Futurez  Kulkukoira

945 2.3t -91 automaatti tarvii viriviri neuvoja

  • 6 Vastauksia
  • 2701 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jmh_79

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
eli siis ajattelin kysyy joltain joka vois jotain tietää ettei taas kerran mentäis pers edellä puuhun mikä on joskus ollu tapana.mitä toi vakio automaattiloota kestää ilman vahvistuksia yms.kukahan vois sen tarvittaessa vahvistaa??kaavio alhaalta 1.2.D.N.R.P. ei tietoo laatikon tyypistä ku en ole auton alle vielä kerennyt.(ostin kaks viikkoo sit)sain kaupoissa mukana "kunnostetun" t-5 turbon onko niissä eroa siis vakio turboon verrattuna?tarkoitus ois vaihtaa myös nokka johonkin sopivampaa ja ostaa tonilta lastut ehkä myös cooleri ja suuttimet menee vaihtoon jos laatikko kestää.millainen operaatio on vaihtaa öljyt laatikkoo ku paikallinen wetteriperkele antoi aika karun hinta arvion :'(.kiitos kamut jo etukäteen vastauksista ja vaivannäöstä."kiittää ja kumartaa guruille"!!!

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: 945 2.3t -91 automaatti tarvii viriviri neuvoja
« Vastaus #1 : 08.04.2012, 23:02:37 »
Kaavion mukaan pitäisi olla aisin wagnerin laatikko ja auton vuosi malli ja tekniikka huoioiden kyseessä on lukkoturbiinilla varustettu yksilö.
Kestää kovaa käyttöä sikälimikäli laatikko on kunnossa elikkäs vaihtaa terävästi ja viiveettä (suhteellista) ylöspäin täyskaasuvedossa

Sift kitti hyvä tehdä, onnistuu kotikonstein. Tonin sivuilla ohjeet
Öljyn vaihto onnistuu kanssa kotona kun ottaa pari kaveria matkaan.
Öljyn lauhdutin hyvää valuuttaa. Välttämätön virivehkeissä eikä edes maksa paljoa

Edullisesti saat jopa 500Nm kestävän voimansiirron jos vaan perus laatikko kunnossa
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa jmh_79

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Vs: 945 2.3t -91 automaatti tarvii viriviri neuvoja
« Vastaus #2 : 09.04.2012, 11:13:26 »
tänks veksi viisaista sanoista.tuossa mahtaa olla jo se oljynlauhdutin ku niitä on pellin alla jo kaksin kappalein,toinen syylärin vieressä ja toinen syylärin etupuolella...mitenhän se laatikkoöljyjen lämpeneminen oireilee?varmaan liikana luistona heitäisin mä näin perstuntumalla.tänks eni wei. ps tonilla aika hyvät sivut! tietääkö joku mihin kannaattaa lähettää nokka hitsauksee ja hiontaa ja mitä nokkaa kannattaisi käyttää mallina suht loivassa katuvirityksessa??

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: 945 2.3t -91 automaatti tarvii viriviri neuvoja
« Vastaus #3 : 09.04.2012, 11:46:47 »
Automaattiin A-nokka. Löytynee markkinapaikalta muutamalla kympillä. Yleensä ilman jakajan uraa, jonka voi rälläköidä helposti. Tai sitten lohkojakaja.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa jmh_79

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Vs: 945 2.3t -91 automaatti tarvii viriviri neuvoja
« Vastaus #4 : 09.04.2012, 17:37:18 »
eiks se A nokka ole siis tosi tosi loiva?.laatikko pelaa kuin unelma ja vaihdot on napakoita!palataanpas siihen laatikon öljyn vaihtamiseen eli mistä sen laskee pois ja mistä sit takas sisään ja mihin niitä kavereita tarvii muuhun kuin ojentaan olut tölkkiä auton alle... :)

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: 945 2.3t -91 automaatti tarvii viriviri neuvoja
« Vastaus #5 : 09.04.2012, 19:20:19 »
Turbokoneita niinkuin ei mitään muitakaan koneita ei pidä yli nokittaa. Ennemmin loivanpuoleinen nokka kuin liian kireä. Nokan vaihtaa puolessa tunnissa. Kokeilemalla löytyy sopiva.

Öljynvaihdossa yksi syöttää uutta öljyä tikunreiästä, toinen käy vaihdekaaviota läpi ja seisoo jarrunpäällä ja kolmas(ei välttämätön) haistelee lauhduttimesta irroitetusta letkusta jäte astiaan valuvaa öljyä. Auto on siis käynnissä.

Yhteen askia jouduttiin huuhtelemaan 15litraa ennenkuin tuli kirkasta öljyä jäteastiaan. Huuhdeltiin vielä parilitraa varmuuden vuoksi
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa jmh_79

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Vs: 945 2.3t -91 automaatti tarvii viriviri neuvoja
« Vastaus #6 : 09.04.2012, 19:42:04 »
okei kiitti veksi viisaista sanoista asia tuli selväksi..ei muutaku öljyn vaihtoon..

 

RallyBaron  Samppasport