Kulkukoira  Proturbo

Volvo 240 B230F -90 Vähän jos sais piristeltyä

  • 18 Vastauksia
  • 12775 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: Volvo 240 B230F -90 Vähän jos sais piristeltyä
« Vastaus #15 : 03.10.2011, 23:56:40 »
Pakko nyt kommentoida, vaikka olen yrittänyt rajoittaa sitä, koska ne poistetaan kuitenkin. :(
K vastaan D:
Speksit muuten lähes samat, mutta K:ssa 0,75mm enempi nostoa.

Ihan asia kommetti ja hyvä huomio. Näyttää paperilla pieneltä mutta käytäntö on toinen
Kokeilemalla olen noihin omiin vekottimiin nokat valinnut. Aloittanut loivista ja jyrkentänyt niin pitkälle että ei ole enää mieleinen -> siitä yksi porras takasin päin

Mun laitteet kuitenkin yleensä lähes vakioita. K-nokka voi toimia B230f koneessa muitten virien kanssa ihan OK
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa Aabelix

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 49
  • www.vrcf.fi
    • sääaseman kanssa värkkäilyä jo vuodesta 1999
Vs: Volvo 240 B230F -90 Vähän jos sais piristeltyä
« Vastaus #16 : 05.10.2011, 16:37:12 »
Jos rajoitin vakio 6200rmp niin kakkos vaihteella hakkaa rajoittajalle ja kun torppaat kolmosen pesään niin kierrokset putoaa alle vetoalueen. Näin siis M45, M46 ja M47 vaihteistoilla.Tiuhalla perällä voi helpottaa vähän

Oli mullakin joskus B200 K-nokalla ja 40mm tuplilla. Kiva peli mutta kärsi yllä olevasta ongelmasta

H-nokallekin omassa 940 tosiaan nostettiin rajoitinta ylöspäin, unohdin tuossa edellä mainita, mutta vakiojousilla ei kannata paljoa yli 6500 mennä.
Tuon H-kepin hommasin aikanaan KG-trimmingiltä ruotsinpuolelta, no etuna on jotta asustelen suht lähellä Haaparantaa niin tilaan osat Haaparannan postiin poste restantena niin säästyy kosolti euroja minkä meidän rakas itella laskuttaisi, esim. viimeeksi tilasin osia niin ruotsin posti laskutti paketista upsalasta haaparantaan n. 6e, jos olisi tullut rajan yli suoraan kotiosoitteeseen niin 22e lisää tuohon  :idiot2:
useita volvoja, ja vielä lisää volvoja, harrasteena -93 940 vapari B230 H-nokalla + "Jusen" piristämät boxit... yms. pientä

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: Volvo 240 B230F -90 Vähän jos sais piristeltyä
« Vastaus #17 : 02.11.2011, 17:57:04 »
B230F / 530

Kannesta siivua, paljonko on enää järkevä ottaa? Hyödyn/nakutusrajan/kestävyyden puitteissa? Jakohihna pidetään vakiona tietenkin.

Mitä rutut esimerkiksi 1.0mm madallettuna?

Muuten aika vakio, nokka VX.

Vai laitanko senkin rahan bensaan, kun hyöty on 1-2 hevosta..
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3760
  • 195hv/406Nm
Vs: Volvo 240 B230F -90 Vähän jos sais piristeltyä
« Vastaus #18 : 27.11.2011, 21:57:02 »
B230F / 530

Kannesta siivua, paljonko on enää järkevä ottaa? Hyödyn/nakutusrajan/kestävyyden puitteissa? Jakohihna pidetään vakiona tietenkin.

Mitä rutut esimerkiksi 1.0mm madallettuna?

Muuten aika vakio, nokka VX.

Vai laitanko senkin rahan bensaan, kun hyöty on 1-2 hevosta..
Tätä samaa tietoa kaipaillaan  ::) Nokkana kuitenkin A

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

 

KL-varaosat  Race.fi