KL-varaosat  Race.fi

Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista

  • 842 Vastauksia
  • 239343 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #195 : 06.05.2012, 11:43:31 »
Joo, ei ole vaikeeta. Väki unohtaa toisen pointin; entä jos auto on oma, mutta ei halua laittaa hirvitarraa autoonsa. Luullaanko sitten että jaa tuolla on firman auto?

Jätän tämän nyt tähän, tyhmää. "ei kai?"

Älä nyt tuollaisesta ota paineita?!
a car you can believe in

hevonen

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #196 : 17.05.2012, 16:22:48 »
Ehkä väärä paikka, niinkuin useimmiten mutta kysynpä kuitenkin.

Kierrätyskeskuksessa kun on ollut osto tai myynti-ilmo ja sen merkkaa että saa poistaa(ostettu, myyty),
miksi jotkut ilmoitukset näkyvät tuolla myydyissä/ostetuissa ja osa häipyy heti täysin? Ei sinällään itseäni häiritse kun osa on myyty tai ostettu mutta onko tässä kohtaa valvojilla joku vähättelymoodi joihinkin ilmoituksiin?
Joitakin ei siis tarvitse/kannata säilyttää tuolla myydyissä/ostetuissa.

Kyllä, olen tietoinen että sitä pitää hakea ajallisesti ilmoituksen jättöajankohdasta mutta sitä ei siellä ole.
Kuhan kysyin.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #197 : 17.05.2012, 16:27:46 »
Ehkä väärä paikka, niinkuin useimmiten mutta kysynpä kuitenkin.

Kierrätyskeskuksessa kun on ollut osto tai myynti-ilmo ja sen merkkaa että saa poistaa(ostettu, myyty),
miksi jotkut ilmoitukset näkyvät tuolla myydyissä/ostetuissa ja osa häipyy heti täysin? Ei sinällään itseäni häiritse kun osa on myyty tai ostettu mutta onko tässä kohtaa valvojilla joku vähättelymoodi joihinkin ilmoituksiin?
Joitakin ei siis tarvitse/kannata säilyttää tuolla myydyissä/ostetuissa.

Kyllä, olen tietoinen että sitä pitää hakea ajallisesti ilmoituksen jättöajankohdasta mutta sitä ei siellä ole.
Kuhan kysyin.

Mulla on ainakin sellainen tapa, että jos ilmoitukseen on laitettu, että "Saa poistaa", niin sitten nakkaan suoraan roskiin. Jos ilmoituksessa on käyty jotain olleellista keskustelua tai jos tuote on kiinnostanut useampia kyselijöitä, niin sitten siirrän myytyihin/ostettuihin.

hevonen

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #198 : 17.05.2012, 16:33:33 »
Mulla on ainakin sellainen tapa, että jos ilmoitukseen on laitettu, että "Saa poistaa", niin sitten nakkaan suoraan roskiin. Jos ilmoituksessa on käyty jotain olleellista keskustelua tai jos tuote on kiinnostanut useampia kyselijöitä, niin sitten siirrän myytyihin/ostettuihin.
No tuohan on ihan kelpo selitys asiaan. :) On vaan joskus ihmetyttänyt kun ilmo häipyy täysin... Asia ihan selkee ja niinkuin sanoin, ei sillä mulle mitään seksuaalista merkitystä ole. :pupu:


Toivottavasti vastaa muutaman muunkin ihmettelyyn...

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #199 : 17.05.2012, 16:36:33 »
Silloin harvoin, kun itse poistan kierrätyskeskuksen viestejä, joihin on otsikkoon lisätty, että saa poistaa.
Siirrän viestin ostetut ja myydyt osioon, mikäli itse viesti on alkuperäinen...  välillä jotkut editoivat viestistään yhteystiedot, hinnat ja jopa ihan kaiken pois, eikä sellaisella ole mitään informaatio-arvoa enää, silloin menee roskiin suoraan.

hevonen

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #200 : 25.06.2012, 08:59:16 »
Taas täällä... :)
Onko ns yhteistyökumppaneilla mahdollisuus poistaa omia viestejään kierrätyskeskuksessa ja täten upata viestejään tekemällä sitten kohta taas uuden?

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #201 : 25.06.2012, 09:41:19 »
Taas täällä... :)
Onko ns yhteistyökumppaneilla mahdollisuus poistaa omia viestejään kierrätyskeskuksessa ja täten upata viestejään tekemällä sitten kohta taas uuden?

Yhteistyökumppaneilla on hieman laajennetut oikeudet foorumilla osana yhteistyösopimusta.

EDIT: asiaa käsitelty yksityisviestein, joten poistan tästä muut jutut. :)
« Viimeksi muokattu: 25.06.2012, 09:55:40 kirjoittanut Taavi.H »
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Rodion

  • Koeajaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 942
  • BMW X3 TwinPower Turbo
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #202 : 29.06.2012, 00:09:20 »
Bannauskysymys. Mun omaa puhelin on jostain syystä bannattu täältä. Avokin puhelimella toimii. Nun puhelimess ilmoittaa, että hyvä vieras, sinut on bannattu spämmibotti ehkäisyn vuoksi.

johtunee siitä, että koneilin pääs puolasta tänne? Sen jälkeen sama ilmoitus vainna maa on vaihtunut jo monasti...?

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7969
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #203 : 29.06.2012, 00:30:14 »
Bannauskysymys. Mun omaa puhelin on jostain syystä bannattu täältä. Avokin puhelimella toimii. Nun puhelimess ilmoittaa, että hyvä vieras, sinut on bannattu spämmibotti ehkäisyn vuoksi.

johtunee siitä, että koneilin pääs puolasta tänne? Sen jälkeen sama ilmoitus vainna maa on vaihtunut jo monasti...?

Koitappas tyhjentää siitä luuristas välimuisti tai sivuhistoria ym asia. Jostain syystä foorumi luulee, että tulet edelleen tuosta Puolalaisesta IP:stä.

hevonen

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #204 : 17.08.2012, 14:40:19 »
mistan kirjoitus tuolla showroomissa Bamsen turbokalsareissa: "Kritiikki on nykyään pahasta ja eri mieltä ei saa olla. On katos totuttu perseennuolemiseen  8)"

En tuota ymmärrä mutta ehkä niin on tarkoitettukin?

Selventäisköhän mulle joku taas tän hienon lauseen merkityksen? Silmänisku siinä on mutta kuitenkin suomea saa puhua.
Kuka tässä nuolee ja ketä? Leirinuotio pystyyn?

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #205 : 17.08.2012, 14:52:08 »
Se mistan kirjoitus ei liity moderointiin mitenkään, vaikka hän valvoja onkin.   ;)

hevonen

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #206 : 17.08.2012, 15:44:19 »
Se mistan kirjoitus ei liity moderointiin mitenkään, vaikka hän valvoja onkin.   ;)
No tuo ei selitä mulle mitään. Varsinkaan sitä että ei ole mitään paikkaa mukamas mistä tuosta asiasta vois kysyä. (kielletty kysymästä showroomissa)
Eikö moden kirjoitukset aina liity jotenkin moderointiin, vaikka sitten toisi henk. koht. typeriä asioita ilmi?
Viittaamatta nyt keneenkään erityisesti.

Lauseen verran olin tähän jatkamassa mahdollisesta mielenkiinnonkohteista ja moderoinnin kohteista myös mutta antaa nyt olla.
Jos ei mielenkiintoa ole, ei ole mitään muutakaan suhdetta kys. asiaan.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #207 : 17.08.2012, 17:42:16 »
No tuo ei selitä mulle mitään. Varsinkaan sitä että ei ole mitään paikkaa mukamas mistä tuosta asiasta vois kysyä. (kielletty kysymästä showroomissa)
Eikö moden kirjoitukset aina liity jotenkin moderointiin, vaikka sitten toisi henk. koht. typeriä asioita ilmi?
Viittaamatta nyt keneenkään erityisesti.

Lauseen verran olin tähän jatkamassa mahdollisesta mielenkiinnonkohteista ja moderoinnin kohteista myös mutta antaa nyt olla.
Jos ei mielenkiintoa ole, ei ole mitään muutakaan suhdetta kys. asiaan.


Mikäli jonkun henkilön sanominen jää mietityttämään, etkä tiedä mitä sillä tarkoitetaan, voisiko mahdollisesti oikea taho, josta sitä kysytään, olla juuri se henkilö, joka tekstin on kirjoittanut???

Eli mistalle voit laittaa yksityisviestin ja kysyä, että mitä tuo tarkoittaa, ei sitä kukaan muu tiedä.

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #208 : 17.08.2012, 18:00:09 »
Toisilla moderaattoreilla tuntuu välillä olevan noita kiukkupäiviä kun esimerkillisesti jätetään huononmaun suuhun jättäviä kommentteja. Mielestäni pitäisi kuitenkin pystyä pysymään ystävällisellä kannalla asioissa kun asioissa. :nohnoh

Ihmiset ovat erehtyväisiä, mutta moderaattorit ei sais olla ;)
« Viimeksi muokattu: 17.08.2012, 18:01:51 kirjoittanut Rusakko »
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

hevonen

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #209 : 17.08.2012, 18:47:25 »

Mikäli jonkun henkilön sanominen jää mietityttämään, etkä tiedä mitä sillä tarkoitetaan, voisiko mahdollisesti oikea taho, josta sitä kysytään, olla juuri se henkilö, joka tekstin on kirjoittanut???

Eli mistalle voit laittaa yksityisviestin ja kysyä, että mitä tuo tarkoittaa, ei sitä kukaan muu tiedä.
Joo, joku muukin näemmä tuon myöntää. Jos tänne jotain kirjoittaa, ei sen mielestäni tarvitse olla mikään arvuuttelu.
No, eiköhän tähän taas joku selvyys tule, antaa olla. Kaiken voi selittää monella tapaa. :)
Myös perseennuolennan.

 

Ateho  Elekma