KL-varaosat  Race.fi

Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista

  • 842 Vastauksia
  • 239391 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #407 : 20.08.2015, 23:21:09 »
näköjään olen vieläkin tarkkailussa.
Sulla on tietty varoitustaso, joka laskee jokaisen rikkeettömän päivän aikana tietyn tason. Muutaman päivän päästä varoitustasosi laskee alle rajan, jonka jälkeen sitä ei enää näytetä profiilissa. Kaikki tapahtuu täysin automaattisesti.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #408 : 21.08.2015, 08:42:18 »
näköjään olen vieläkin tarkkailussa.  :)  ei muuta kuin jatketaan samaan malliin niin eiköhän tämä vielä .....   en voi muuta kuin ihmetellä Taavin käyttäytymistä. Mutta kuten aikaisemminkin olen sanonut niin kaikkea hyvää volvoilijat ja koittakaahan vaihtaa askiin öljyt ja vetonivelet. Ai niin ja se nitinä ja natina  ajettaessa lähtee silikooni sprayllä  ;)

Mitäs mun käyttäytymisessä on ihmettelemistä?

Sä sait 20% varoitusta silloin, se laskee automaattisesti 1% vuorokaudessa, kun varoitustaso on alle 10% niin sinulta poistuu tarkkailussa-merkintä. Tämänhän sinulle sanoin jo aiemminkin, tässä nyt vielä auki kirjoitettuna se yksityiskohtaisesti. Jos kaipaat vielä yksityiskohtaisempaa selvitystä asiasta, vastaan toki mielelläni ettei jää asia epäselväksi.

EDIT: 13% näyttäisi olevan tällä hetkellä sun varoitustaso. Noin kolme vuorokautta siis vielä.
« Viimeksi muokattu: 21.08.2015, 09:41:23 kirjoittanut Taavi.H »
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Paikalla Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6016
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #409 : 21.08.2015, 09:04:33 »
Se on vissiiin se "tarkkailussa"-sana joka tossa saa luulemaan että Taavi kyylää jokaista tekoa sen sijaan että foorumi vaan laskee taustalla varoitusprosentteja ja muuttaa leiskaa sen mukaan :D
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13477
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #410 : 21.08.2015, 09:24:18 »
Taavi ei ole ainut, Taavi on näkyvin. Kyllä me muutkin tarkkailemme ja valvomme. Poistamme, bannaamme mitä ikinä tilanne vaatii.
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #411 : 21.08.2015, 09:48:15 »
Taavi ei ole ainut, Taavi on näkyvin. Kyllä me muutkin tarkkailemme ja valvomme. Poistamme, bannaamme mitä ikinä tilanne vaatii.

Juurikin näin.

Minun maine ja kunnia on jo aika päivää sitten mennyt, joten minä ihan mielelläni olen se, joka näkyvästi on esillä ja otan iskut vastaan. :D Ja tietysti mun rooli serverin pääylläpitäjänä (siinäkin hommassa on oikeasti useampi mukana) aiheuttaa sen, että olen monesti esillä perustelemassa, selittämässä ja avaamassa sekä teknisiä juttuja että myöskin moderoinnin linjanvetoja.

Noin vuodesta 1995 olen pyörinyt erilaisilla internet-palstoilla keskustelijana ja miltei kymmenen vuotta myös moderaattorina, joten on tässäkin jo ehtinyt jotain kokemusta karttua.

Mutta siis ihan oikeasti tämä ylläpito ja moderointi on ryhmätyötä. Hyvin paljon tapahtuu kulissien takana sellaista, mikä ei tavalliselle käyttäjälle näy. Vaikka erinäköisten vanhojen vitsien mukaan olenkin foorumin ylipappi tai ylijumala Taavius Ensimmäinen, niin oikeasti olen pikemminkin sellainen seremoniamonarkki joka poseeraa keulakuvana ja heiluttaa parvekkeelta, jota tyytymättömät alamaiset voivat heitellä mädillä tomaateilla. Varsinainen raaka duuni tehdään oikeasti yhdessä muiden kanssa.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #412 : 25.08.2015, 21:15:12 »
Mä tietääkseni olen aika hiton moneen kertaan varoittanut ja kehoittanut tässä asiallisuuteen.

Voiko tämän klassisempaa ja selvempää rasismia enää olla. Nimitit juuri kokonaisen mantereen väestöä tyhmiksi puoliapinoiksi.
 
Koska sinä et mikään yleinen perseilijä ole, selviät 10% varoituksella.

Mutta tämä topic on nyt toistaiseksi lukossa kuten aiemmin sanoin. Tähän liittyy myös määräys, että toistaiseksi tällä Volvofoorumilla on kaikenlainen maahanmuuttoon liittyvä keskustelu ehdottomasti kielletty. Koska asiallinen keskustelu näyttää olevan mahdotonta.

En kiistä viestin epäasiallisuutta, varsinkin viimeinen lause olisi pitänyt jättää kirjoittamatta. Otan siis varoituksen ilman kaunoja. Mutta olen silti sitä mieltä, että kommenttini ei ole vailla pohjaa. Tiedän, että Nämä eivät ole aivan akkuraatteja, mutta tuskinpa ne aivan metsässäkään ovat. Eli viestin voi tulkita rasistiseksi, väittämääni ei.

Yritän silti pitää kärkkäät mielipiteeni kyseisestä aiheesta paremmin verhoiltuna.

Ja lainauksen pvm ja aika on mitä on kun piti lainaus rakennella itse
No kun halvalla sai.

Paikalla Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6016
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #413 : 25.08.2015, 22:14:25 »
Sais olla oma tarvittaessa lukittu topicci tuolle pakolaiskauhulle ja muu tärkeämpi politiikka topicissa jossa lukisi otsikkona Politiikka, ei mamuhöpinöitä.

Ärsyttää välillä sivustaseuraajana kun yksittäiset tyypit hermostuttaa Taavin ja sit kiukkuinen Taavi laittaa kaikki kärsimään. :(
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #414 : 25.08.2015, 22:18:18 »
Sais olla oma tarvittaessa lukittu topicci tuolle pakolaiskauhulle ja muu tärkeämpi politiikka topicissa jossa lukisi otsikkona Politiikka, ei mamuhöpinöitä.

Ärsyttää välillä sivustaseuraajana kun yksittäiset tyypit hermostuttaa Taavin ja sit kiukkuinen Taavi laittaa kaikki kärsimään. :(
Hyvin pitkälle samaa mieltä.

Porukka heittelee ihan ihme aivoflatuksia ja päänaukomisia, "omia faktojaan". Ja siitten kun joku seikkaperäisesti kertoo perusteluineen mitenkä se asia on tutkitusti, vedetään semmonen meloni nenään ettei ole ennen nähty ja lähdetään kaikista henkseleistä.

Liian monella liikaa tunteet pelissä.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #415 : 25.08.2015, 22:32:07 »
En kiistä viestin epäasiallisuutta, varsinkin viimeinen lause olisi pitänyt jättää kirjoittamatta. Otan siis varoituksen ilman kaunoja. Mutta olen silti sitä mieltä, että kommenttini ei ole vailla pohjaa. Tiedän, että Nämä eivät ole aivan akkuraatteja, mutta tuskinpa ne aivan metsässäkään ovat. Eli viestin voi tulkita rasistiseksi, väittämääni ei.

Yritän silti pitää kärkkäät mielipiteeni kyseisestä aiheesta paremmin verhoiltuna.

Ja lainauksen pvm ja aika on mitä on kun piti lainaus rakennella itse

Olennaista ei ole, pitääkö tuo perustelusi paikkansa vai ei. Enkä tässä lähde siitä edes keskustelemaan.

Sen sijaan olennaista on se tapa ja sanat, millä se esitit. Ja se, että moderaattorina täysin yksiselitteisesti olin käskenyt asiallisuuteen ja varoittanut koko topicin sulkemisesta. Et myöskään ymmärtänyt viestiä tai täysin tietoisesti päätit olla sitä huomioimatta kun olin jo yhden samansisältöisen viestisi topicista poistanut. Viestin poistaminen mielestäni on varsin selkeä vihje siitä, että nyt liikutaan vaarallisilla vesillä.

Kaikki politiikkakeskustelut ovat nyt hetken aikaa täysin tauolla, koska ne eivät näköjään pysy asiallisena mitenkään ja vaativat turhan paljon VOLVOfoorumin moderointiresursseja.

Jokainen voi käydä keskusteluja politiikasta ja esittää mielipiteitään. Mutta tällä foorumilla sitä ei toistaiseksi tehdä.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #416 : 26.08.2015, 06:19:22 »
Vaikka siittä millä saataisiin Oy Suomi Ab nousuun tästä historian miltei pahimmasta lamasta  :)
Tästähän homma lähti lapasesta. Koska syyllinen on auttamatta **********.....

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #417 : 26.08.2015, 08:55:42 »
Eräällä vanhempaan kalustoon keskittyvällä foorumilla politiikasta ja uskonnosta keskustelu on kokonaan kielletty kun keskustelut eivät ikinä pysyneet asiallisina.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #418 : 26.08.2015, 09:20:00 »
Eräällä vanhempaan kalustoon keskittyvällä foorumilla politiikasta ja uskonnosta keskustelu on kokonaan kielletty kun keskustelut eivät ikinä pysyneet asiallisina.

Aika lähellä ollaan samaa tilannetta nyt myös täällä. Olen yrittänyt omin toimin välttää tätä tilannetta, mutta juuri nyt näyttää aika pahalta.

Edelleen ajatus on, että tämä kielto on väliaikainen, rauhoitetaan tilanne kokonaan ja palataan jossain vaiheessa asiaan.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Paikalla Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6016
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #419 : 26.08.2015, 10:38:16 »
Nää on kyllä sellaisia nuorten miesten hormoonifoorumeita että oon nähnyt kun korjaamopalstallakin kysyjä suuttuu vaan koko ajan lisää kun sitä yrittää muut auttaa. Mutta että veteraanifoorumillakin :D
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo