
Muistaakseni Lensulta tais saada valmiilla päillä teräspunosletkua, tosin en muista oliko se vakio pääsylkälle vai tollaselle universaalille pääsylkälle.
-
125cm letku tuli hankittuu ja hyvin meni oli sopivan pitune nii seuraavaks onnistuinki rikkomaan kaks samanlaista työsylinteriä ku työntivät nesteet pihalle ku ilmasin niitä. Työsylinterien sylinterit ei siis työntyneet pihalle ja sen takia ois hajonnu vaa niistä hajos kumit
millane työsylinteri näihi yleensä tämmösille jäykemmille asetelmille on hankittu (kl-racing vahvistettu asetelma ja 4 lapanen sintterilevy jousittamaton)
Edit: Oli vääränlainen työsylinteri >:(