Nyt kandee tosiaan eka kertoa mitä olet hakemassa, 100hv käyttöautoa vaiko 1000hv+ varttimaileria.
B230 lohkosta on kumpaankin, B200 lohkosta EI, tai toisinsanoen siitä EI kannata tehdä, mahdollista se tottakai on.
Lyhyesti:
Yli 200hv tehotavoitteella K-jetronic mekaaninen ruisku veke ja 9mm kanget vaihtaa 13mm mallisiin.
200-400hv kelpaa vakio LH-jetronic ja 13mm paksuiset kanget
Yli 400hv tehotavoitteella täysin ohjelmoitava ruisku ja H-kanget tilalle.
500hv ni vois alkaa miettiä takomäntiä ja 16v kantta ihan vakavasti.
Joku 200hv ja takomännät ei ole järkevää volvon koneessa, eikä myöskään kuparikannentiiviste. Vakiorojut kestävät todistetusti 4-500hv, siis ihan kaikki, kansi, kanget, männät, jäähdytys, kansipahvi. M4x manuaalilaatikot ja vakio kytkimet hajoaa siinä 250-300hv nurkilla, M90 940 volvosta kestää sit 400hv nurkille.
Ja jos tarkoituksena on virittää autoa paljonkin, ja paikallaan on K-jetronic, ni se kandee heittää veks, ja laittaa samantien säädettävä. LH-jetronicin voit myös laittaa, se tulee maksamaan lähes saman, mutta on rajoitettu säädeltävyydeltään, kun mennään 400hv nurkille.
Kandeiskohan näistä hommeleista pikkuhiljaa väsätä FAQ "näin vinokoneesta 400hv+ eri tavoilla"?