Carcom Oy  Ateho

Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista

  • 842 Vastauksia
  • 239988 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #390 : 26.07.2015, 15:09:42 »
Kun aukoo päätä kuten muut ja yhdestä kehoituksesta ja yhdestä 2vko:n banaani varoituksesta, jatkaa päänaukomista yleisesti paskoista bulkkikusetus lastuista, voi napsahtaa pienet 2vko:n bännit. Mitkä muuttuivat parin viikon jälkeen ikibänneiksi.

Otetaanpa tähän kiinni hieman tarkemmin.

Postasit ensin mikan projektitopiciin ilmeisesti itse tekemiäsi meemikuvia. Jo tätä ennen oli moderaattoreiden toimesta topicissa siivoiltu ja kehoitettu asiallisuuteen. Noiden kuvien plus parin muunkin viestin poiston jälkeen moderaattori sanoi "1 paskaviesti vielä tähän ni pääsee kahden viikon lomalle".

Sen jälkeen päätit täysin tahallisesti jatkaa päänaukomistasi vielä uudella meemikuvalla ja toivotuksella "nähdään kahden viikon päästä." Bannit eivät muuttuneet kahden viikon jälkeen pidemmiksi vaan moderaattori (juteltuaan myös muiden kanssa) päätti pistää sulle pidemmän loman josta myös ilmoitti viestissä "Ei muuten nähdä. Tahallisesta perseilystä lomailet pitempään".

En todellakaan aio tähän noita alkuperäisiä viestejä enää postailla, mutta jos et itse muista, niin voin vakuuttaa tuotostesi olleen kaikkea muuta kuin asiallisia. Ihan silkkaa riidanhaastamista täynnä. Johon tällä foorumilla napataan aina tiukasti kiinni, etenkin sellaisissa topiceissa ja aihepiireissä jotka ovat ns. muita herkempiä.

Lainaus
Ei siinä jos yleinen linjaus on tämä. Ymmärrän. Kumma ettei samoja päänaukojia samoista asioista, samoissa topikeissa sitten saada kuriin. Ja että se on hyväksyttävää. Että yleinen linjaus ilmaisu kyllä horjuu ainakin täälläpäin pk-seutua meidän keskuudessamme.

Mikan projektitopicista olen poistanut itse henkilökohtaisesti erittäin paljon viestejä, varoitellut käyttäjiä ja jakanut sanktioita. Riippumatta siitä, mikä on käyttäjän suhde projektin pitäjään, lastuihin tai niiden tekijöihin, puoluekantaan tms.

Teidän käsityksellenne moderoinnin linjauksista en voi mitään eikä se suoraan sanottuna kovin paljoa edes kiinnosta. Tiedän itse mitä teen ja pyrin aina tekemään moderointipäätökseni siten, että voin omalla nimelläni ja naamallani niistä vastata. En myöskään toimi yksin vaan lähes kaikista vähänkään isommista moderointitoimenpiteistä keskustellaan tavalla tai toisella muiden moderaattoreiden kesken.

Oletko ottanut huomioon, että et luultavimmin ole koskaan edes nähnyt kaikkea mitä tuosta projektista ja muistakin topiceista on poistettu? Arviosi moderoinnin tasapuolisuuden puutteesta voi siis perustua varsin puutteelliseen havaintoaineistoon. Sama kun yrittäisit säätää LH:ta rikkinäisen lambdan kanssa.

Lainaus
Tosin tässä ei mitään pahaa foorumia tai modeja vastaan. Tai oikeastaan ketään käyttäjääkään, tässä kukaan mitään rahaa tee ja yhteistä hyvää tässä haetaan Volvojen seurassa.

Tallin kompuutterilla, Masan tunnareita lainasin tähän viestiin t: puliukk0

Harrastustoimintaa tämä tosiaan on. Ja moderoinnin tarkoitus ei ole tosiaankaan suosia ketään tai syrjiä jotain toista. Kyse on siitä, että koetamme pitää tämän foorumin sellaisena, että se hyödyttäisi mahdollisimman isoa joukkoa harrastajia. Tahallinen riidanhaasto tai päänaukominen, olkoon sille perusteita tai ei, ei millään tavoin edistä tätä tavoitetta vaan haittaa sitä. Siksi tahalliseen riidanhaastamiseen ollaan puututtu tiukasti ja tullaan puuttumaan jatkossakin.

Mutta koska jossain määrin olet sovinnon elkein liikkeellä, tarjoan minäkin sovinnon kättä. Minun puolestani voidaan antaa vanhojen olla. Jos haluat uudestaan aloittaa puhtaalta pöydältä, tervetuloa vaan takaisin. Toki tämä edellyttää, että ymmärrät nämä tässä viestissä ja foorumin säännöissä kerrotut periaatteet ja olet itse valmis jättämään jatkossa turhan riidanhaastamisen.

Vastaa tähän viestiin masan tunnareilla tai laita vaikka sähköpostia minulle osoitteeseen taavi.horila@netikka.fi.

Yhteistyöterveisin,

Taavi Horila
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa masa88

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 47
  • www.vrcf.fi
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #391 : 26.07.2015, 15:56:32 »
Otetaanpa tähän kiinni hieman tarkemmin.

Postasit ensin mikan projektitopiciin ilmeisesti itse tekemiäsi meemikuvia. Jo tätä ennen oli moderaattoreiden toimesta topicissa siivoiltu ja kehoitettu asiallisuuteen. Noiden kuvien plus parin muunkin viestin poiston jälkeen moderaattori sanoi "1 paskaviesti vielä tähän ni pääsee kahden viikon lomalle".

Sen jälkeen päätit täysin tahallisesti jatkaa päänaukomistasi vielä uudella meemikuvalla ja toivotuksella "nähdään kahden viikon päästä." Bannit eivät muuttuneet kahden viikon jälkeen pidemmiksi vaan moderaattori (juteltuaan myös muiden kanssa) päätti pistää sulle pidemmän loman josta myös ilmoitti viestissä "Ei muuten nähdä. Tahallisesta perseilystä lomailet pitempään".

En todellakaan aio tähän noita alkuperäisiä viestejä enää postailla, mutta jos et itse muista, niin voin vakuuttaa tuotostesi olleen kaikkea muuta kuin asiallisia. Ihan silkkaa riidanhaastamista täynnä. Johon tällä foorumilla napataan aina tiukasti kiinni, etenkin sellaisissa topiceissa ja aihepiireissä jotka ovat ns. muita herkempiä.

Mikan projektitopicista olen poistanut itse henkilökohtaisesti erittäin paljon viestejä, varoitellut käyttäjiä ja jakanut sanktioita. Riippumatta siitä, mikä on käyttäjän suhde projektin pitäjään, lastuihin tai niiden tekijöihin, puoluekantaan tms.

Teidän käsityksellenne moderoinnin linjauksista en voi mitään eikä se suoraan sanottuna kovin paljoa edes kiinnosta. Tiedän itse mitä teen ja pyrin aina tekemään moderointipäätökseni siten, että voin omalla nimelläni ja naamallani niistä vastata. En myöskään toimi yksin vaan lähes kaikista vähänkään isommista moderointitoimenpiteistä keskustellaan tavalla tai toisella muiden moderaattoreiden kesken.

Oletko ottanut huomioon, että et luultavimmin ole koskaan edes nähnyt kaikkea mitä tuosta projektista ja muistakin topiceista on poistettu? Arviosi moderoinnin tasapuolisuuden puutteesta voi siis perustua varsin puutteelliseen havaintoaineistoon. Sama kun yrittäisit säätää LH:ta rikkinäisen lambdan kanssa.

Harrastustoimintaa tämä tosiaan on. Ja moderoinnin tarkoitus ei ole tosiaankaan suosia ketään tai syrjiä jotain toista. Kyse on siitä, että koetamme pitää tämän foorumin sellaisena, että se hyödyttäisi mahdollisimman isoa joukkoa harrastajia. Tahallinen riidanhaasto tai päänaukominen, olkoon sille perusteita tai ei, ei millään tavoin edistä tätä tavoitetta vaan haittaa sitä. Siksi tahalliseen riidanhaastamiseen ollaan puututtu tiukasti ja tullaan puuttumaan jatkossakin.

Mutta koska jossain määrin olet sovinnon elkein liikkeellä, tarjoan minäkin sovinnon kättä. Minun puolestani voidaan antaa vanhojen olla. Jos haluat uudestaan aloittaa puhtaalta pöydältä, tervetuloa vaan takaisin. Toki tämä edellyttää, että ymmärrät nämä tässä viestissä ja foorumin säännöissä kerrotut periaatteet ja olet itse valmis jättämään jatkossa turhan riidanhaastamisen.

Vastaa tähän viestiin masan tunnareilla tai laita vaikka sähköpostia minulle osoitteeseen taavi.horila@netikka.fi.

Yhteistyöterveisin,

Taavi Horila

Kyllä myönnän, että olisi voinut sen viimeisemmän viestin jättää pois. Ja oikeasti ensimmäisenkin. Myönnän että oli hölmöä kylläkin :-[

Hyvä vertaus tuo lambda, tuo on totta.  :D

T. puliukk0/Sami
-Volvo V70 2.4
-Volvo 945 2.3

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #392 : 26.07.2015, 18:31:03 »
Kyllä myönnän, että olisi voinut sen viimeisemmän viestin jättää pois. Ja oikeasti ensimmäisenkin. Myönnän että oli hölmöä kylläkin :-[

Hyvä vertaus tuo lambda, tuo on totta.  :D

T. puliukk0/Sami

Sanasta miestä, sarvesta härkää. Tervetuloa takaisin, otan bannit pois. -H-
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #393 : 26.07.2015, 20:23:44 »
Minusta yllä oleva toiminta kertoo, että täällä ymmärretään miehenkin voivan muuttua ja toinen mahdollisuus on olemassa.

Moderoinnissa on munaa  :hg: -H- -H- -H-
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4434
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #394 : 15.08.2015, 04:14:19 »
Ihmettelin että miten mikan on saanut tietää Taavi H:n lähettämästä  Privaattiviestinnästä ja miten Taavi H on päässyt muokkaamaan mikanin viestiä ? onko mikan ja Taavi H sama henkilö ?

Luetun ymmärrys!  :facepalm:  :'(

Kuka tässä on puhunut taavin priva-viesteistä?  Taavi puhukoon omistaan ja minä omistani. :pomo:
Minä olen vain viitannut foorumilaisilta saamiini viesteihin, joissa on arvailtu/udeltu toimenkuvaani/ammattiani.

Ihan alkuun, lue projetkti-topiccini, niin saatat valaistua hitusen....

Ja jos oikeasti ajattelet ja luet meidän molempien kirjoituksia, niin huomaat, että on mahdotonta olla sama henkilö satojen kilometrien päässä toisistaan ilman teleportaatiota.

Jos olisin teleportaation kehittänyt, kiusaisin urpåja vielä enemmän.  >:D

Ihmetyttää vain tämä yhtälö.

Jos logiikka ja matikka on hallussa, niin mikään tässä ei ihmetytä yhtään, vaan tämä on looginen jatkumo ilman epäjatkuvuuksia.

Jos olen loukannut jotain, en ole silti ansainnut mielestäni nimittelyä missään topiikissa en Taavin enkä mikanin toimesta koska en ole itsekkään ole niin tehnyt.

Minua et ole loukannut henkilönä. Älyllisesti korkeintaan, mutta sitä ei lasketa ainakaan meillä, sillä se on arkipäivää.  :D

banni jonka taavi antoi aivan viattomasta kommentista on mielestäni täysin aiheeton, täysin vilpittömästi ja hyvässä hengessä sen olen laittanut. ihme hommaa ! Sori ja Adjöö !

Taavius I jakelee banaania ihan oman harkintansa mukaan ja kokemukseni mukaan ne eivät ihan tuulesta ole temmattuja.
Tämä edellyttäen, että "banaani" on meille sama asia. Minulle "banaani" on nimimerkin saama kirjoituskielto/foorumilta pois-sulkeminen määräajaksi tai elinkaudeksi.

Koska kirjoitit tuon viestin, niin et ole saanut banaania!  :pomo:

Kts. ylempää masa88/puliukk0 keskustelu....

Lainaus
« Viimeksi muokattu: 14.08.2015, 08:27:27 kirjoittanut Taavi.H »

Jos SOME-tyylisen reaktiosi taustalla on SOME-tyylinen "faktojen" havainnointi, niin olet nähnyt ainoastaan taidokasta ja osaavaa moderointia.  :pomo:

Sillä taavin muokkaukset ovat tekstieni osien poistoja, joissa viitataan valitetaavasti täysin vastoin taavius I:n ehdotonta kieltoa kommentoida aihetta.

Kaikkien kannattaa muistaa, että tämä foorumi on VRCF ry:n omistama ja VRCF päättää miten ja mitä täällä kirjoitetaan.

Minäkin olen täällä kirjoittamassa vain siksi, että demokraattisesti valittu keisarimme (admin) Taavius I sen sallii. Tämä kannattaa pitää kaikkien hetero-miesten mielessätm piparin lisäksi.  :2funny:
Muut suuntaukset voivat soveltaa lausumaani täysin allekirjoituksen mukaisesti.  ;)

Taavius I on foorumille keisari ja minä olen ainoastaan LH:n säätämisen ylipappi!  :2funny: :2funny: :2funny:

-Mika-


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6021
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #395 : 15.08.2015, 08:27:36 »
Eipä nuo banaanit nyt kovin yllättävästi täällä napsu, missä rähinä siellä moderointi, se pitää vaan sitten kerätä itsensä ja palata hyväntuulisena nukutun yön jälkeen.
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #396 : 15.08.2015, 09:28:43 »
Ihmettelin että miten mikan on saanut tietää Taavi H:n lähettämästä  Privaattiviestinnästä ja miten Taavi H on päässyt muokkaamaan mikanin viestiä ? onko mikan ja Taavi H sama henkilö ?

Voin lohduttaa, että minä olen tuon privaviestin lähettejä Mikan:lle, joka oli hyväntahtoinen heitto.
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa desire.

  • Hallituksen varajäsen, kympin tyttö
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2365
  • Big things come in small packages.
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #397 : 15.08.2015, 09:30:02 »
Ihmettelin että miten mikan on saanut tietää Taavi H:n lähettämästä  Privaattiviestinnästä ja miten Taavi H on päässyt muokkaamaan mikanin viestiä ? onko mikan ja Taavi H sama henkilö ?

Ihmetyttää vain tämä yhtälö.

Jos olen loukannut jotain, en ole silti ansainnut mielestäni nimittelyä missään topiikissa en Taavin enkä mikanin toimesta koska en ole itsekkään ole niin tehnyt.

banni jonka taavi antoi aivan viattomasta kommentista on mielestäni täysin aiheeton, täysin vilpittömästi ja hyvässä hengessä sen olen laittanut. ihme hommaa ! Sori ja Adjöö !
Moderaattorit pystyvät muokkaamaan, siirtämään ja poistamaan viestejä, juuri tarvittaessa tarpeellisen sensuurin takia. Kun moderaattori käy siivoilemassa viestistä asiattomuuksia (tai korjaamassa aiheen otsikkoa tms), jää siitä aikaleima ja tieto viestiin, kuka viestiä on viimeksi muokannut.

Mielestäni täällä banniraja on yllättävänkin löyhä verrattuna moneen muuhun foorumiin. Joskus banniin riittää kommentti, viatonkin, aiheesta jonka jatkamisesta moderaattori on jo huomauttanut. Viatonkin kommentti saattaa aiheuttaa väärään aikaan väärässä paikassa ihan hillittömän myrskyn. Itsehän sait tosiaan vain varoituksen, joka ei ole banni, vaan pääset edelleen kirjoittamaan foorumille ja varoitustasosi laskee päivässä tietyn verran. Jos edelleen annat aihetta varoituksiin useammin, voi varoitustaso nousta niin paljon että loppujenlopuksi tulee banni, tai sitten joku ihan oikeasti kerralla antaa sulle pienen porttikiellon. Mutta tosiaan siihen tarvitaan kyllä muutakin kuin kerran väärään aikaan väärässä paikassa sooloilu.

Ja nimittelyyn - asiat riitelee, ei ihmiset. Tästä tulisi kaikkien pitää huolta. Vaikket pidäkään toisen mielipiteestä, oikeuttaa se korkeintaan sanomaan että "mielipiteesi on mielestäni huono", ei "koska olet tuota mieltä sinä olet tyhmä".
S40 2006 1,8 Summum "Ässä" S* (massamadallettu) | V40 2015 D2 Veksi Veenelkyt a.k.a. "punainen paska" | S60 D4 2014 asusteauto

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #398 : 15.08.2015, 13:56:19 »
Mikanihan kirjoitti:
"Ja kun olen saanut, jopa privaattiviestejä asiasta, niin kerron tämän julkisesti.
En ole työskennellyt päivääkään missään virassa/toimessa, vaan olen tehnyt koko urani täydellisen yksityisellä sektorilla..."

Minulle tuo ikäänkuin "kertoi" mikanilta kysytyn onko hän poliitikko vai ei. Eli täysin kirjoituksiisi liittymätön ajatus, puhui omista privaateistaan.


Vai menikö nyt luetun ymmärtäminen pieleen? ???  Sain kyllä peruskoulussa arvosanan 5 äidinkielestä, erittäin heikkona osana tekstillinen ulosanti jne., mutta mene ja tiedä...

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4434
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #399 : 15.08.2015, 14:25:52 »
etkös juuri kertonut että olen saanut asiasta jopa privaatti viestiä, vai olenko taas lukenut väärin ?

URPÅJA ? Kerroppa ketkä mielestäsi on URPÅJA !  onko ne urpåja sellaiset ihmiset mielestäsi jotka on omaa mielipidetä asioista eikä viittaile tilastokeskuksen laatimiin tilastoihin ja mielestäsi faktoihin. Faktat on toki hyvä laittaa pöytään ja nehän ne antaa todellisen kuvan maamme tilanteesta. ? vaikka metsässä olisivatkin asian kanssa. pitää muistaa että on olemassa myös periaatteet ja näkökanta asiaan kuin asiaan.

Kyllä se ongelma on siellä luetun ymmärryksessä.

Mielipiteet ovat kuin rektum, jokaisella omansa.  Mielipide on makuasia, kuten musti sanoi muniaan nuollessaan.

Faktat ovat tosiasioita, eivätkä mielipiteitä.  1+1=2 on fakta, mielipide se voi olla laskutaidottomalta, joka voi esittää sen olevan yhden käden sormet.

Hmm... Ymmärränkö nyt jotakin väärin tästä lauseestasi:
Faktat on toki hyvä laittaa pöytään ja nehän ne antaa todellisen kuvan maamme tilanteesta. ? vaikka metsässä olisivatkin asian kanssa. pitää muistaa että on olemassa myös periaatteet ja näkökanta asiaan kuin asiaan.

Siis faktat ovat metsässä ja mielipide on oikea?
Ja vaikka tosiasiat olisivat mitä tahansa, periaate/näkökanta on oikea, faktoista huolimatta?

Tämä ei minulle oikein aukene:
Koska kirjoitin tuon viestin en saanut banaania ?  No, minkätakia sitten ?
Banaania=Bannia et ole saanut, huomatuksen kylläkin.


Rajatonta on vain ihmisen typeryys ja universumi.

Tosin universumin rajattomuudesta me emme ole ihan varmoja.

Mutta tämä ei kuulu moderointiin mitenkään, joten loppukoon tämä tähän.

Vai menikö nyt luetun ymmärtäminen pieleen? ??? 

Kyllä se meni ihan oikein.  O0


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #400 : 15.08.2015, 15:47:47 »
Oikaistaan sen verran tietoja, että laitoin ensin nimimerkille Lerputin 20% varoituksen, koska hän jatkoi moderoinnista mussuttamista minun selvän kiellon jälkeen. Ja siihen varoitusviestiin kirjoitin, että tätä ei käsitellä enää lainkaan politiilka-topicissa. Jonka jälkeen Lerputin vielä jatkoi yhden viestin verran aihetta, jolloin laitoin yhden vuorokauden bannin. Jonka myös sanoin siinä topicissa.

Tein sen virheen, etten tavan mukaan raportoinut asiasta modepalstalle, jolloin muilla modeilla saattoi olla asiasta puutteelliset tiedot. Pahoitteluni tästä.

Tapahtumakulku meni suunnilleen seuraavasti: poistin yhden toisen käyttäjän viestin, joka oli vastaus mikanille. Perusteena henkilöön käyvä perusteeton pään aukominen. Kyseinen käyttäjä ivallisesti kommentoi "viestejä katoilee". Tähän tartuin ja sanoin, miksi poistettiin. Ja kielsin jatkamasta moderoinnista ja käskin jatkamaan täällä palauteosiossa tarvittaessa. Tähän sitten Lerputin omassa vastauksessaan kuitenkin tarttui ja jatkoi aiheesta mussuttamista, tulkintani mukaan aukoi päätänsä moderoinnista. Jolloin laitoin 20% varoituksen ja ehdottoman kiellon jatkaa moderoinnista keskustelua topicissa ja että palauteosioon voi jatkaa. Kun Lerputin sitten kiellosta huolimatta vielä jatkoi kun oli jo varoituksen saanut, laitoin vuorokauden bannin.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2015, 15:52:02 kirjoittanut Taavi.H »
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #401 : 15.08.2015, 15:55:24 »
Tapahtumien kulku on edelleen luettavissa politiikka-topicissa.

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=1057.msg1060963740#msg1060963740
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #402 : 15.08.2015, 18:40:15 »
No, tästä sen nyt näkee että ei tässä mitään dramatiikkaa minun osalta ainakaan ole tapahtunut ? vai onko ??

Kysyin vaan että olenko edellisestä kommentista "tarkkailussa" enkä todellakaan jatkanut yhtään mitään. Muut kyllä jatkoi asiaa, minä en ! Mikä teitä oikein vaivaa  ???

Se että laitoin kysymyksen Taaville oli oma moka ja olen siittä pahoillani. Mutta kyllä tässä nyt on herne nenässä jollain aika pahasti , ota se pois. Mitään en tarkoittanut tällä , en ainakaan sitä että siittä pitäisi hermostua jollain tavalla. Mutta antaa olla ei teidän kans jaksa vääntää tämmöisistä elämää suuremmista asioista.

Kaikkea Hyvää !
 -Lerputin -

Asia on varsin yksiselitteinen. Jatkoit moderoinnista mussuttamista tai päätöksistä keskustelua kahdesti sen jälkeen kun hyvin selväsanaisesti olin sen kieltänyt ja käskenyt kirjoittaa tänne palauteosioon. Ekasta kerrasta sait varoituksen, toisesta bannin.

Seison edelleen päätöksen takana, jos en käytä tarvittaesaa voimaa kun moden käskyä uhataan, on päätös vailla merkitystä. Mitään herneitä minulla ei ole nenässä. Rikoit sääntöjä, sait rangaistuksen ja nyt voidaan jatkaa puhtaalta pöydältä.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #403 : 15.08.2015, 18:53:58 »
vai olenko tarkkailussa ja kirjoituksia luetaa kuin piru raamattua ?

Turha pelko ei tätä ruikutusta jaksa lukea sanasta sanaan. Koittakaa nyt jo lopettaa. Jos on mokattu, niin kärsitään kuin miehet ja jatketaan uudelleen.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #404 : 15.08.2015, 18:54:20 »
Voidaanko varmasti ? vai olenko tarkkailussa ja kirjoituksia luetaa kuin piru raamattua ?

Mutta asia OK minun puolestani, tein virheen ja yritän tyhmyyttäni välttää vastedes .

ja mikanille myös! vaikka jatkoit asiaa ja toisten Urpåilemista , yritetään nyt lukea myös rivien välistä asioita vaikka pilke silmäkulmassa ja joskus vaikka huumorilla.

Tarkkailussa säilyt kunnes se poistuu itsestään.

Huomaa nyt, etten minä antanut sinulle varoitusta/banneja mielipiteidesi takia. Kerrataan vielä:

1) poistin toisen käyttäjän viestin
2) toinen käyttäjä irvaili poistosta
3) perustelin poiston ja sanoin että moderoinnista keskustelua ei jatketa
4) sinä tulit ulkopuolisena soittamaan poskeasti tästä aiheesta ja jatkoit moderoinnista keskustelua vastoin kieltoa
5) Sait varoituksen ja selvän käskyn lopettaa moderoinnista keskustelu ja valittaminen muualla kuin palauteosiossa
6) Jatkoit kuitenkin.
7) sait vuorokauden bannit.

Kyllä minä ihan täysin voin sun kanssa jatkaa puhtaalta pöydältä, mutta toivottavasti nyt ymmärrät itse mistä tässä oli kyse. Ei mielipiteistäsi tai siitä mistä politiikka-topicissa keskusteltiin vaan siitä että kahdesti peräkkäin rikoit varsin selväsanaista moderaattorin käskyä. Asiassa joka ei alunperin edes sinulle kuulunut.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

 

RallyBaron  Samppasport