Elekma  Autoracing

Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista

  • 842 Vastauksia
  • 239530 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #105 : 27.10.2011, 18:45:20 »
Onko tämä harhaa vai muuten tuntuu siltä että täällä muutamat hemmot osaa sen oikean vastauksen ainostaan.Kun itse nöösinä vastasin tuohon linkin juttuu tarkista se ahtoletku ja  ne liitokset .Ei mitään huomiota vastaukselle.Helpompaa se tietenkin on toiset kysyy ja toiset vastaa aivan oiken. :nohnoh
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=7566.0

Mitä mieltä raati on asiasta.

No tämä sinun kysymyksesi ei koske nyt lainkaan foorumin moderointia, jota tämä topic koskee.

Poissa T-T

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1431
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #106 : 27.10.2011, 18:45:54 »
Hmm, palautteenantoahan tuokin on, mutta kehen kohdistat sen, käyttäjiin, ylläpitoon, VRCF:n yleensä vai miten? Kaikkiin/kaikkien viesteihin ei välttämättä sanatarkasti jos ollenkaan aina vastata, mutta kyllä ne varmasti tavalla tai toisella noteerataan.

EDIT: JuhaU oli nopeempi. :P
Volvo V60 D4 AWD Summum '14

Nercs

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #107 : 27.10.2011, 19:19:02 »
Tuo sormenheilutus oli sisäpiiri ja JuhaU kyllä varmaakin tietää mistä on kysymys loppujen lopuksi.
Jos joku haluaa päästä sisäpiiriin niin linkitän mistä tämä alkoi.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9619.msg184468#msg184468


Pysytään noissa valvonta hommissa vaan ei siihen mitä linkittää jookosta joo.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2011, 19:29:29 kirjoittanut Nercs »

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #108 : 28.10.2011, 00:38:42 »
Tuo sormenheilutus oli sisäpiiri ja JuhaU kyllä varmaakin tietää mistä on kysymys loppujen lopuksi.
Jos joku haluaa päästä sisäpiiriin niin linkitän mistä tämä alkoi.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9619.msg184468#msg184468


Pysytään noissa valvonta hommissa vaan ei siihen mitä linkittää jookosta joo.

En nyt kyllä ymmärrä yhtään, että mikä kysymys moderoinnista tai palaute siitä sinulla oli?

Ilmeisestikin sinulla on jotain hampaankolossa yhtä moderaattoria vastaan? Voisitko kuitenkin sanoa suoraan mitä tarkoitat etkä esittää näitä arvoituksia?

Vedän tän takaisin. Yksilöt pysyy samoina. Palautetta kai tässä saa sentään antaa.

Ei tarvitse vastata tai kommentoida mitenkään

Tismalleen sama pätee kyllä tähänkin kun tuohon edelliseen

Mielellään ainakin minä otan palautetta vastaan moderoinnista ja muutenkin foorumin ylläpidosta. Mutta jos joku tökkii, sanotaan se reilusti ja suoraan. -H-

Toivoisin siis että sekä nercs että hevonen sanovat ihan suoraan mikä on vialla. Lupaan kyllä omalta osaltani vastata asiaan.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #109 : 28.10.2011, 09:12:26 »
Uskon että Hevosen casessa tökkii palautteen sanamuoto. Asiasta pitää antaa palautetta, puolin ja toisin. Mieluiten riittävästi perusteltuna. Sävyä voisi ehken harkita.

Nercs

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #110 : 28.10.2011, 12:20:25 »
Tulee sellainen silmätikuksi  olemisen tunne.Jos kirjoittaa jotain joku on kommentoimassa asiaa että nyt puhut soopaa.Meillähän Taavilla on pitkä historia tuolta toiselta foorumiltaa (miksi muuten siellä moden hommia viellä teet) kun ihmiset kyselee ja minä vastaan ja Taavi se lukkoon laittaa ne kysymys jutut
Eihän se minun syy ole jos porukkaa ei kysy täältä

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12485
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #111 : 28.10.2011, 12:25:33 »
Tulee sellainen silmätikuksi  olemisen tunne.Jos kirjoittaa jotain joku on kommentoimassa asiaa että nyt puhut soopaa.Meillähän Taavilla on pitkä historia tuolta toiselta foorumiltaa (miksi muuten siellä moden hommia viellä teet) kun ihmiset kyselee ja minä vastaan ja Taavi se lukkoon laittaa ne kysymys jutut
Eihän se minun syy ole jos porukkaa ei kysy täältä
Ei kai taavi moderoi muita Volvo foorumeita kuin tätä ja nykyään suljettua Landiaa?

Edit: näköjään koskikin sitä että taavi oli lukottanu Landiassa topicceja. Siihen on syy. Se on suljettu uusilta viesteiltä ja yhteisymmäryksessä on päätetty että sen keskustelut jatkuvat täällä. ;)
« Viimeksi muokattu: 28.10.2011, 12:27:32 kirjoittanut Ribbe »
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #112 : 28.10.2011, 12:31:11 »
En usko että silmätikkuja on. Joskus, joidenkin tekstien sisällöstä on hyvin vaikea ottaa selvää.

Foorumin rikkaus on erilaisten näkemyksien esilletuominen ja ns. puuta-heinää osaston oikaiseminen. Ei ole kenenkään etu että virheellistä tietoa jää elämään. Virheitä tekee kaikki ja niitä saa tehdä, ellei niitä tee tahallaan.

Nercs

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #113 : 28.10.2011, 12:35:17 »
Uskotaan eli Muumimaassa kaikki hyvin .Keskustelu on osaltani loppunut.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12485
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #114 : 28.10.2011, 12:37:50 »
Uskotaan eli Muumimaassa kaikki hyvin .Keskustelu on osaltani loppunut.
Älä hyvä mies suutu. Tarkoitin vain että kannattaa ohjata ihmiset landian puolelta tänne. Täällä kuitenkin enemmän ihmisiä vastailemassa.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #115 : 28.10.2011, 13:52:35 »
Tulee sellainen silmätikuksi  olemisen tunne.Jos kirjoittaa jotain joku on kommentoimassa asiaa että nyt puhut soopaa.Meillähän Taavilla on pitkä historia tuolta toiselta foorumiltaa (miksi muuten siellä moden hommia viellä teet) kun ihmiset kyselee ja minä vastaan ja Taavi se lukkoon laittaa ne kysymys jutut
Eihän se minun syy ole jos porukkaa ei kysy täältä

Minä ainakin tunnustan korjailleeni sinun sanomisiasi, mutta ihan syystä. Täällä foorumilla on ihmisiä, jotka kaipaavat apua ongelmiinsa, koska eivät itse tiedä mitä tehdä temppuilevan autonsa kanssa. Sinä selkeästi tiedät autoista paljon, mutta välillä vastauksesi ovat hieman ympäripyöreitä, eivätkä välttämättä koske kyseessä olevaa autoa. Siksi autoista mitään ymmärtämättömät kysyjät saavat väärää informaatiota ja saattavat aiheuttaa lisää ongelmia tai vikoja autoonsa.

Tapani tuoda tuo mahdollinen väärässä olosi esille on saattanut olla hieman töksähtelevää, mutta tarkoituksena on ollut kuitenkin ongelmissa olevan Volvoilijan mahdollisimman hyvä ja tarkka avunsaanti. Tarkoituksena ei ole pitää sinua silmätikkuna, eikä tarkoituksella kuittailla kaikkeen sanomaasi. Satumme vaan näköjään vastailemaan samanlaisiin kysymyksiin :)

Poissa Quality

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 100
  • www.vrcf.fi
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #116 : 28.10.2011, 14:13:41 »
En oikein hahmottanut, missä muualla tätä voisin kysyä, niin kysytään täällä.

Kävin katsomassa yhtä "Myydään autoja" -kategoriaa ja huomasin, ettei siellä ollut myynnissä muunmerkkisiä kuin Volvoja. Saako muunmerkkisestä autosta laittaa ilmoituksen?
A4 1.8 T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum autom.

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #117 : 28.10.2011, 14:17:12 »
En oikein hahmottanut, missä muualla tätä voisin kysyä, niin kysytään täällä.

Kävin katsomassa yhtä "Myydään autoja" -kategoriaa ja huomasin, ettei siellä ollut myynnissä muunmerkkisiä kuin Volvoja. Saako muunmerkkisestä autosta laittaa ilmoituksen?

oliko ne sit tänne:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?board=40.0

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #118 : 28.10.2011, 14:28:29 »
Landian foorumilla lukottelen ja ohjailen tänne keskustelijoita kahdesta syystä: haluan palvella apua tarvitsevia volvoilijoita (täällä saa apuja paremmin) ja siksi että pyrin pitämään tuon mahtavan tietoarkiston puhtaana tiedon hakuja varten.

Valitettavasti ko. Foorumin ylläpitäjältä jäi ilmeisesti vahingossa osa osioista auki uusille viesteille. Ja koska minulla ei ole ylläpito-oikeuksia tuonne (eikä se minun asia muutenkaan ole), en voi sulkea alueita joten toimin moderaattorin valtuuksien puitteissa.

Mitä tulee moderointiin tällä foorumilla, Kulmamies kertoikin olennaisen. Kyse ei ole silmätikkunna pitämisestä vaan tässäkin halusta selkeyttää avun tarvitsijoille annettuja vastauksia. Sinulla Nercs on valtaisasta tietomäärästä huolimatta (tai ehkä juuri siksi) hieman taipumus välillä rönsyillä ja livetä asian sivuun. Myös omaan kieliasuun ja ilmaisutapaan kannattaa kiinnittää huomiota, jotkut ovat kokeneet tyylisi kirjoittaa hieman häiritsevänä.

Älä kuitenkaan ota tätä henkilökohtaisesti, asioista tässä puhutaan ja moderaattorit eivät henkilöihin puutu vaan asioihin ja niiden ilmaisutapaan.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa usu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 633
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #119 : 28.10.2011, 15:50:50 »
Vedän tän takaisin. Yksilöt pysyy samoina. Palautetta kai tässä saa sentään antaa.

Ei tarvitse vastata tai kommentoida mitenkään
hevonen on hyvä ja antaa palautetta ihan suoraan, eikä kiertele täällä itkemässä. Mulla on kyllä boksissa tilaa.
 
Jos vähän katsot kirjoituksia, joihin olen puuttunut, huomaat että ne ei ole ihan asiallisia sinun osalta. Siksi myös palaute sinulle on sen mukaista, koska samoista aiheista on monesti sanottu.

Jos sinulla on jotain taistelua Mistan kanssa, valita siitä tänne tai hänelle suoraan, äläkä piilottele, huonosti, kuittailua ja vittuilua muuten asiallisiin viesteihin/ viestiketjuihin.

Olisiko aika katsoa jo peiliin?
Tuntuu nimittäin olevan aina samat hemmot, kenelle pitää muistuttaa asioista.

 

Kulkukoira  Proturbo