Ateho  Elekma

Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista

  • 842 Vastauksia
  • 238471 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #120 : 28.10.2011, 17:21:02 »
hevonen on hyvä ja antaa palautetta ihan suoraan, eikä kiertele täällä itkemässä. Mulla on kyllä boksissa tilaa.

Tarvitsisko moderaattori moderaattorin? Itse puuttuisin tämäntyylisiin viesteihin, jos mahdollisuus olisi.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #121 : 28.10.2011, 17:37:46 »
Tarvitsisko moderaattori moderaattorin? Itse puuttuisin tämäntyylisiin viesteihin, jos mahdollisuus olisi.

Moderaattorit käyvät omaa keskusteluaan suljetulla osiolla jossa käymme läpi tilanteita ja annamme toisillemme palautetta / arvioimme tehtyjä ratkaisuja.

Julkisesti emme tätä keskustelua käy. Mutta kiitos palautteestasi.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #122 : 28.10.2011, 18:22:40 »
Tarvitsisko moderaattori moderaattorin? Itse puuttuisin tämäntyylisiin viesteihin, jos mahdollisuus olisi.
Moderaattoreilla on moderaattori. Kutsutaan ylläpidoksi.

hevonen

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #123 : 28.10.2011, 19:09:08 »
hevonen on hyvä ja antaa palautetta ihan suoraan, eikä kiertele täällä itkemässä. Mulla on kyllä boksissa tilaa.
 
Jos vähän katsot kirjoituksia, joihin olen puuttunut, huomaat että ne ei ole ihan asiallisia sinun osalta. Siksi myös palaute sinulle on sen mukaista, koska samoista aiheista on monesti sanottu.

Jos sinulla on jotain taistelua Mistan kanssa, valita siitä tänne tai hänelle suoraan, äläkä piilottele, huonosti, kuittailua ja vittuilua muuten asiallisiin viesteihin/ viestiketjuihin.

Olisiko aika katsoa jo peiliin?
Tuntuu nimittäin olevan aina samat hemmot, kenelle pitää muistuttaa asioista.
Annan palautteen samalla periaatteella kuin sinä moderoit ja palautteen antaminen lienee tässä osiossa sallittu? Jos minä itken niin mitä sinä teet, ja mistä aiheesta?

mistan kanssa ei tietääkseni mitään mainittavaa ole.
Vittuillut täällä en ole.
Lyäppä panni tästä palautteesta niin on kivaa kaikilla.
Kannattaisko "valvojien" vähän jutella.

Lukekaa mun e10 kirjoitus, onko se panaanin arvoinen?
Jos tää homma ei nyt yhtään tokene niin antaa mennä sitten, ei mua täällä kukaan kaipaa, postaukset lähtee kans.
Peilejä meillä on vaikka kuinka paljon mutta ei se joka talouteen auta. Mistä muuten nyt haluat muistuttaa? Ettei saa väittää valvojalle vastaan? Eihän tää kai mikään USSR ole?
Koska käytit kyseistä sanaa, vastaan myös sillä samalla että vittuillut en ole.

Tästä asiallisuudesta kirjoituksissa vielä... no  ::) ei siitä sen enempää.

Tiedän että tähän tulee joku näsävastaus johon ei saa tai en voi vastata mutta se on nyt sitten se ja sama. Helpommalla pääsee.

Kiitos sananvapaudesta Suomessa.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #124 : 28.10.2011, 19:33:13 »
Ala-asteella silloinen maikka sanoi "tapelkaa pojat saatte tupakkaa" tapeltiin muttei se mitään tupakkaa antanut.

Tästä eteenpäin jatketaan palautteiden antamisessa puolin ja toisin asialinjalla. Jokainen palaute voi toki sisältää ullatys...

Hevonen voi tosiaan myös jättää noi piilovihjailut omista viesteistä vähemmälle, joista usu mainitsi.

hevonen

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #125 : 28.10.2011, 19:51:17 »
Hevonen voi tosiaan myös jättää noi piilovihjailut omista viesteistä vähemmälle, joista usu mainitsi.
??? Mitään en piilossa ole vihjaillut, ihan avoimesti.

Tee nyt vaan se mitä pyysin viestillä, jos pystyt, on pojilla helpompaa.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6330
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #126 : 28.10.2011, 20:01:16 »
??? Mitään en piilossa ole vihjaillut, ihan avoimesti.

Tee nyt vaan se mitä pyysin viestillä, jos pystyt, on pojilla helpompaa.

Miksi sinä sitä bannia kerjäät? Et sinä sen enempää mitään pahaa ole tehnyt, mitä moni mukaan. Eikä se ole ratkaisu mihinkään, vaan kaikkien tulisi osata käyttäytyä ja ymmärtää toisten erilaisuus ja erilainen tyyli ilmaista asioita.

hevonen

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #127 : 28.10.2011, 20:19:38 »
Ei ollut bannista kyse. Kysy JuHaU:lta.
Tosiaan, olet oikeassa, kaikkien tulisi osata käyttäytyä.

Poissa Peetu

  • 829
  • Kunniajäsen
  • Grand Touring
  • *****
  • Viestejä: 1610
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #128 : 28.10.2011, 22:18:10 »
Paljon on asiaa, mutta paljon on myös turhaa asian vierestä.  Onneksi me ollaan kovin erilaisia, ettei täälä ole tylsää. Hevonen jo tänne tullessaan naureskeli, että kauankohan tätä kestää, joten itselläkin taitaa se suora kirjoitustyyli olla tiedossa  :). Mutta sanoahan saa, kun sanoo asiallisesti, turha täälä on kenenkään riitaa haastaa. Täälä on tarkoitus harrastaa ja olla mukavaa. Mielestäni jos sanoo suoraan , on kestettävä seurauksetkin , karkuunlähtö ei ole ratkaisu, ainakaan aikuinen semmoinen.

Mielestäni jauhanta jatkukoon ja kukin tahollaan laittaa jäitä hattuun. Tämä koskee siis myös valvojia  :).
Recycle Racing #06
Bmw X3 -13 & M3 Cab dkg -08

Nercs

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #129 : 29.10.2011, 11:15:49 »
Onhan se niin että näitä Volvo mallejaa on paljon  ja ne tekniikat muuttu aina välillä kuten tuo sähköinen kaasuläppä  vm 99 vai oliko se syksyllä 98 myynnissä olevissa autoissa (tai kaasuvaijerista sen näkee).Huomaatte että vastaaminen on vaikeaa Joskus voi tulla väärä vastaus eli se pitää korjata mutta siinä se juju on kuinka sen tekee.Nauraako paskaisen naurun ja kettuilujen kanssa kirjoittaa vai korjaa ihan hiuomaamattomasti ilman niitä vinkeitä.Tätä minä ajoin takaa ..Kiitos kun jaksoit lukea viestini ,kaikkea hyvää teille.

Poissa usu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 633
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #130 : 29.10.2011, 11:56:14 »
Annan palautteen samalla periaatteella kuin sinä moderoit ja palautteen antaminen lienee tässä osiossa sallittu? Jos minä itken niin mitä sinä teet, ja mistä aiheesta?

mistan kanssa ei tietääkseni mitään mainittavaa ole.
Vittuillut täällä en ole.
Lyäppä panni tästä palautteesta niin on kivaa kaikilla.
Kannattaisko "valvojien" vähän jutella.

Lukekaa mun e10 kirjoitus, onko se panaanin arvoinen?
Jos tää homma ei nyt yhtään tokene niin antaa mennä sitten, ei mua täällä kukaan kaipaa, postaukset lähtee kans.
Peilejä meillä on vaikka kuinka paljon mutta ei se joka talouteen auta. Mistä muuten nyt haluat muistuttaa? Ettei saa väittää valvojalle vastaan? Eihän tää kai mikään USSR ole?
Koska käytit kyseistä sanaa, vastaan myös sillä samalla että vittuillut en ole.

Tästä asiallisuudesta kirjoituksissa vielä... no  ::) ei siitä sen enempää.

Tiedän että tähän tulee joku näsävastaus johon ei saa tai en voi vastata mutta se on nyt sitten se ja sama. Helpommalla pääsee.

Kiitos sananvapaudesta Suomessa.
Anteeksi kaikista asioista jotka olet kokenut loukkaavaksi tai sananvapauttasi rajoittavaksi.
Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa ja toivon, että voimme jatkaa tästä eteenpäin asiallista, rakentavaa ja hyvä henkistä keskustelua, kuten Suomen  parhaalla, asiantuntevimmalla ja kattavimmalla Volvofoorumilla kuuluukin.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2011, 12:00:03 kirjoittanut usu »

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #131 : 29.10.2011, 12:05:06 »
Onhan se niin että näitä Volvo mallejaa on paljon  ja ne tekniikat muuttu aina välillä kuten tuo sähköinen kaasuläppä  vm 99 vai oliko se syksyllä 98 myynnissä olevissa autoissa (tai kaasuvaijerista sen näkee).Huomaatte että vastaaminen on vaikeaa Joskus voi tulla väärä vastaus eli se pitää korjata mutta siinä se juju on kuinka sen tekee.Nauraako paskaisen naurun ja kettuilujen kanssa kirjoittaa vai korjaa ihan hiuomaamattomasti ilman niitä vinkeitä.Tätä minä ajoin takaa ..Kiitos kun jaksoit lukea viestini ,kaikkea hyvää teille.

Hei Nercs
Mun kirjoitukset sua ilmeisesti eniten ahdistaa, kun niihin viittaavia linkkejä olet jakanut keskuuteemme.


Onko tämä harhaa vai muuten tuntuu siltä että täällä muutamat hemmot osaa sen oikean vastauksen ainostaan.Kun itse nöösinä vastasin tuohon linkin juttuu tarkista se ahtoletku ja  ne liitokset .Ei mitään huomiota vastaukselle.Helpompaa se tietenkin on toiset kysyy ja toiset vastaa aivan oiken. :nohnoh
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=7566.0

Mitä mieltä raati on asiasta.

Tuohon viestiin mulla ei olisi ollut mikään tarve enää sun vastauksen jälkeen kirjoittaa, kun olisi korkeintaan ollut lisättävänä se, että katselee moottorin alta niitä putkia MUTTA, lukemani perusteella Diesel hieman osoitti kysymystään mulle ja siksi vahvistin sun kertomaa.

Ahtoputki sieltä varmaan tosiaan on irronnut

Sana tosiaan tuosta lauseesta tekee sen, että totean sen olevan niin, kuin sä olit jo aiemmin arvellut

Mielestäni en siis ole sun kirjoittamaa tuossa sivuuttanut, mutta itsehän olen siihen täysin syytön, jos lukija jättää huomiotta viestejä, eikä siitä ole kyllä vastuussa moderoijatkaan.

Tässä ei siis ollut kyse moderoinnista millään tavoin.




Tuo sormenheilutus oli sisäpiiri ja JuhaU kyllä varmaakin tietää mistä on kysymys loppujen lopuksi.
Jos joku haluaa päästä sisäpiiriin niin linkitän mistä tämä alkoi.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9619.msg184468#msg184468


Pysytään noissa valvonta hommissa vaan ei siihen mitä linkittää jookosta joo.

Sormenheilutuksella tuolla topic:ssa on tarkoitus saada sut rauhoittumaan, tuohon aikaan sulla näytti viesteihin vastailu lähtevän täysin lapasesta, eikä vastaukset meinanneet enää olla edes lähellä sitä, mitä kysyjä olisi halunnut tietää.
Itseasiassa vaikuttaa taas pikkuhiljaa menevän kirjoitukset siihen suuntaan, että täytyy niihin jollain tapaa puuttua, aiheiden luettavuus kärsii todella paljon, mikäli ne sisältää paljon tekstiä joka ei liity aiheeseen.



Seuraavaa viestiä ei ole olemassa, kirjoitan sen vain esimerkkinä:

Mikäli joku aloittaa aiheen jossa kysyy ohjeita vetokoukun asennukseen, niin kyseiseen kysymykseen kykenisin helposti odottamaan sun vastaavan:
Pidetään ne koukun nupit hyvässä rasvassa ja hatut paikallaan ei ruostu ja kärryn aisa sujahtaa kivasti nuppiin. tarkistetaan kireys joka ruuvin aina, ojassa oleva kärry ei vie tavaraa perille, jos koukku on irroitettava pidetään se irti kun ei käytetä ja lukkoöljyä sinne lukkoon.
EI NÄIN.

Koukun nupin rasvaus ja pulttien kireyden ajoittainen tarkastaminen on kyllä todella hyviä neuvoja, mutta eivät kuulu kyseiseen topic:iin..    tai kuuluvat, mutta vain sivujuonena jonka voi ottaa esiin silloin, kun aiheen kysymykseen on ensin vastattu.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #132 : 29.10.2011, 13:11:22 »
Ihan yleisellä tasolla kaikille suosituksena teknisiin kysymyksiin vastaamisesta:

-jos et tiedä ja tunne asiaa riittävän hyvin, voi olla viisasta jättää vastaamatta ja odottaa että joku toinen vastaa, vaikka itsellä olisikin jotain tietoa. Jos kukaan ei vastaa, voi oman epävarmankin vastauksen kirjoitella mutta mainita että tämä ei ole ihan varmaa tietoa tms. Itse teen usein näin.

-tarkista aina ennen vastauksesi lähettämistä että onhan kyse varmasti samanlaisesta autosta sekä kysyjällä että vastaajan mielessä. Ettei kehoiteta tarkistamaan sytytysosia dieselautossa tms.

-jos joku toinen korjaa vastaustasi, älä suutu vaan mieti onko hän mahdollisesti oikeassa ja sinä väärässä? Jos kuitenkin olet mielestäsi oikeassa, älä vieläkään suutu vaan asiallisesti vastaa ja perustele oma kirjoituksesi. Sama asiallisuuden sääntö koskee tietenkin myös sitä jos korjaat jonkun toisen vastausta.

-pysy asiassa ja vastaa vain siihen mitä kysyttiin. Täydennä vastaustasi uudella viestillä tarvittaessa, kaikkea mahdollista ei tarvitse kirjoitella samaan viestiin. Näin vastaukset on helpompi lukea.

V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Nercs

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #133 : 29.10.2011, 13:31:40 »
Mitä Taavi tuossa sanoi noihan se menee.Kukaan ei loukkaanu kommentista.Toiseksi kun katsoin tuota "syntilistaa" niin varmaakin ei tänä iltana riitä se normi" iltarukous.Minunkin puolesta anteeksi pyyntö jos jotain olen vahingoittanut jotain noilla höpinöillä".

hevonen

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #134 : 31.10.2011, 08:31:38 »
Anteeksi kaikista asioista jotka olet kokenut loukkaavaksi tai sananvapauttasi rajoittavaksi.
Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa ja toivon, että voimme jatkaa tästä eteenpäin asiallista, rakentavaa ja hyvä henkistä keskustelua, kuten Suomen  parhaalla, asiantuntevimmalla ja kattavimmalla Volvofoorumilla kuuluukin.
Täähän olis hyvä, tätä minäkin toivon... :)  Herkkähän minäkin olen mutta kun palaute annetaan malliin "amis" niin silloin kyllä lyö yli munkin palauteserverissä...
Mun kirjoituksista on ollut ja varmaan tulee olemaan huomautettavaa. Paljon kun kirjoittaa niin aina löytää parannettavaa kun sitä alkaa seulalla hakemaan. JuHaUlle lupasin rajoittaa kirjoittamistani tänne, vaikka hän ei sitä vaatinutkaan... Tästä lähtien aina kun haulla löytyy vastaus niin en viitsi neuvoa sitä sadatta kertaa enkä panna edes linkkiä kun jotkut senkin ottaa *ittui*una :o . Olen siitäkin joiltakin saanut paheksuvaa palautetta... :facepalm:

Katotaan paraneeko tää kaikinpuolin..?
Summasummarum: Kirjoitukset vähenee rajusti. Pannaan asiaa jos ei muuten löydy, lähinnä tarkkailen kun en osallistu tuonne sättipuolelle...
Kiitos kaikille.

 

RallyBaron  Samppasport